potraži me u predgrađu .......

utorak, 19.04.2016.


Nikak ni vreme za nekakšno španciranje.. dež se je nacurel i znočka i prijepodneva.. a ja sam skoristil vreme dok gumeni meštar spromeni gume na mojem avteku .. a kak nigdar nisi mam na redu.. veli meštar da dojdem za pol vure.. i prešel sam malo pogledeti naokol.. Istini za volju..onak hitro kak da me tri pandura ganjaju a ne oblaki na nebu ...ha ....

A kak se najbolši meštri navek najdeju v predgrađima.. il kak ja rad velim.. na periferiji.. tak sam i ja doplazil na periferiju.. Mam sam zašel med velke nebodere.. solitere.. i se vidi da su tu več dugačkih let.. Pohabani.. z goleg betona naređeni.. visoki i natrpani kak pčelinjak.. Nikak si ja nemrem zgruntat kak bi se ja tu snašel.. ti vrapca.. pa ni čudo kaj se ljudi hičeju z takšnih škatula ...ha.....

Al sam zapazil da još navek v tem delu Grada ima največ zelenjave od vsih drugih naselja .. Ima tu livada.. šume.. parkova.. a vse lepo sređeno i vređeno.. klupica kolko voliš..hmmm.. makar tu nit jena klupa ni baš dobra za hmm.. one stvari delat.. Maaa.. klupa kak klupa..al je naokol tak vse razsvetleno.. a kaj da ti velim.......

I asfaltiranih puti i staza kolko voliš.. na vse strane.. paaa.. baš se nemrem nafalit kolko sam lepih ženskih tu susrel.. al nit vreme ni za španciranje pa su ovdašnje lepotice ziher negdi drugde.... A ja bum se malo požuril jer nekakšni črni oblak kesi zube odzgor.........

Kak sam i rekel.. na vsakem koraku ima dečjih igrališta.. ti vrapca.. celi dvorci su tu.. Škoda kaj ni lepo vreme.. ziher bi se dalo videt zgodnih mladih mamica.. guvernanti.. a morti i koja dobrozgledeča bakica..ha ...

Aha.. evo i živih ljudi.. ova dva penzijonerca su si lepo pobrisali stola i kolko sam čul.. lupaju po šnapsu.. to denes malo gdo još špila..osim malo stareše generacije .. Došlo mi je da ih pitam dal trebaju tretoga..al me ovi jen pogledel .. ti vrapca ..zgledi kak da je z Alkatraza zišel .... Mi je bistro da ljudi nemaju rad gda ih se na kipece stavla.. Bežim dok ni dojurila kakšna domača Kozanostra ...

Evo.. i plac sam pronašel.. ni nit slično Dolcu il Trešnjevačkom..al ima vsega kaj ljudima treba.. I jedin sam tu videl malo više ljudi..Baš sam posebno zapazil da tu v kupovinu ideju največ mužki.. vrabec ga dal.. il su ovdašnje babe rospije il su mužki papučari.. Nekaj tu ne štima ... hmmm....

I taman oneh mojih pol vure kaj mi je gumeni meštar dal fore je prešlo i ja moram nazaj od kud sam sim i dolutal.. Videl sam da i tu ima na vsakem koraku kafiča.. terasa.. pekarnica..al nis baš pri cajtima za laufanje.. bum jemput sim došel to malo zbližeg pogledeti .. narafski i sprobati kaj ovdašnji domaći največ rad imaju.. se razme.. osim ženskih ...

I kak bi to bilo gda se človek na koncu ipak nebi barem malo razonodil..Istini za volju.. nit jena jedina ženska mi ni na dohvat došla.. nit sam se za kakšnom zgodnom curičkom imel prilike obrnut.. al je kmeni prišel jen...ha .. jedva je hodil.. meril je cestu kak da ga veter hiče.. nekaj je brundal i spominal se sam z sebom.. obrtal se i čudil i na koncu se v mene zagledel kak da je vmeni prepoznal Dalaj Lamu.. Pita me..a sline mu curiju.. i smrdi po gemištima kak stara bačva .. da jesam morti videl nejgof automobil.. veli da se negdi sparkiral pa zdaj nezna gdi .. Moral sam ga malo pridržati jer je skorom opal meni spred nogu.. pa mu pokušam objasnit da ja tu nis domaći i ne poznam parkirališta.. A tko si onda ti.. pita on mene i ziba se kak tulipan nan vetru.. A ja mu lepo odbrusim da sam ja obični pijanec.. Ha.. Gledi on mene ..ima oči mutne kak krepana riba.. i veli.. A tko sam onda ja ak si ti pijanec ...............

Serbus .........













Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.