nebu dobro ......... baš mi se fučka ....

utorak, 16.02.2016.


Makar to vjutro ni baš poverljivo zgledelo.. a kaj.. moraš ziti van.. drugač te babe fundaju.. A baš za truc nis štel ambrelu zeti.. velim ja .. verujem oni zgodnoj črnoj prognostičarki..Ani.. z Nove televizije.. je ženska lepo rekla da se grdo vreme izčekuje tekar popoldan na sjeverozapadu.. A tu sam ja .. Dakle.. do popoldan ja morem i do Japana dosegnut.... tralala.. gdo se boji kiše još tri za groš..tri za groš.. tralalala .......baš mi se fučka


Trebaš ti imeti hrabrosti kakti laf za te špelancije.. a ja kakti laf.. lepo spodi teh razkuštranih črnih oblakof praf čez Mesničku na brdo Grič.. znaš.. tu gor ..tam dol.. Pa kaj.. ionak nema nikakšne žurbe.. Pri povratku bum zbavil domaču zadaču kaj su mi odredili i .. baš mi se fučka ....


Tak mi nekak denes vse sivo zgledi.. valjda zbog teh.. kak razcufanih mačkof oblačkof.. ha .. kak sam to .. se reče.. pjesnički izrekel .. Hmmm.. ti vrapca.. al mi se pričinjava..al me je kakšni vrabec zapišal.. nekakšne dve debele kaplice su mi opale praf na aparatlin.. Dobro je.. ni važno.. baš oveh dni vlečem z sebom oneg aparatlina kaj more zleteti v bunar..al pa opasti z prvega kata.. more ga avtobus spregazit.. cucak prežvakat.. i nikaj mu ni.. škloca kak da se ništ ni sprepetilo.. Jemput sam ga pozabil na svojemu grunteku.. ti vrapca.. sedam dni je on mene čekal nasred travnika.. Pa se vidlo da je prek nejga sprešel oni slinavi puž bezkučnik.. no kaj.. opral sam aparatlin spodi pipe i ..pemo dalše ... Čuj.. ipak to ni bil vrabec.. kak vse zgledi to je začel dež kapati.. Znaš kaj.. lepo ja hitim v petu brzinu i bris dol z brega... Uuuuuh.. taman se zpustilo z neba čim sam zašel v Kavalira.. Haha.. zdaj bum pokraj Nesice od vanilije lepo sedel ..makar do samog podneva....... baš mi se fučka ...

Serbus .......................




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.