pak Promocija ........

subota, 02.04.2016.


Vrabec ga dal... v petak se takšno vreme potrefilo da je malo falelo kaj bi zjeval kak pes..od vručine.. I to od jutra pa vse do kasno zvečer.. Dobro veliju oni spametni prognostičari da bu oveg leta bilo vsega za snebivat se.. i da bu dež curel kak v Vijetnamu.. da buju velke žege kak v Libiji.. da buju orkani puhali kak na Karibima.. da bu poplava i suše.. jebal ga vrag.. kak da se of svet sprevrnul.. Ha..ak nikaj drugo..makar bu interesantno.. Baš gledim denes po Zagrebu.. hodiju ljudi v kratkim rukavima.. a ima i oneh kaj još vlečeju zimsku obleku.. pa vse skup smešno za videt.. I ja sam denes oblekel črnu obleku.. odjelo.. črnu rubaču.. letnje cipeleliše i španciram kak kakšni študent .. haha.. nekak sam se samom sebi fest dopal ........


Praf za praf.. zrihtal sam se za posebnu priliku.. znaš.. pem na promociju libre Štefeka z Međimorja... Ha.. a kak na tim promocijama navek ima nejveč ženskih.. ni na odmet se malo pririhtat...kaj ne ... I tak ti je ta promocija najavlena po Štefeku z Međimorja v Gajevi vulici na broju dva... Stojim ja spred hiže.. al kaj..tu je i pekarnica Dubravica.. I makar ja preferiram oneg Pimpeka.. vse me nekaj vleče nutra.. Fučkaš promociju.. gruntam si ja.. pem si pojesti nekaj slanog..pa nadodat nekaj slatkog.. i onda ..se razme.. na Trgač pri Kavaliru pivicu spiti.. A Štefek nek se promovira i brez mene.. Hmmm.. pa ipak sam ja ozbiljni človek.. sam Štefeku obečal da bum došel ..i kaj zdaj.. Ništ.. zašel sam na broju dva v haustor.. al .. jebal ga vrag.. nigde ništ ne piše da su tu kakšni Međimurci.. Gledim zvonca na vratima.. nit tu nikaj ne piše.. A hiža ima pet katova.. I taman ja dojdem do prveg kata gda od zgor ideju tri ženske a jena od njih kune na saf glas zmotane Međimurce.. Ja pristojno pardoniram tri gracije i pitam dal one kak i ja iščeju te Međimurce.. Je..je.. vrag ih nosi.. sprešle smo do tavana a Međimurcih tu nema.. veli jedna sva črlena od ljutine.. zapraf.. tri gracije imaju skup skorom tristo let..razmeš.. pa se pentrat do petog kata.. A kaj je od vsega najlepše.. lift postoji..al ne dela.. krepan skroz na skroz..
Baš dobro.. gruntam si ja.. da nis njih susrel na prvem katu i ja bi se pentral do tavana.. Ništ.. velim ja ženskama da pemo iskat na drugi ulaz.. znam ja da ima jedan znutra v Pasažu .. Pak mi nutra.. i mam nas dočekaju štenge.. i još dve dame koje se vrtiju okol poštanskih kištrica.. Kaj iščete.. pitam ja.. Veli jena.. Zavičajni klub Međimurcof... Aha. i mi takaj.. velim ja i skup čitamo imena na zvoncima.. Zdaj nas je več šest koji iščemo te Međimurce.. a blizu je sedma vura zvečer gda ta Štefekova špelancija treba začeti ... Narafski.. nigde nismo vidli nikakšne Međimurce.. Hočeju ženske odustat i prejti al se ja dosjetim da je i treti haustor malo spodi pekarnice... To je takaj broj dva..ali ima dodatak..A ... znači 2a .. Vodim ja ženske kak Mojsije.. jedva se vlečeju..aaaah. ta mladost.. i stanemo spred haustora.. Vrabec ga dal.. mam se lepo vidi da na zvoncu piše Međimurci ... Evo.. tu smo velim ja.. zajdemo na štenge i več se čuje galama odzgor.. Međimurci galamiju kak stekli ...


No..ak sam si gruntal da je vse zdaj vredu.. sam se sprešel.. Međimurce smo našli.. i vse je več tak puno ljudi da se jedva provlačim čez ganjek... Si videl.. velim ja samom sebi.. kolko Međimurcih v Zagrebu ima... sva sila.. Našel sam nekakšni ofucani stolec.. taj je jedini bil prazni..i sednem se pokraj jene ženske.. prafzapraf.. posvud su okol mene ženske.. vse puca od mladosti.. nit jena nema majnše od šezdeset..samo više i fajn više..ha .. Pitam jenu.. Čujte gospica.. a gdo je taj Štefek .. znate još ga nis vpoznal .. Neznam ni ja.. odgovori ženska.. a isto tak i vse druge okol mene slegneju z ramenima.. Hmmm.. znači moram ipak ja personalno v potragu za tim Štefekom.. Ha.. z takšnom odlukom sam i pesudil onem jedinom praznom stolcu.. Pitam človeka na ganjku.. Prosim lepo .. a gdo je Štefek.. Gledi me človek i zlegne z ramenima.. veli nek pitam v kancelariji.. A v tem sobičku sedi nekakšni velki človek.. mi bolše sliči na kakšneg Crnogorca neg na Međimurca.. I pitam nejga da gdo je tu Štefek... Al pita on mene.. Koji Štefek.. Zdaj se ja čudim..Kak koji Štefek.. pa kolko Štefekof denes tu svoju libru predctavla pitam ja teg velkog.. Aaaa.. valjda vi tražite autora knjige.. važno se dosetil taj velki.. Je..je.. baš teg iščem.. saf sretan ja odbrusim.. Evooo.. onaj tam s bradicom.. pokazuje meni človek... A gužvancija vse bolša.. ljudi navalili kak da je pol Međimorja sim dohajbalo.. jedva se človek provleče v tem malom prostoru..
I tak.. našel sam Štefeka.. koji nije Štefek..al je Štefek samo v svoji libri ... ha.. kužiš... No dobro.. lepo smo se na dva časeka vpoznali .. Štefek koji nije Štefek ima velkog posla da ljude porazmjesti.. nekakšne ženske mu pomažeju.. bi ja rekel da više smetaju neg pomažeju.. al tak ti je to navek z ženskami.. I dok su porihtali stole stolce mikrofone i vse ostalo.. začela je....Promocija....
Kaj da ti velim.. pa si valjda bil na kakšni promociji.. Lepo su poštivanom publikumu prectavili teg Štefeka koji nije Štefek.. pa su onda čitali z libre doživlaje mladog Štefeka koji ni Štefek .. pa je onda Štefek koji ni Štefek z svojom bandom odsviral i popeval lepe stare domače popefke .... Za to vreme je stigla i moja pajdašica Čuvarica z pinklecom.. i dovlekla još jenu pajdašicu.. vsi skup nismo imeli kam sesti.. pa smo z ganjka slušali jer se videt ni moglo.. ja sam porinul iza vugla aparatlin i probal nekaj na kipeca deti .. pa su ljudi tu odpozadi začeli zdihavati jer im je ponestalo lufta.. negdo je probal odpreti obloka..al ni išlo.. Ha.. malo smo još posluhnuli a ja sam čvrsto odlučil pobegnut v brtiju.. pa su se i moje pajdašice složile zmenom i lepo smo si seli na Trgaču pri Kavaliru.. Prafzapraf.. na Promociji smo propustili probat kolače i kakšnu kaplicu.. al kaj.. ni važno.. bumo več negde vlovili teg Štefeka koji nije Štefek i zvurclali kakšnu rundu od nejga...ha ....


Malo sam si poklafral pri Kavaliru z mojim pajdašicami.. one su prešle domof.. zapraf neznam kam su dalše prešle.. a ja sam ostal još malo blazit naokol.. Grad je bil pun ljudi.. vani toplo kak da je Lipanj.. Čak sam odustal od trajvana i lepo polahko z noge na nogu pokraj svetlečih izlogof se zaputil domof ...

Serbus ......................






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.