baš ništ .........

petak, 01.01.2016.


Jebal ga vrag... ni dobro posle ovakšnih blagdana.. nikak da se človek malo oporavi od teh težkih probavlanja.. Pogleč.. taman se sleglo do jutra ono kaj je bilo za bogofsku večeru.. več sam vjutro v piđami šnjofal po špajzi i frižideru.. Pa je poznato da ja nis karakter gda je v pitanju žderilo.. a pogotovo gda je mam na dohvat ruke.. Noč sam nekak spretrpel.. zmed samih ženskih.. a vse su kak ja i još gorše.. A kaj moreš.. tak je of put ispalo.. ni mi se štelo nikam od hiže dalše.. eee.. onda su tu i posledice.. Dakle.. hitil sam v požirak par kolačof i evo zdaj muku mučim Sizifovu da se spentram gor na brdo .. Najrajši bi si sel na pod i tak ostal .. Maaa.. to si ti moje nekakšne navade.. je da su skroz na skroz bedaste..al takšni sam ja.. I na staro leto i v novom letu ja se moram sprešpancirat po Gornjem Gradu....


Vse je na svom mestu.. makar je tu celu prošlu noč bil rusvaj.. Vredni su smetlari polizali celi Gornji Grad..baš kak to zahtjeva naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof. Kak da ništ ni bilo.. Tak treba.. Ti vrapca.. tak bi si rad sel na klupu.. al je mrzla.. cela prošla noč je bila fest hladna i zmrznuta.. Na polnočku sam zišel na terasu i gledel oni vatromet v Gradu.. pol vure sam stajal dok mi se jajca nisu zmrzla kak oni Ledo cvečnknedli z ledene škrinje.. Je.. bedak.. dok su si babe navlekle svakaj na sebe ja sam glumil Bigfuta samo v rubači.. Naokol su vsi pucali.. hitali petarde.. i kaj ti ja znam z čega vse nisu treskali.. Susedof Garo je zavijal kak stekli.. al je mačak Sofoklo mirno sedel i lizal si jajca.. Sused Cajger je klel jer mu dve petarde nisu opalile.. a sused špengler se na koncu držal za tikvu i gledel kak su nejgovih tristo kuna odfijukale v luft i svetlele par časeka.. Meni su kričali da sam škrtica jer of put nisam imel nikaj za treskati.. Tresnul bi ja tvoju Cajgericu.. pa kaj košta da košta.. gruntam si ja.. hmmm.. več bum ja to jemput spunil..kad tad .. kak narod veli ......


I ak je rano vjutro zgledelo da bu morti i malo sunčeka videt.. niš od tega.. oblaki su se navlekli i tak mrzli veter puše kak da je iza vugla Laponija.. Nigde nikog za videt.. jedin tam pri Kamenitim vratima se odnekud stvorila gužva.. gomila žutaka z očima všrek.. vrabec ih dal.. od kud su se oni spukli.. Stojiju nutra spodi kule i grijeju se pri svečicama.. I tak ti ja gledim naokol.. od lajnskeg leta do denes se ni nikaj spromenilo.. baš ništ .. Ha..


I makar su se prognostičari kleli da bu na samo Novo leto oni beli prlhlivec zasipal naš Zagreb.. nit jena pahuljica ni doprhala.. No.. do polnočke još ima cajta.. ma si ja teg belog ništ ne priželjkujem .. Ovak je sasvim dobro.. Ti vrapca.. dok ja tu sedim i škrabam.. vani pak nekakšni bedak hiče petarde.. ha.. more bit da je prošlu noč prespal.. al denes ima.. kak se reče.. reprizu .....................

Fala vsim na lepim željama i čestitkama..... Ak sam slučajno koga pozabil spomenut.. drugo leto ziher nebum .... Serbus ...............

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.