Zagrebačke Snježne pahuljice ..........

nedjelja, 06.03.2016.







Za velke se navelko čuje..za male pa malo...
Tak je pred par dni v Budapestu bila velka špelancija.. se tomu reklo... Evropsko natjecanje u sinhroniziranom klizanju.. drugač pa.. ove mlade pucice se šličuhaju..kak jena tak druga.. kak da bi ih v špiglinu gledel.. A mi z našeg lepog Grada Zagreba imamo svoju delegaciju.. Zagrebačke snježne pahuljice... Narafski da i moje dve vnučice letiju po ledu kak stekle... ti vrapca..ja se znam šličuhat još od davnih dni gda sam bil klinac...al ove kaj znaju.. ti se zvrti v tikvi ... No... naše Zagrebačke snježne pahuljice.. a moja je jena vnučica..kapetanica.. su na ovem špilanju dobile srebrnu kolajnu.. Drugo mjesto zmed tolkih z cele Evrope.. Ni to mala stvar.. al kaj.. mali ljudi.. malo se čuje.. Narafski.. na vsim takšnim špelancijama su navek prve Ruskinje.. pa ni za čudit.. one imaju celu godinu leda za trenirat..a ove naše par mjeseci... I tak sam ja denes dobil kakšnih hiladu fotografija.. da ih vse pošlihtam... A moja kčerka je ..se reče.. tehnički organizator tega vsega.. a ja samo albume filam z slikicami... Paa.. mora i deda nekaj doprinesti..a još me čeka i velko čaščenje.. narafski tu bum ja tehnički i financijski organizator...ha ... Dakle.. srebrna kolajna je v rukama Zagrebačkih snježnih pahuljica ... Živeli ......





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.