se je zasral .....................

ponedjeljak, 04.01.2016.


Dva koraka gor..jen nazaj dol.. tak ti je to zgledelo po prvem snjegu.. Prošlu je noč začel prhati.. vragt ga jebal.. da človek ne poveruje.. Zdignem se v sred noči na scanje.. pa uzput hitim pogled na oblok.. i vse se čudim.onak pospani.. od gda mi imamo belu forhangu na obloku.. Gda bolše pogledim.. forhanga ..sim tam.. leti.. Eeee.. to je to.. stigel je beli prhlivec.. I prešel sam natrag spati.. narafski.. sanjal sam do jutra onu velku lopatu za snjeg kak me vjerno čeka na štendama spred vrati.. Makar sam se ja nadal da bu ipak malo zaobišel moj kraj .. Brus.. do jutra je napadal da se vse človek pita gda je tolko stigel.. I kak vjutro nesmeš strugat z lopatom po dvorišču.. vrabec ga dal.. suseda Cajgerica spi do devet vur.. suseda špenglerica do deset.. suseda Ifka čak do podneva.. jeee.. po noči glediju babe televiziju..a po danu spiju.. I gda bi ja začel strugat.. mam bi me čez oblok sve tri gledele da bi me lahko z očima strelile.. I onda bi se durile naokol kak ja nemam nit malo razumjevanja za svoju okolinu... ha ..
Pa sam rajši prešel v šancirung.. maa sam brzo zažalil.. Najme.. oblekel sam si.. bedak.. obične opanjke namesto onih debelih gumerica kaj su baš za snjeg dobre.. I onda je začelo moje šličuhanje po vulici.. sam kaj nis piruete i aksle delal.. No..kaj. je.. je.. Treba vloviti na kipec malo Grada dok još taj beli ni posivel i na koncu počrnil ...


Kaj da ti velim.. več mi je taj snjeg zašel v cipeliše dok sam ja stigel do starog Gustafa.. Viš.. tu sam pred dva dni sedel i pripovedal znjim.. narafski o Zagrebu.. a navek se ima kaj za kazat.. No denes mi nikak ni do tračanja.. jedin smo Gustaf i ja zaklučili da je of čas naš dragi Grad ipak ..Beli Zagreb Grad.. Negda davno je to i bil navek.. v vsako doba.. a denes samo rano vjutro gda ga zasipa beli prhlivec ... Dole v nizini ralice celu noč drndaju.. stružeju.. sipaju sol.. pa ja onda zaklučim da ipak naš Zagreb ima koji put kakšnu korist od Horvatckog mora .. Bemtibigulicu.. začelo me zepsti za papke a to znači da se pod nus treba maknut z vulice i negde na toplom se podgrijat.. A kaj gruntaš..kam.. narafski .. v brtiju na kuhano vinčeko.. makar ta spalčina i nije bogznakaj .. ipak je topla pa te lepo sprožima od vuha do malog prsta na nogi ...........


Se razme.. najkračim putem sam se odsklizal dol do Tkalče..pa skor da nit štenge nis videl .. Tu i tam je koji kafič otprt.. a pri Viktoriju ima kuhanog vina v vsako doba..Maznul sam dve kupice.. mam su mi papki živnuli v smrznutim opanjkima.. a i ja sam se lepo čutil.. Ti vrapca.. najrajši bi tu ostal sedeti do podneva.. al kaj.. mogel bi tu i zaspati ... Ništ.. nazaj domof.. lopatu v ruke.. nigdo to umesto mene nebu zbavil..sam bi se domači čudili da kaj ja ne vidim kak se je snjeg zasral po dvorišču........ Istini za volju.. ni ga trebalo..al kaj.. jebal ga vrag ......................

Serbus ........................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.