Lipo li je..lipo li je ........maaaaa.....

ponedjeljak, 27.06.2016.



Veli meni moja najdraža.. Fučkaš posel i vse brige.. pemo mi malo na odmor.. No.. dobro.. velim ja.. Prafzapraf.. nemam ja nit kaj tu kazat.. jenostavno treba posluhnut kaj ti se veli..drugač nebuš dobro sprešel …ha .. Narafski.. to da se pe na odmor svakak podrazumjeva da treba iti dole do one slane bare.. sinje morje.. I ja onakšni krampljavi zvežem frbante na nogu.. i praf po stari cesti čez Plitvice .. pa na Velebit.. i onda strmoglafce dole v onu luknju Obrovac.. pa spet okomito gor.. i se na koncu prek Benkofca odsmičeš do velke bare.. A ja celim putem gundram.. nije meni baš do teg slanog odmora.. rajši bi se ja namakal negdi v toplicama ak se baš mora rit zmočiti.. no.. moja najdraža me tješi da bum dol pri bari izlječil nogu.. kak je rekel moj pajdaš Dalmoš.. Triba nogu točat u moru.. Jebalgavrag.. zbilam svakaj.. neka si on toča svojeg pimpeka v moru.. a ja bum svoju nogu držal v šlapi ..
I tak smo nakon pol dana koturanja.. onak polahko da se vidi lepa priroda.. pa malo staneš tu.. pa malo tam.. hitiš nekaj na kipec.. pa onda takaj hitiš nekaj v požirak.. pa si posle žedan…No..stigli smo..



Se razme.. najprije treba najti kakšnu luknju gde se bu človek smestil.. I lepo ti ja prejdem v ..se reče.. turistički biro.. i iščem nekaj kaj bi meni pasalo.. Pa mi stareša ženska.. nit počeljana ni.. nudi.. apartman.. ima vse kaj treba čak i lonce i rajngle.. To nikak ne dolazi v obzir.. pa nis ja dovlekel svoju rit sim da bi se ja vlekel po štacunima.. a nit moja najdrža nebu Pepeljuga na odmoru.. Pa mi onda ona razčupana ženska nudi garsonjeru.. jebalgavrag.. nekakšnu špelunku v koji nesmeš prdnut a da ti se od zida ne vrne v tikvu.. Znate .. velim ja toj.. meni treba nekaj komfornog.. dugačko i široko z puno lufta.. Eeeeee.. veli ženska.. evo.. baš nekaj za vas.. odmah tu u blizini .. deset metri od mora u borovoj šumi.. sve skup barem tri tisuće kvadratnih metara.. Aha.. to mi več fest paše.. al.. nema oblokof ni vrat.. Eeeeh.. šjor.. pa ća će vam.. oli ni lito i vrućina.. .. Aaa.. koliko ti košta.. pitam ja.. ipak je to cjela palača v pitanju.. Maaa.. ništa šjor.. samo vi počistite unutra te škovace i komodajte se….



A moja najdraža skorom opala v nesvest gda je vidla .. Ajmeee.. kaj si to zel.. pa to je vila propuh.. kriči ona na mene.. A vidi koliko govana ima .. evo i krepane mačke.. I zdaj ja nju moram uvjeravat da je to ono kaj se tomu veli .. avanturističko ljetovanje.. Velim ja ljepo njoj da nit Roko i Cicibela nisu imali nikaj bolšega.. a evo..i ja sam se porihtal kak Haklberifin.. Jebali te Cicibela Tom Sojer i Haklberifin.. .. odprha moja v kafič na kavicu.. mora se primiriti veli… Hmmm.. pa bolše kavica neg lozovača.. gruntam si ja.. kak bi tek onda najebal …ha …



I zdaj si gruntam kak bi izpravil te ogromne falinge kaj sam ih naredil.. Ništ.. velim ja.. pem ja iznajmit nekakšnu barku.. bu moja najdraža oduševlena.. Čuj.. moraš se babi fort vrit rivat,, drugač pa ni dobro.. A ionak sam več zahiril z tom svojom nogom..
Pa gledim tu po.. veliju.. pristaništu.. Ima vsega i svačega.. od običneg korita pa do velkih lađa.. maa.. bum ja našel najvekšu kaj se more najti.. I zapazim oveg zbilam velkog broda.. Vidim.. celi dan se pela po morju.. sim pa tam.. ode prazan.. vrne se prazan.. pa malo stoji.. pa spet prazni prejde i vrne se.. Pitam ja tu oneg glavnog.. ima kapetansku šiltericu na tikvi i nekaj čvarki na ramenima.. Čujte gospon kapetan.. ja bi rad iznajmil oveg broda.. Kojeg.. pita kapetan.. Pa oveg tu kaj mu piše Jadrolinija … A odaklen ste vi šjor.. pita me taj kapetan.. Paaa.. iz Metropole.. falim se ja.. Eeeeh.. ludeg li svita.. progunđa kapetan.. nis bil ziher dal na mene misli.. A ća će van taj veliki brod.. to van je trajekt.. pita on mene.. Maa.. ne triba meni.. opet ja njemu.. nego za moju najdražu.. znate ona navek išče velke stvari.. ima velke želje..i tak to.. Aaaa.. čudi se kapetan.. i opet mumla.. Ovi čovik kanda je opa z masline.. ae… pa će glasnije meni.. To van ..šjor.. ni moguće iznajmit.. to je državno vlasništvo.. razumite.. Hmmm.. gruntam si ja.. državno vlasništvo.. pa lahko se onda celi dan pela po moru prazan……



Pa na koncu na rivi naletim na tablu.. Rentaboat.. A kaj vam to je.. pitam nekakšnog kaj je več pouglenil od sunca.. Paaa.. iznajmljujemo barke..glisere.. čamce.. jedrilice.. veli on.. Aha..aha.. baš to i iščem .. veselim se ja.. Evo.. pripoveda oni opaljeni.. ovaj gliser po danu tolko i tolko eura.. a ova jahtica po danu tolko i tolko… Uuuuh.. stani človek božji.. pa ja to ne kupujem nego unajmlujem.. kak more bit tak skupo.. Eee.. šjor.. ako van je skupo.. iman ja za vas nešto posebno.. Evooooo.. mala barka za dvoje… Krasno.. velim ja.. odmah uzimam.. nego.. gdi mu je motor.. A ća će vam motor..pa ste došli na odmor.. malo se rekreirajte..veslajte.. Hmmm.. ima čovjek praf.. gruntam si ja.. Aaaa.. gdi su vesla… Ojmeee.. čudi se pouglenjeni.. pa ća nima vesla.. aaa.. biće ih netko ukra … Evo.. dat ću vam upol cjene ..
Ha.. skinul ja natikaču z noge pa veslam znjom po bari.. Narafski.. zabijem se v obalu.. pa mašem svojoj najdražoj koja se konačno umirila.. narafski.. dve tri kavice z mljekom delaju čuda.. a i mladi konobar… ha ……. Mare.. Mare moja … evo san ti doša.. začnem ja popevat onu dalmatinsku..
Kaj je..kaj si se tak razgalamil.. pita moja.. Maa.. kaj ne vidiš kakšnu sam barku nabavil.. dojdi zlato moje.. bumo skup veslali.. . Kaaaj.. stari norc.. si skroz na skroz pobenavil.. pa nejdem ja v tu orahovu ljusku nit da mi otok pokloniš… I otperja moja Mare z ručnikom na plažu…..



Kaj da vam velim.. nakon vsih mojih velkih napora da odmor naredim interesantnim.. ispalo je onak kak je rekla moja najdraža.. Paaa.. skorom navek je tak.. Lepo smo se zasjeli v hotel Lavander.. velka klimava soba na drugem katu.. z balkona se vidi more.. jednak je plavo kak i gda ga odzdol glediš.. naokol sami stari borovi.. lepi park.. i još lepši kafič…. Zbilam nemam kaj za prigovorit.. ima lift.. ima restavraciju.. jedeš kolko hočeš i moreš.. piješ kolko imaš penez.. velka televizija za utakmice gledeti.. i kaj je najvažnejše.. ima velki bazen z običnom vodom … a Žuju točiju v krigline…. lahko bi se človek priviknul i na dugši rok…ha …



I kak od vsih barki i drugih korita kaj ploviju po bari ni bilo ništ.. odlučil sam se ja za drugu avanturu.. Pem ja unajmit motorčeka.. pa bumo moja i ja malo landrali na kotačima naokol.. Pa sva sreča da of motorin ni bil poslednji.. gdo bi se gor spentral po nejga.. Dovedem ja moju najdražu i ponudim da si zabere na kojem od ponuđenih se bumo pelali.. Eeeeh.. baš si ja svakaj zamišlam.. Veli moja.. Čuj dragi.. samo se ti pelaj..a ja se na tu kozu nebum pentrala.. I tak nikaj ni od avanture na kotačima.. Malo sam bil kakti žalostan pa me moja odvlekla v slastičarnu.. i z četiri velke kugle vanilije sam mam zlečil tugu…ha …. malo se čudila ženskica v slastičarni kam sam tak hitro pospremil taj kup sladoleda..al to je za mene prava sitnica.. morem ja i duplo …



Vreme prolazi.. sunce žga kak v Libiji.. a more je veliju..taman.. Hmmmm.. ja sam posluhnul oneg savjeta da moju zfufljanu nogu treba v morju namakat.. veliju Dalmoši.. točat.. Ha.. pol vure sam ju držal v moru do kolena duboko.. ti vrapca.. mi se noga zmrznula skroz do jajca.. jebalo ih to.. taman.. more.. I ak več nekaj mora bit mrzlo.. ja sam nastavil z terapijama za nogu v kafiču.. Žuja je mrzla.. taman.. ha .. Istini za volju.. nis nogu namakal ..točal.. v Žuji.. al se računa i terapija znutra..ha.. Spodi sto let starih borova.. z pogledom na sunčanu obalu.. koji put pozabim da v rukama držim Večernjak ..pa se zagledim za guzicama.. cicekima.. nogicama.. maaa.. terapija za poželet ………



I tak dan za danom.. more navek jednak plavo.. je..je.. samo ga gledim z sigurne daljine.. sva sreča da se riti i ciceki vsaki dan zmeniju pa človeku ni dosadno gledeti.. a meni su več oči natekle kak da sam švaser v brodogradilištu..ha .. Moja se namače pa onda leži na suncu kak tuljan.. i tak nekolko put v vuru vremena.. Mene je konobar več zapamtil pa čim vidi da je kriglin prazan mam nosi noveg .. Našel sam tu nekakšne domače muže.. Dalmoši.. pa zdaj skup razglabamo o nogometu.. a vsaki razgovor.. se razme.. svrši z politikom.. Smijeju se oni kak ja povedam po kajkafski.. smijem se ja kak oni ćakulaju.. vse v vsemu.. razmemo se.. .. A zdaj nakon par dni tu pri slanoj bari.. ja sam i spodi starih borova zmenil farbu.. Nekak sam potamnil.. zapraf samo ono kaj ni spodi krpa.. A kasno popoldan gda sunčeko postane slabše.. moram ja nogu razgibavat.. Špancirat.. razmeš.. Pa ja i moja najdraža ruku spod ruke po lepom malom gradiču hodimo.. od klupe do klupe.. od brtije do kafiča.. od slastičarne do… bogtepitaj ……..

Serbus …….












Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.