Špancirancije ..........

utorak, 09.02.2016.


Tak ti je to gda človeku nedaju spati celu noč.. onda nema drugeg puta neg od ranega v špancirung prejti... Na vulici samo ja i radni narod.. ha .. Evo.. of tu na Trgaču spred Splavnice priprema klobase.. no.. radni narod samo kavice naručuje.. Klobase nebuju prije devete vure..
Znaš.. gledim ti ja tu drvenu bajtu kaj su je tu postavili.. Hmmm.. ni mi za praf.. Tak je lepo zdalka videti Splavnicu punu cvetja.. a ovak se ništ ne vidi.. Pa ja znam da je to bilo za Fašnik zrihtano.. no kak vse zgledi.. bu dočekalo i Valentinovo.. Bi ga vrag znal.. morti je gazda od klobas kakšni kum od našeg gradonačelnika.. oneg dotepenca z bregof.. pa mu je of dal befel za cjelo leto..........


Znočka je bilo dost vedro.. čak sam si zgruntal da bu vjutro i mrazeka.. pa ga ni bilo.. Sunčeko je zasijalo kak pravo proljetno..makar se tam od Medvednice vidlo da se nekaj črnega kopita .. Pa kaj to mene briga.. Plahutam naokol tekar tolko da se veli kak se giblem poradi bolše cirkulacije..ha .. Pa bi si človek i malo sel na kakšnu Nesicu z vanilijom..al dobra stara Tkalča još spi .. Morti ju sunčeko zbudi .............


Ti vrapca.. da se ne skotura kakšni avtomobil.. lahko bi človek rekel da je Grad krepal.. Prafzapraf.. meni je tak najlepše špancirat.. mir ..tišina.. vse diši na starine.. čak se z osmoljetke na Kaptolu još ne čuje galama.. malo si stanem tu pokraj zida.. Jezušek.. kak mi paše ovo proljetno sunčeko.. tak te lepo miluje..kak kašna ženskica ................


Ha.. i Gimzo je zaprt.. nedaju svecu da sunčeka vidi.. gda otpreju vrata več bu debela senca.. pak se bu Gimzu fajhtnoča zavlekla v tu kapelicu.. a tekar su je pofriškali.. Se sječam kak je ta kapelica letima bila zapuštena.. puna smetja ..pa su i klošari znali spati nutra.. Viš.. od gda imamo svoju frišku državu i sveci su došli na svoje..al ljudi nikak nemreju.. Ništ.. hmmm.. kak bi človek postal svetac..ha ..............


Uzput malo hitim pogleda na Gornji Grad.. ti vrapca..pa nis bil gor več par dni.. to se meni rjetko zgodi da ja makar ne sprehajbam z jedneg kraja gor.. pa na drugi kraj dol... A kaj.. človek skroz pozabi na neke stvari.. Aaa..to ti tak z letima dojde.. Viš.. več triftal vure si gruntam kak bum negdi sel i spil si Nesicu od Vanilije.. pa prejdem pokraj brtije i se nit ne sjetim zabremzat... Aaaah.. pem pogledeti tu na Novu Ves dal je Dvojka odprta.. vidim da su nekaj dopelali..valjda dreva za krušnu peč ...


Ha.. z Dvojke su me skorom hitili van.. sam zašel nutra pa gledim.. kmica.. Pita me nekakšni slinavi.. valjda je to picameštar.. da kaj iščem.. Paaa.. nekaj za spiti.. velim mu ja.. Nema ništa..odbrusi i navlači nekašne vreče.. mi se čini da je to brašno.. I kaj.. lepo sam se zaputil nazaj.. neče mi se dalše spram gor.. Viš.. človek išče ..kak se veli.. kruha prek pogače.. a spred nosa mu je to kaj ičše.. Narafski.. v brtiju v Kazališču Komedija sam zašel i mam sam videl dva poznata lica.. Znaš.. ja ti tu v Komediji več prek pedeset let imam onu.. se reče.. pretplatu.. narafski.. v samoj sredini prveg reda.. To sam ja nasledil od moje bake.. plemenitašice..koja me je još kak klinca vlekla po kazališčima.. I več davnih leta sam se ja upoznal tu z nekima.. je..je.. prvo z zgodnim ženskicami.. pa z nekakšnim glazbenikima kaj tu muziciraju.. poznam obadva glavna dirigenta.. dobar sam si z najbolšim glumatarom v Komediji.. Damirom .. eeee.. taj voli kaplicu zlijat čez požirak.. pa ti poznam vse vatrogasce kaj tu delaju.. štrom meštra.. pa do samog glavnog ravnatelja Nike .. I kaj da ti velim.. umjesto Nesice sam se opskrbil z par žufkih pelinkovca.. malo smo klafrali.. Znaš.. ta ti je tu banda koja rad prima runde.. al nisu preveć hitri za vrnut ... navek su brez penez ...haha ...


Vrabec ga dal.. ovi v Komediji nemaju nikakšno radno vreme.. moreju lokati za šankom dokle hočeju.. pa samo odnekud navireju friški.. I tak ti se tu za čas nagužvalo celo čudo spremešano.. glumatori.. glazbeniki.. razni meštri.. al nikak da dojdeju i ženskice.. osim od oveh kaj delaju v komercijali.. veli mi ravnatelj Niko.. da ženski del kazalištnog ansambla.. denes nema probe..Baš škoda.. Jedva sam nekak zbrisal.. Pelinkovac sim ..pelinkovac tam.. ti vrapca ..pa tu vsi pelinkovac ločeju ..i mužki i ženske ..tu ti je nutra tak tjesno da stojimo nagužvani kak v trajvanu...ha ................


Rekel bum ti da pelinkovec čuda dela.. narafski..jedin Badelof.. tak sam postal gladan da su mi se vse čreva začela frkati.. Pa smo jen moj pajdaš.. nebum ga imenoval.. glumator.. i ja prešli lepo v Kapucinera na ..picu.. Narafski.. velku. i najbolšu kaj imaju za ponudit.. Slavonska pica z špekom i kulenom i feferonima.. ti vrapca.. velka je kak kotač od mojeg plehnatog lubomca.. Kaj da ti velim.. moj pajdaš je nastavil z črnim vinom.. po tomu je fest poznat po vsim zagrebačkim brtijama.. a ja po dobri stari navadi z Ožujskom... ja ti delam vse po zakonu... I dok smo nutra sedeli.. vani se vreme tri put zmenilo.. oblaki pa sunčeko.. pa sunčeko i oblaki.. veter popuhuje odzgor z Medvednice... a ja se vlečem prek Trgača na trajvan.. Za denes je bilo dost ......

Serbus ..............

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.