Nit se denes ni provleklo brez padanja.. dva put se zasralo tekar da pofajhta asfalt.. Veli moja suseda Ružica da ona nebu više nosila ambrelu.. veli.. Taman ju otprem.. malo ju dež smoči i onda ju pol dana vlečem v rukama onak mokru.. Pa hitite ju v koš za smetje.. velim ja.. I ja sam tak fajn svojih ambrela ostavil.. Paa kaj je vama sused.. čudi se Ružica.. pa ambrela košta.. Je..je.. košta zafrkavam ja nju.. taman tolko kolko i škatula cigaretlina kaj ih zraufate .. A nit je raufati korisno.. nit je ambrelu po suncu vleči korisno.. A Ružica samo mahne z rukom i prejde.. Vi mene sused zafrkavate.. Moram ti kazat da ta suseda Ružica.. rastavlena ženska.. lepo zgledi.. je da je nakupila nekaj leta..al se drži kak Sofija Loren.. ciceki joj stojiju kak da spod njih dasku drži.. vse je človeku nezgodno gledeti gda stane spred mene.. No.. dež se malo posral a ja polahko napredujem.. Ti vrapca.. denes mi ne pada na pamet v brtiju zajti..još su mi velka sječanja od ščera.. Valjda nebum nikog srel..ha ....


I več sam par ljudi pital pa mi nigdo ništ nezna povedat.. Pogleč na Trgaču po kandelaberima več neko vreme ni oneh lepih košarica z cvetjem.. jenostavno su prek noči nestale.. Pitam tu smetlara Štefeka.. morti on kaj zna.. Kakšno cvetje.. pita on mene.. Paaa ono kaj je viselo na kandelaberima.. velim ja.. Aha.. ono.. a kaj ga nema.. pita zdaj on mene.. Pa daj zdigni tikvu bedastu i sam buš videl da ih nema.. no nis mu to glasno rekel.. bi me tužil Štefu Međimorcu.. i onda bi bilo vraga.. A Štefek Međimorec ..to je oni kaj je libru naškrabal na dobrem starom kajkafskom.. pa bi trebal vsaki čas prihajat z Avstrougarske.. je rekel pijaču platit.. No.. kak vse zgledi.. nebu nikaj od tega... valjda ga je potrefila recesija...ha ...


Evo na.. kaj to ne zgledi lepo.. i bi ga vrag znal zakaj su to z Trgača maknuli.. Maa.. ziher je nekaj z tim ordiniral naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. taj fort nekakšne norije spelava.. Al ja šutim.. nesmem ga javno kritizirat.. je obečal da bu i na Malom Placu fontanu naredil.. a ja se tomu veselim.. I ja hočem fontanu na svakem trgu i v vsaki vulici.. pa kaj bi Rim bil brez svojih fontana.. tak bu jenoga dana vredilo i za naš Zagreb.. I još veli oveh dni naš gradonačelnik da bu v Zagrebu vsaka hiža koja još nema dobila vodovod zabadaf.. Bravooo.. kričim ja ..makar sam svojeg pred puno let platil dve hilade švabskih marki.. Al v mojem susedctvu se zida nova hiža.. narafski i to je nekakšni dotepenec z bregof..a taj spomina na saf glas mamicu gradonačelniku ščera vjutro tak da je celo susedctvo zbudil.. Haha.. on je baš pred tri dni uplatil vodovod ..haha.. osamnaest hilada kuna.... Aaa...je.. Metropola...ha ...


Odnavek su se ljudi po cesti okretali..al za čim se bu mužki obrnul ak nebu za guzicom.. A ova je kak guma na Dajcu.. pošteno napumpana.. ziher barem šest atmosfera.. Ha.. da si videl.. ne samo ja.. neg još barem pet mužkih stoji i gledi.. narafski guzicu a ne ambrelu.. Istini za volju..takšne se baš i ne vidiju na vsakem koraku.. Veli of jen mužki na korak od mene.. skor me je zgazil.. Eee.. tu bi se človek imel z čim zabavit .. Je je.. velim ja.. mene bi ziher šlak trefil.... Ima ti v moji vulici jena Dalmatinka.. ono kaj se veli.. ženska kak brod.. široke bokove.. naprčenu guzicu.. ziher broj osam.. Terka ju vsi zoveju.. valjda je Tereza.. podstanarka je koju hižu dalše od moje.. A moj sused Cajger fort gledi za njom doklem ju ne zgubi z vidika na zavoju.. i uzdiše.. Koja dobra rit... Mu ja savjetujem.. Pa ti izbaci ženu z hiže i zemi si ovu Terku za podctanarku.. Onak joj ponudi stanovanje zabadaf.. pa se malo igraj z guzicom..a ak joj i režije oprostiš.. eee.. Aha.. uzdiše Cajger.. bi se ova moja čez raufung zpustila i požirak mi prerezala na spanju.... I tak.. navek mi mužki za nečim uzdišemo.. Mene momentalno mučiju pelinkovci od ščera..ha ......

Serbus .......







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.