hmmm.. začelo je cvikat ....

srijeda, 20.01.2016.


Upraf tak.. več dva..tri dni je vjutro vse zmrznuto .. celzijusi su prešli vrit.. zima se iskezila.. praf je začelo cvikat .. Je da je lepo vedro.. nebo plavo.. sunčeko odzgor gledi mene.. ja gledim nejga..a on bedak samo zube pokazivle.. Opče se pitam kaj ga treba gda nikaj ni od koristi .. tekar da mi blešči v oči pa moram kmične naočale nosit .. No.. kraglina gor.. ruke v žep.. pa malo na trajvan..malo cipelcugom i polahko prek Griča brega na drugu stran ... Praf za praf.. dobro je da je takšno vreme.. dalko bolše neg da mi se spod nogu razvlači ona črna bljuzga.. kak vse zgledi a i prognozeri se kuneju da bu tak ostalo ...


Kak i navek ja sim gore dojdem prije oneh prevrtljifcof kaj celu noč sanjaju bedarije..a onda po belomu danu to prodajeju puku.. A se nekaj pripoveda da se bu sim v Banske dveri naša Horvacka predcjednica preselila.. Maaa.. nis ja z tim baš preveć zadovoljan.. pak bu tu još vekša gužvancija z avtomobilima.. vse bu puno policijota i žbira .. novinari buju bežali kak stekli z kraja na kraj.. a poradi vsakeg gosta kaj bu išel v vizitu kod predcjednice buju zapirali vulice.. Da se mene pita vse bi ja njih.. te politikante steral nekam prek Save.. a dobri stari Gradec na Griču brdu prepustil Zagrepčancima... No.. gdo bu mene kaj pital.. I na koncu bum i ja sim koji put naišel da si poluknem našu predcjednicu.. Ha.. feš baba.. zgodna.. hmmm.. jedin kaj hodi kak medved....


Kak je negdo to lepo rekel.. v kokošinjcu još ni kokica.. puranof.. tetreba.. picekof.. jeee.. to su gospodcke riti.. Dok se ja tu sprešetavlem.. te barabe još blaženo spiju .. pa kak i oni prek puta.. zmišlavaju hmmm.. pizdarije.. Drugač je težko kazat razumlivo kaj to oni delaju .. Zapraf.. se zna.. delaju bedake z poštenog puka... No.. pa su ..fala Jezušeku.. obligatno za to plačeni.. dakle.. nema se kaj prigovarat ....


Viš.. dobro je ranejše sim dojti..moreš na kipeca deti stari zdenac z vsih stran.. za pol vure buju več dva avtomobila tu zparkirana.. pa nek se turisti onda fučkaju z svojim aparatlinima.. A nekakšni bilmez tu navek zparkira svojeg noveg Folcvagena.. pa gda se tu navrneju turisti z Moldavije..onda rajši glediju i na kipeca mečeju avto neg stari zdenac...


I dok se konobar dol v Palainofki ne razbudi i otpre.. ja se bum malo sprešetal po dobri stari Sjeverni Promenadi..kak se to denes nazivle Vrazovo šetalište .. Paaa.. nit je to više Promenda..nit šetalište.. a pogotovo zdaj prek zime.. Jedin sam denes tu susrel jen pasji zmrznuti drek nasred puta i praznu flašu kaj je valjda tu još od tople jeseni .....


Ti vrapca.. kolko je to leta prešlo od gda su se tu začeli špancirat Purgeri.. zagrebački obrtniki i drugi ravnopravni Zagrepčanci.. dotepenci..mlađarija i ostala klatež.. Jeee.. tam spreda na Južnoj Promenadi je bilo bezecirano za aristokraciju i ostalu visoku gospodu.. Pa su se tak vsaki na svoji strani prenemagali.. pokazivali.. tračali jeni o drugim.. snubili jeni druge..i mužki i ženske.. pa nebi človek ruku v ogenj dal da su po kmici baš vsi tu krunice molili... ha ... pa sam ja o tomu več davno škrabal..pa nebum spet ..


A v doba dok sam ja po našem lepom Zagrebu fakinaril i naganjal curičke.. to Vrazovo ni bilo tak lepo sporihtano kak je to zajdnih leta.. Bila je tu poprilična šikara.. denes pošodrane staze su bile blatnjave al prašnjave.. kak kada.. zapraf se nisu nit vidle z grmlja dobro čez dan a kamoli po kmici .. A kmično je bilo navek jer nit jena jedina lanterna ni bila čitava.. Narafski.. fakini su to sporihtali jer malo se koja curička ni sramila gače svleči spod lampe.......


Viš.. tu v prvom redu Sjeverne Promenade.. mam povrh Duge vulice.. to je bilo za početnike koji još nisu imeli iskustva z parkovima a nit z curičkama.... Tu su bile klupe navek prazne dok su one gore višlje bile bezecirane več od prveg mraka.. I kaj se desilo.. gda bi bilmez sim dopelal svoju pucu..saf sretan kaj je našel prazno mjesto.. za kratko bi videl da to i ni baš koristno.. Ha.. pa druga klupa je na par korakof tak da se moglo i vse čuti ak se ni na samo vuho šaptalo.. A velka je pizdarija bila... ha.. ulična lampa visoko na kandelaberu.. ha .. do teg se ni moglo spentrat i zgasit plin.. I tak bi onda mamlaz kojem to ni bilo poznato malo posedel z curicom.. pa otišel iskati bolše mesto.. al ga tu ni mogel najti.. A gor v kmici se ništ ni vidlo.. samo se čulo kak si zalubleni zube brusiju.. a tu i tam bi kakšna curička sramežlivo cvilela...Neeeemooooj..... a drugi bi glas nadodal.. Maaa.. daaaaj.. samo maaaalo ... evo toliko... Narafski nigdo ni videl kolko joj je fakin pokazal.. al se posle više nebi ništ čulo.... ha ...


Narafski.. konobar v Palainofki nikak da se sporazumije z aparatlinom za kavu..tak da sam ja brez Nesice prešel dalše.. Uzput sam onaj zmrznuti pasji drek tak opalil z cipelom da je odletel i se ljepo čulo kak je opal nasred Duge vulice...ha .. I kaj.. sim al tam.. maaa. ravno dole čez Felbijeve štenge.. V dobri stari Tkalči navek ima vjutro od rane vure otprtih brtija... Vreme i dalše vani cvika.. ni baš za sprešetavanje.. tekar tolko ....

Serbus ............












Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.