Vegan..hahaha ... nit mrtaf ......

petak, 02.09.2016.


Neznam kaj se to okol mene začelo zbivat..ak ja vsaki bogi dan na drugem kraju Grada svršim... Vrabec ga dal.. prešlo je ljudima v navadu da mene moreju poslati kam njim paše.. a mene nigdo ne pita dal se meni hoče iti.. No.. pa kak ja imam vražju sreču živeti med samim ženskami.. bolše mi se potuliti z vuhima i naredit kaj im nijhove želje diktiraju ..neg da slušam da sam ovakvi..onakvi ..nikakvi.. Znaš.. to je sasvim normalno.. Celo leto ja njim ispunjavam nijhove hirove..i ak samo jemput zakažem.. mam sam nikakvi.. Pa sam se tak i denes potrefil dol na kraju Grada pri Safski malti... Narafski.. i još teglim na plečima ruksak.. pa ni važno.. zdigel bum ja gda bu treba revoluciju.. pravu fašističku.. buju one vidle gdo sam ja.. Firer je bil drek .....
..........Nego gledim.. negdo se tu pita na onem plakatu..Kako živi narod... Eeeeee.. mam sam se prisetil one pjesmice z osmoljetke.. kako živi Antuntun... Pa je tam lepo črno na belo pisalo da taj Antuntun z koncem krpal jajce.. obično kokošje jajce.. Valjda pol za denes..pa pol zašije da se do zutra ne pokvari..ha.. Paaa.. nit denes ni nikaj bolše.. doduše ljudi ne krpaju jajca z koncem.. ak je baš potreba ima super ljepila pa se more jajce zaljepit..Evo..posvud Cigani prodaju tri ljepila za pet kuna.. Al denes ljudi krpaju svoje živlenje od kraja do konca.. i nikak da se to pokrpa.. Veli moj sused Cajger.. oni vurmaher kaj mu ja rad ženicu gledim.. Krpam..krpam i nikak da zakrpam..Pa mu ja velim.. Naj krpat..zaljepi.. A on mi odbrusi da nek pem v pizdu kojna.....


Aaaah.. evo mene konačno na Trgaču.. se razme..pak je tu nekakšno sajmište.. Prafzapraf bum ti rekel.. ti naši zagrebački štandi i nisu tak loši za videt.. dalko su bolši neg oni turski čadori kak spod Sigeta il šatori kak v partizanskoj bolnici na Zelengori.. Ipak je Trgač negdarnja Harmica..i tu je odnavek bil plac il sajmište.. Jedin mi se čini da je to tu malo preveć natrpano.. al treba razmeti i trgofce..vsaki bi štel mesto gdi bu zaradil... A človeku malo hitrejše projde vreme dok to razgledava.. Tak i ja.. gledim i čudim se.... snebivam se... zbilam ..svakaj ..


Evo.. Vegani su denes okupirali naš Trgač.. Maaa.. nisu to nikakšni Marsijanci.. zapraf.. bi ga vrag znal kaj su.. jedin kaj je poznato da se hraniju z kojekavim zelenim dračem.. jedeju sjemenke kak ptičice.. kljucaju zrnje kak kokice.. i vse dalše nekakšne koščice.. maaa.. da se človek zdrma od straha.. A ti ljudi.. Vegani.. tvrdiju da se zdravo hraniju.. da vse kaj pojedeju nema nikakšnih otrova.. ha.. kak da mi ostali vse posipavamo z otrovom za štakore.. Pa ti Vegani pijeju čajeve i razne napitke.. a ja velim da su to coprnjačka posla.. jena moja suseda z vulice je takaj Veganka.. i vsima na nos gura pripovetke o zdravem živlenju.. Navodno da ona tak celo živlenje živi.. I veli ona meni.. Sused.. ak hočete zmršaviti onda se začnite hraniti veganski.. Jebal ju črni vrag i ja .. kaj ta meni pripoveda.. ima baba rit kak bogec peč..a okol trbuha su joj tri šlaufa i vse se zibaju.. Pa ju ja pitam.. A od čeg ste vi suseda tak napuhnuti.. od lanenih i sezamovih sjemenki ha.. A ona samo zafrkne z nosom i prejde.. Nemate vi pojma ..veli meni ... Fučkaj se baba Veganka.. pem ja domof na pohanu šniclu....


Haha.. daj pogleč.. of bilmez tu prodaje napitak od soje.. to je nekakšna sjemenka.. za devet kuna.. a napitak od zobi po šesnaest kuna.. zob ti je ono kaj kojni jedeju.. jebal ga vrag veganski.. pa kaj si on zamišla da se tu po Trgaču sprešetavaju kojni.. ha.. pa nebuju ljudi pili te kojnske bedarije.. A bil sam tu jeno triftal vure.. okol, naokol gledel i..samo gledel kak i drugi ljudi.. a za to vreme nigdo ni kupil nit jen taj napitak.. Ti vrapca..pa v brtiji dobim mrzlu Žuju za dvanajst kuna i još mi četiri ostaneju za kiflu pri Pimpeku.. Aaaa.. norci.. kaj moreš ....


Pa sam na koncu ja kak i ove dve lepotice otišel dalše od teh Vegana.. nek se oni vegenaju kak znaju.. ja bum ostal vjeran domaćoj kuhinji.. debeloj masnoj i slanoj pečenki.. i dobro nafilanoj orehnjači.. I nis se ništ preveć začudil gda su ove dve pucice stale tam spod nebodera pri Moki i vsaka si je naručila velki komad pice.. One su pomalo to grckale vse do Mesničke.. a ja sam se za njima oblizival.. ipak je pica..pica... razmeš ...... ha ...

Serbus ....










Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.