..štrapac.. trapac..rapac..pac..ac..

srijeda, 28.10.2015.


Ideju dani.. letiju.. vure se vrtiju kak na mamlazni pogon.. malo je na nebu sunce..začas ga zmeni mjesec.. I fort tak okol naokol.. jebal ga vrag... Od velke Gospe na ovam kak da je negdo zalaufal ovaj svet.. Gda se setim.. bil sam pravi fakin..frajer..razmeš.. i fort sam štel bit stareši neg jesam.. pa sam se i kolko put zlagal da imam više neg je .. Zdaj pa.. gda sam dostigel i prestigel to.. stariji.. eee.. kaj bi dal da se vreme more zabremzat.. makar da ostane ovak ..ak se več nemre barem dvajset let v rikverc poslati.. maaa.. kaj dvajset.. pedeset bi bilo..taman... Ha kaj bi to bilo dobro.. hmmm.. svakak da mi i pamet ostane ta kaj ju zdaj imam.. eee.. koje bi to bilo iskustvo v mladoj koži....
Tak ti ja naokol hodim i gruntam si.. pripovedam sam z sebom.. narafski.. samom sebi se žalim.. Ha.. a kom bum drugom ... Gda se pri meni skupi sva familja.. narafski na žderilu i pijači.. onda ja koji put velim.. Eee sad bum vam ja spripovedal kak je to onda bilo.. Ti vrapca.. za čas je prazna soba.. vsi nekam pobegneju.. I gdo bu me onda poslušal ak nebum ja samog sebe ... Ha ..........


A ja ti imam navek tolko toga za pripovedat.. maaa.. nit Dikens.. nit Tven.. nit Vern.. mi nisu do kolena .. Milčec i Kušan su pikzibneri..kaj sam ti ja vsega v živlenju sprešel.. doživel i preživel.. eeee.. Veli meni moj pajdaš Bokačo.. taki premazani zagrebački fakin.. da nek ja vse to kaj imam denem na hrpu skup z kipecima i nek naredim libru ... Hmmmm.. velim ja njemu.. bi ti mene vragu na roge napelal.. pa gdo bi mene nateral da ja to naredim.. nebi se dal napuntat ni da se zdaj spred mene stvori Rakel Velč v bikiniju ... Praf za praf.. imam ti ja štofa za tak nekaj.. al tega je tolko da ja neznam od kud bi začel.. Tim više kaj ja nemam ništ od tega ..kaj sam posvud petnajst let škrabal.. pospremleno.. Vse je to skončalo po raznim portalima.. forumima.. fejsu i bi ga vrag znal gde vse ni .. Ništ ja nis sačuval.. A zpočetka vse to delat.. hmmmm... nema tih penez ...............


Pa ti gledim kak nekakšne školarce vlečeju naokol.. I slušam kak im .. valjda vučitel.. pripoveda da je to kaj vidiju Zagrebačka katedrala.. Jebal ga vrag.. pa i bedak bi znal da je to katedrala.. Al je mene fest razljutilo gda im je taj mamlaz od vučitelja začel pripovedat kak je ono tu pokraj prvostolnice Bakačeva kula .. Bedak bedasti.. dotepel se odnekud i zdaj djecu krivo podučava.. Stare kule Tome Bakača več odavno nema ..... Maaa.. pobegel sam hitro da mu slučajno nebi održal jeno pametovanje o Zagrebu ...........


Viš.. delaju z mene norca gda velim da z jene strane vulice sija sunce..a z druge se vlečeju tusti oblaki.. A pogleč .. baš je tak .. No.. denes se je provleklo brez kiše.. a dalše bumo vidli jer prognostičarima ni za verovat.. Oni Vakula i onaj Brzoja.. lažeju kak da su istu cicu natezali.. Jedin bi poveroval onoj lepoj Ani.. ti vrapca.. pa daj pogledaj koji put prognozu vremena na Novoj televiziji.. Jezušek.. kakšna je to dobra ženska.. ima noge.. do poda..


Još malo ima te lepe šarene jeseni.. makar gledim po Gradu.. drvoredi i parkovi su skorom vse listje zgubili.. jedin se još malo bolše držiju platane i javori.. Al nek opadne malo bolši dež.. i nek vetar z Medvednice zafijuče.. vse bu ostalo golo... I onda bu vse nekak žalostno i pusto .. Jedin človek najde utjehu kaj se more na vulici lepih Zagrepčanki nagledat ... kaj ne ...Ha ....

Serbus ........


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.