Špancirancije .......

ponedjeljak, 25.04.2016.


Nikak mi ovi Sulejmanovi čadori ne zglediju.. al je valjda naš gradonačelnik ..oni dotepenec z bregof.. zgruntal da je to bolše pošto je v državnu vizitu prišel oni Turčin.. kaj je pol Zagreba okupiral da bi se malo prešpanciral.. Ipak mi lepše zglediju oni domaći štandi z mladim kumicama i tamburašima..makar ni to ne treba na Trgaču.. Nek si sajmišta gradonačelnik dela po bregima od kud se dotepel .. Jedin mu dam za praf kaj dela fontane po našemu Gradu ...

Sunčeko nikak da se probije čez oblake.. a mrzli veter popuhuje z Medvednice.. No..dobro je.. dol pri slani bari.. haha.. je opal oni beli prhlivec.. nek se veseliju Južnjaki.. ha.. naša Sava nigdar nebu slana..al se oni buju još šličuhali po svojem moru v Svibnju mesecu... ...ha ...

Pogleč.. kafiči i brtije prazni..kak da je kolera poharala Grad.. pa denes ni nit deset Celzijusa.. ljudi se nazaj zamotali v ajncuge i bunde.. Velim ti ja.. treba pošteno spremlatit one prognostičare.. bumo rekli..Vakulu.. kaj nam takšne bedarije prognoziraju.. Anu z Nove televizije ne dirajte.. ona je zgodna i ima pravo lagat ...

Nekak mi se neče naokol hoditi.. i mene je spropuhal taj mrzli veter .. a kaj morem gda sam norc.. sam svu zimsku i jesensku obleku pospravil v naftalin..pa zdaj okol plahutam v rubači i lajbeku.. Vse gledim najti koga poznatog da prejdemo v brtiju na vruču Nesicu.. pa nikog ni.. čak su i bedaki pobegli v zavjetrinu ......

Čim se sedneš..čim se sedneš več mašina fučka... doduše of nikaj ne fučka al koji put zvoni.. Pogleč.. pelam se sam v trajvanu kak..firer.. haha.. moj personalni trajvan i to skroz od Malog Placa.. milina.. zdaj si bum malo zadremal .......

Serbus .....






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.