Ha...v mladost se vračam ....

ponedjeljak, 13.06.2016.



Debela ......

Denes sam nakon dugog vremna prešel čez Mrazovičevu vulicu.. To je ona kaj z Petrinjske pe van na Palmotičevu.. je dobila ime po onem Matiji Mrazoviču.. Pa taj ni rođen v Zagrebu..al je tu delal..je bil advokat.. .. i se bavil politikom pa je čak imel i svoju političku stranku.. se zvala Narodna Stranka.. Bil je i v neko vreme Zagrebački gradonačelnik .. Se ti Matija rodil na Kalniku.. je to takaj brdo kaj su se na nejmu.. tam v srednjem vjeku.. skuplale coprnice kaj su se išle naprčiti glavnem coprnjaku.. I tak je ti Mrazovič dobil svoju vulicu v centru grada..
A ti je to obična kratka vulica kaj su tu vse sami stanari.. nema tu štacuna nit kaj drugega zanimlivog.. Jedin se v ti vulici moreš nagledat aftomobila kaj su natrpani kak dlake na riti.. Vse jen na drugem.. Praf za praf .. jedva tu moreš i projti..

A negda davno sam tu na broju tri imel jenu pucicu kaj je zmenom išla v osmoljetku.. I tam negde v sedmom razredu pred konac se to zgodilo.. Jenog dana je ona dohajbala k meni domof i izjavila mi …lubaf.. Skoro sam na rit opal.. Pa nigdar do teg dana ona i ja nismo ništ okol tega poduzimali.. A je to več bilo vreme gda smo mi fakini dobro zapeli okol curički se baviti.. A se ta mala zvala Zvjezdana i bila je odličan đak.. A vsi su je v školi zvali ..Debela.. pa je bila malo bucmasta..al ne preveč..onak ..taman.. I ni nigdar bila razmetliva kak su v to doba znale bit mlade pucice.. No.. i ona meni otkrije svoju velku tajnu .. veli da je v mene zalublena..se to onda reklo..zatreskana ..još od petog razreda.. Ti vraga..si ja mislim.. taman mi zdaj treba nekakšna Debela kaj se v mene zatreskala.. A ja sam v to vreme več navelko hodil oko one male Mirjane z Gornjeg Grada..z Matoševe .. pa bum o tem več jemput tu pripovedal…

No da… velim ja toj Zvjezdani da nebu ništ od te lubavi kaj bi ona štela.. A ona navalila ..pa mi se obesila okol vrata kak na filmu.. i me stala cmokati i cmakati… I Nekak sam se obranil..pa joj velim.. Čuj Debela.. nemre to tak…. Pa samo kaj sam rekel to ..Debela.. ona začne protestirat.. Veli.. Nisam ja Debela..to se vama svima samo čini.. zdaj bum se skinula gola da vidiš… Ti vrapca.. bili smo sami v moji sobi.. moja baka plemenitašica je prešla nekam na trač partiju… I ova Zvjezdana..Debela.. se za praf začela skidat dok ni ostala skroz na skroz.. gola..
Gledim ja.. a kak nebi gledel.. v to vreme si itekak moral snubiti te curičke kaj bi ti i ciceka pokazale..a ne vse do kraja.. I ..narafski.. kaj bi zdaj lagal.. ovak gola je mam zgledela kak da se angelek zpustil nasred sobe.. Ništ ni smetalo kaj je imela visoke kukove i malo širše.. zato je i zgledela kakti debela…. Sam štel povedat da sam se ja narajcal kak stekli pes.. i krenul da bum ja to vse porihtal ..onak.. znate več.. Pa je bila lukava ta Debela.. Je tražila da joj rečem kak i ja nju volim i da bumo nas dva zdaj skup..se reklo..hodili kak cura i dečko.. Pa ak bu vse štimalo kak si je ona zmislila..onda bum i ja dobil vse kaj sam zdaj videl… I kaj.. ja sam šutel.. malo sam šlatal.. pipal.. ona je cela onak gola visela na meni.. je da se je i ona lovila za..hmmm.. i rivali smo si jezike.. I to je bilo to.. Lepo mi je pokazala kaj bum ja vse dobil ak bum bil dobar.. Debela se oblekla i lepo me zaprosila da o tem nikomu ne pripovedam… I ja sam obečanje održal.. evo.. skroz do denes.. A Zvjezdanu nis nigdar više nazival Debela… Ja sam znal kak zapraf zgledi…



Pa sam tu Zvjezdanu srel na vulici jemput gda je još bila študentica i od onda nigdar več.. Denes sam je setil gda sam prošel pokraj nejzine hiže tu v Mrazovičevi.. Sam se naluknul na imena kaj su pokraj zvonca.. pa nis videl nejzino prezime.. Morti se odselila..morti se udala pa se drugač zove.. V svakem pogledu je več baka.. ak se računa po letima kaj su prešla… Ha.. i denes je ziher debela.. Morti i prolazimo jen pokraj drugeg al se nemremo više prepoznat …..
A v Mrazovičevi je bilo i par fakinof kaj su se računali kakti članovi moje bande..na Zrinjefcu…. I nema dugo je jen odhajbal Bogu po račun..sam videl v Večernjaku partu.. vsi drugi z Mrazovičeve su nekam nestali…
Lepo je gda se setiš teh najlepših dana živlenja..mladosti.. radosti.. bedarija…. Al je teško gda zračunaš kolko je vremena od onda prešlo… I se pitaš..pa gda je to vse prešlo..gde sam ja bil gda je to prolazilo ….A da je bilo teh angeleka.. je.. bilo je..Uhhhhh..........





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.