Špancirancije......

srijeda, 20.04.2016.


Denes mi je neki vrag prišapnul da zidem z trajvana dol na Malom Placu.. I samo kaj sam nogu zpustil na asfalt.. več me dograbil jen moj davnašnji poznanik.. Joooj..pa gde.. pa nis te videl sto let...pa jebate kaj si se zdebljal.. pa kam ti je kosa prešla.. kak familja.. fukaš kaj prekovremeno.... i takšni bedastih sto pitanja mam na prvem koraku.. Znaš.. nekima se poznanikima človek more fest obradovat ak ih ni dugo videl..a bogmeš od nekih bi najrajši pobegel i skril se v kakšnem haustoru..No.. of put nis stigel skriti se jer me vlovil hitro kak muhu.. Se razme.. nebuš stajal na vulici i razpredal o fukanju izvan radnog vremena..ha .. al človeku moram razjasnit gde mi je kosa.. kak mi je v penziji.. čime se bavim.. I čim ja nekaj zgovorim več on postavlja tri nova pitanja.. Maaa.. inače teg ..dobreg.. človeka nigdo baš ni imel rad baš stoga kaj je mogel pripovedat kak nekakšna navita žlabrača.. Zapraf ja nit ne stignem odgovorit .. mam on sam pretpostavla kaj bi ja mogel kazat.. Kratko povedano.. išel mi je na žifce..al kaj.. zdržal sam nejgove tri kratke kavice i moje dve Nesice od vanilije.. I sva sreča zazvonil mi je mobitel.. zove me moja najdraža..onak brez veze..tekar da zna da sam žif..a ja sam to skoristil i kazal ovem brblavom da hitro moram nekam prejti.. Uuuuh.. Bok..Bok.. prešel je ...

A kak je taj žlabravec prešel spram Trgača..ja sam odlučil ne iti na tu stran..kakšne sam sreče pak ga bum susrel..ha .. Pa sam se sprešetal po placu malo gledel.. i nekaj malo kupil.. glavicu šalate.. pušlek rotkvice.. i sebi za moje personalne potrebe.. frtal kile cveba.. Znaš..fest rad imam cvebe.. lepo si nafčer gda se zavaljam v moju fotelju spred televizije.. zemem v krilo piksu z cvebama i onda jenu po jenu guštam .. Malo sam obišel Britanac.. vse je na svom mestu.. fala Bogu nisu ga začeli obnavlati kak su najavili.. bolše da ostane takšni stari ofucani kakšni je več sto let neg da ga unakaziju kak su i Kvaternjak .. Pa i gruntam da je moje vreme potrošeno i da bi mogel nazaj domof.. Baš i nis bogznakaj razpoložen za štrapaciranje......

I dok gledim gda bu trajvan prišel.. maa.. fučkaš trajvan.. daj pogleč kaj ti je zagrebačka ljepota.. Istini za volju.. malo se ztisnula.. valjda ni računala da denes vani i ni preveć toplo..al lepo ju je videt.. Več sam požalil kaj vruki držim vrečku z šalatom.. drugač bi se zaputil za njom.. svakak je lepše gledeti v te nogice neg naletavat na frfljave poznanike..ha ..........

I tak sam jen trajvan propustil dok sam gledel za onim angelekom.. zdaj čekam drugi.. pomalo zdihavlem i pitam se zakaj ja imam tolko leta kolko imam.. jer meni opče tolka nisu potrebna.. No.. nigdo me ne pita kaj ja trebam il ne trebam....a vura se vrti.. vrti ..vrti .......jebal ju vrag ......

Serbus ....







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.