puhnul vetar zel ga vrag .....

ponedjeljak, 11.01.2016.


Da človek ne poveruje.. več dva dni je nekakšna jugovina.. pa se oni beli.. sivi i črni prhlivec začel topit kak putar v protvanu.. Prvo se cedil z krovih.. čak ni stigel nit opasti nekomu na tintaru.. a onda se je i po vulicah topil..a denes je skončal na čisto.. skoro da ga ni nigde videt.. Narafski.. gdo je baš fest znatiželjan.. more dobiti i celi kamijon teg belog..ha.. pri meni v dvorištu je .. istini za volju nekaj majnše.. al je još celi breg.. I makar ga je denes čak i sunčeko oplahnulo.. taj moj se neda tak lahko.. Veli moj sused Cajger.. pri njemu ga je takaj za vagon.. da nek zovem gradonačelnika i pitam ga za apetit.. morti bi i našeg snjega taj dotepenec z bregof štel pojesti ...


Pa se ne treba preveć veselit.. več za dva tri dni bu se spet huda zima vrnula.. a ni za verovat da bu se to provleklo brez noveg prhlifca.. Dakle treba skoristit to malo cajta lepog vremena i zbavlat svakojake bedarije po Gradu.. Maaa.. iščem nekakšnu žnoru za kompjutor.. i vse kaj se ima za spregledat ja sam zbavil.. i hodil po štacunima i nazival kramare.. jebal ga vrag.. nema pa nema.. I kaj.. na koncu mi kčerka veli nek si naručim na Internetu prek oneg Ebaja.. I tražim ja tu žnoru po Ebaju i vrapca mu.. najdem.. ima kolko hočeš.. Ima i svega drugeg..kaj ti srce poželi..Pa se onda ništ ne čudim kaj je oni Kimkamkum v Koreji morti tak i onu bombu naručil...ha ... Moram teg Ebaja počastit gda ga susretnem negde na vulici ...ha ...


Kaj ti ja velim.. samo tak nekaj more bit lepše od mojeg Zagreba.. a gledim ja ovu ..onak z šturca.. pa si gruntam.. A kaj bi tu človek imel za prigovorit.. ništ..baš ništ.. Ljepo ju kak kaplicu vode v pustinji držati na dlanu.. Al ovo tu je velka sramota.. daj si zgruntaj dal bi ti tak nekaj lepoga pustil da po ovi zimi stoji na trajvanski stanici i čeka.. smrdlivi trajvan.. Nikak.. nit za živu glavu ja nebi tak zgrešil .. Al kaj sirota more.. valjda je sama al pak ima muškog za posrati.. Eeee.. da sam zdaj v svojem tutaču.. lepo bi stal i pital dal morti pe do Črnomerca.. Prafzapraf..odpelal bi ju kam njoj paše.. Jemput.. več je tomu davno.........
........................Curel je dež kak stekli.. a trajvani nisu taj čas pelali po Ilici.. valjda je negdje zaštekalo.. Stanice pune ljudi.. Stanem ja na stanici na Avstrijski izidem na pol z avta.. dež lije kak da bi kiblu zvrnul.. i glasno viknem.. Črnomerac... Pa se kmeni zaleti jen stari i on bi se z menom štel pelati do Črnomerca.. Al taj časek spazim ja mladu noseču ženskicu.. bi rekli..trudnicu .. I onak več z mokrom tintarom odbijem ja teg starog i pozovem tu mladu trudnicu da uđe u avto.. Ti vrapca.. kak da sam imel đavolske roge na tikvi i kopita na nogami.. ta se mlada izdere na mene.. Ni slučajno.. znam ja takve.. ljepo bi vi mene nagovorili.. samo se vi vozite sami.. Kriči ta mlada z trbuhom do brade.. Meni vse nekaj v trbuhu zavrne.. nemrem verovat.. Ljudi slušaju glediju nju.. glediju mene.. ziher im nije nikaj bistro.. No.. jena stareša ženska se primi za kvaku na uvtu i veli da bu se ona zmenom odpelala gda več neče ta mlada.. Al kaj.. zdaj sam ja zakričal.. Odi baba vrit.. sel sam več saf mokar za volan i vudril po gasu.. Posle mi je bilo žal te stareša ženske.. ni bila ništ kriva..al je meni živac zakuhal.. Sam si kasnejše gruntal kak je ta mlada opče ostala trudna ... O teg dana nigdar više nis nikomu stal .......

Serbus ..........




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.