trajvanski štikleci ...........

ponedjeljak, 29.08.2016.


Na stanici samo stoji stara šestica.. napol prazna.. Ljudi koji put rajši malo pričekaju da dojde koji novi trajvan neg da se drndaju v tem razklimanom Čehu kaj klopotari po štreki kak stara rajnga .. No.. meni je sasvim svejeno.. trajvan je trajvan..a ja sam se v živlenju pelal i v dalko starešim piksama od oveg čeha.. I tak ti ja zadjem nutra.. ljudi taman da si moreš zabrato mesto za sedeti.. Pa gda je več tak.. bum si i ja sel.. Pa se ja sednem na črlenog stolca.. to sam namerno naredil.. ak mi slučajno dojde potreba prdnut.. bum se sprdel na črlenog.. ha … Trajvan stoji..stoji.. ljudi ništ ne prihajaju.. još se osjetiju ljetni deficiti na vulicama.. A..još par dni.. i pak buju gužvancije.. radni bu narod vjutro navalil v trajvane.. pa đaki.. študenti.. penzijoneri.. i mam bu stiska…
Tak ti ja lepo sedim na tom črlenom stolcu..mam pokraj vrat.. gda najemput nekaj meni za leđima zaštropoče kak da bi kamijon vletel v trajvan.. Obrnem tikvu..gda imaš kaj videt.. Nekakšna ženska je štela zajti v trajvan.. pa se spopiknula na gornji štengi i razprostrla se po celi duljini i širini na podu trajvana.. onak se razvlekla kak palačinka.. Torbica i ceker su joj zleteli z ruk..a cipela joj je zletela nazaj z trajvana van.. Jooooj.. jooooj.. zavapi ženska… Hitro poskoči človek kaj je sedel prek puta mene.. skočim i ja.. zgrabimo žensku za ruke i pomognemo ju zdignut.. Negdo je i cipelu donesel i ženska si sedi na stolcu.. Mi mužki vsaki na svoje mesto.. a ona ženska celo vreme mrglja.. pa se videlo da ni preveč jako lupila na pod.. jer se samo sprevrnula prek štenge.. no.. jamra ona kak da je opala z kandelabera.. Jooooj.. jooooj.. poglečte kak mi je koleno počrnelo.. gledi ona svoje koleno.. pa joj oni mužki to malo pogleda.. i reče.. Ni vam koleno pocrnelo od udarca.. neg je zmazano kaj ste po podu trajvana postrugali.. Čkomi ženska.. hračne da dlan ruke i trlja po kolenu.. vse je razmazala..pa ponovno hračne i dalše trlja..pa nazajdne vse z kikljom pobriše... Pokazalo se da kolenu ni ništ.. i nakon par hračkanja i brisanja koleno je čisto.. a ženska si na zajdne ruku postrugne po stolcu ispred svojeg.. Trajvan još stoji.. več su po drugi štreki prešli i jedanajstica i dvojka.. Ona ženska najemput začne na glas jamrati.. Jooooj.. kak je vruče v tom tramvaju.. opče nema zraka.. Istini za volju.. v tim starim trajvanima je vruče bolše neg v novim.. al su tu sva vrata otprta dok trajvan stoji.. No.. se zdigne oni človek pa pokraj ženske otpre oni oblok kaj se more pošibati sim tam.. Ahhh.. ev.., mam je bolše fali ženska situaciju..
………………….I konačni se Čeh začne koturati po štreki.. Al kaj.. nejemput žensa zavapi kak žedni v pustinji.. Jooooj.. kaj ste otprli taj prozor.. sad mi puše po glavi.. bum dobila upalu uha.. Pak se oni človek zdigne i napol zapre prozora.. No.. ni dobro naredil.. ženska ni zadovoljna.. Jooooj.. malo ste previše zatvorili..sada opet nemam zraka.. Na to se človek više ni obaziral.. Meni je več prije postalo bistro da bu z tom ženskom bilo fest problematično.. Nit se je zafalila kaj smo ju zdigli.. pokupili joj stvari kaj su se razsipale naokol.. celo vreme samo mrglja i prigovara na trajvane..tramvajce.. fort cendra da bi ovo pa bi ono.. Dakle.. nigdo se ni pomaknul da bi joj dalše želju spunjaval kaj se dotikavle obloka i lufta..


Pela trajvan nekak polahko.. na vsakem semaforu ga dočeka črleno.. i još se nekakšni kamijon okretal na štreki i pokušaval zajti v haustor.. I onda spet… Jooooj.. kak mi sunce sije baš u oči.. zakrešti ženska.. trebala sam sjesti na drugu stranu.. i ogledava se po drugi strani.. al su stolci v trajvanu vsi popunjeni.. Ljudi glediju v žensku jer nemreš vsaki dan videti norca v trajvanu.. a ova je ženska norc i pol … najemput pogledi v mene i veli.. Čujte gospon.. bi ja mogla na vaš stolac a vi na moj.. samo se spremestimo.. Ja se delam tulac i samo gledim čez oblok kak da ju nis nit čul.. A ona začne.. kak su denes ljudi bezobrazni.. kak nigdo nikog ne vidi nit ne čuje.. kak je ona stara ženska i treba joj pomoči..kak je ona zaslužila penziju.. kak ju je muž ostavil z dvoje djece.. I tak je nabrajala na sav glas.. pa je nazajdne zašla i v politiku i začela lamatat z jezikom po vsim politikantima redom.. koga se dosjetila.. Stari je Čeh tekar do pol pun.. ljudi se podsmjehuju.. a nekakšni stari ju još i namerno kuba sa strane pa ona još bolše lamače z jezikom..
Na Malom Placu je kak strela zletela dol z trajvana.. a na stolcu je ostavila ceker.. Nigdo se ni pomaknul .. ceker se pela dalše..sva sreča..taj samo čkomi ....


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.