Špancirancije ......

četvrtak, 03.03.2016.


Kak i navek.. dopelal sam se of put v starem Čehu do Frankopanske.. Makar imam rad one naše Zagrebačke trajvane..one nove.. tu v ovi konzervi se nekak čutim po starinski.. Fučkaš trajvan koji se ne ziba.. ne lupa i nabija.. ne škripi.. i ak ti ne odpadneju bubregi nit neznaš da si se pelal v trajvanu.. Dakle.. of je bil napol prazni.. jena se vrata nisu štela dobro zaprti pa je tak vse drečalo i tuklo kak da si v diližansi ... Več dugo nis v trajvanu nikaj posebnog doživel.. pa je of put se spaltilo.. Na stolcu je sedel nekakšni stari človek.. tak.. je skoro normalno zgledel.. al se mam čulo da je trknut v tikvu.. Na saf glas je.. kak da se svadi.. lamentiral o politiki..pa je vse na hrpu nadrobil.. I da je naš fuflavi premjer zmotan kak svinjski pimpek.. i da je Karamarko poturica jer se pravi Horvat nemre zvati Karamarko.. da je naša predcjednica dobro uhranjena krava.. pa je naglasil da jebe mamicu onem MIlanoviču..no je mam odustal jer je spoznal da mu je mamica ziher žirafa.. pa da je oni sabornik Tepeš vrtni patuljak.. I tak je sračkal celo vreme.. neki su se ljudi smijali.. neki ga žalostno gledeli.. a gda je spomenul našu zgodnu predcjednicu.. mam se neka ženska pobunila i napala teg norca da kak more vređat inštituciju.. A of bedak se obrnul i ženskoj odbrusil da je i ona krava.. A ova se sva črlena okrenula kmeni kak da očekuje moje mišlenje.. hmmm.. ja sam samo zlegnul z ramenima i rekel... Neznam .... A of je mulac i dalše nabrajal vse politikante po redu i gda sam ja zišel z trajvana..............


A vreme je skroz na skroz posrano.. vsakih par časekof dež curi.. pa onda taman odpreš ambrelu..pa prestane cureti.. kmično je.. a i začel je puhati mrzli veter z Medvednice.. Baš gledim kak vlečeju prek Trgača tu dječicu..a oni su vsi veseli i razpoloženi kak da ih pelaju v slastičarnicu.. gdo zna kaj su im vse obečali gda su tak dobri.. Viš.. ta naša spametna horvacka dečurlija.. hodiju kak odrasli ljudi.. A sam nema tomu dugo bil v inozemstvu pa sam videl taki te klince kak ih pelaju po vulici..al su se vsi držali za nekakšni štrik..kak da su kojni.. Maa.. velim ti ja.. mi smo Horvati za vse druge.. Pro Arte... ha................


A pripovedat se navek ima o čemu i nikakšno vreme ili nevreme nemre to pokvarit.. Kolko put ja velim svojim pajdašima da se bumo našli na Trgaču.. pa bumo se malo sprešetali i politiku naganjali stoječki.. Maaa.. bi te moje pajdaše vrag zel ak bi i jenu rječ prozborili a da ne sediju v kakšnem kafiču.. Moj pajdaš Dragec i ja se najdemo na vuglu Jurišičeve.. ja pripovedam za sebe i za nejga jer on šuti vse dok si ne sedne v brtiju pri Kavaliru na Trgaču i povleče jen srk kavice .. onda mu se tekar jezik razvuzla..............


Ambrelu prek ruke.. pa polahko dalše.. ni važno kam.. navek se nekam dojde.. Denes mi je baš dobro ispalo.. vjutro oni bedak v trajvanu.. posle sam susrel pajdaša Drageca pa smo malo tračali..Znaš..to ti je oni Dragec kaj bedina ženu i cucka od našeg gradonačelnika.. teg dotepenca z bregof.. pa navek ima kaj za pripovedat.. Zapraf.. Dragec je tu domaći fakin z Trnja pa on našeg gradonačelnika fort naterava da mora pripovedat po zagrebački.. A of je nekaj malo nafčil pa se mam nakon tri nafčene rječi proglasil za Purgera.. Je Dragecu velki problem bil to kaj je gradonačelnikof pes..Srbijanec.. je..je.. pravi prafcati.. su ga dovlekli odnekud z komšiluka.. Pa je Dragec imel muku nafčiti po kajkafsi i gradonačelnika i cucka ... ha... Tak.. malo se zafrkavam.. tu i tam mi kakšna kaplica zgiba za vrat..... ma kaj.. za par dni bu proletje............

Serbus ................








Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.