Aaa.. tak ti to dojde

ponedjeljak, 26.10.2015.


Gledim ti ja to žuto listje.. pa si gruntam.. to ti je isto kak i ja.. i meni dojde jesen.. zapraf je več došla.. i ja se pomalo ziblem kak i ovo poslednje listje na grani.. još kratko i listek bu opal.. no na proletje se bu pak novi z pupa zlegel.. A ja.. hmmm.. gdo zna kaj bu do proletja.. jedin je ziher da se ja nebum z nikakšneg pupa nanovo zlegel.. Znaš.. nekak kak da mi se na jesen ta čuvstva pojačaju.. pa ti vsega i svačega opadne na pamet.. Al.. v pravu sam ja.. tak ti je to zapraf ..........


Znaš.. tam negda davno.. na jesen je navek bilo fajn tega spromenjenog nakon kaj je prešlo dva meseca ferija.. za to vreme si postal nekaj malo pametnejši,, malo si zrasel.. nafčil pri svoji bandi nekaj novih umjetnosti.. a cuiričke su nabubrile a ja sam se samo čudil kak ona mala žgoljava najemput gura spredi sebe ciceke i miga z guzicom.. kak da ju nis nigdar videl.. I mam ti onda prodelaju ziherungi.. temperatura poraste.. zapraf.. vse ti poraste.. .... No.. pak me vlovila ta nostalgija.. eeeeh.. kaj ti je jesen ..................


Navek se pitam zakaj baš na jesen se meni daske v tikvi tak posložiju da fort samo stare filme vrtim.. Bi ga vrag znal.. al jeno je ziher.. vsaku jesen buš me fort na Griču brdu našel.. Hmmm.. morti je to stoga kaj sam baš tu na Sjeverni Promenadi.. no.. na Vrazovom.. na klupi spodi razbite lanterne prvi put prste lomil po halterima.. pa iskal na cicncekeru gumba.. pa nakon jene cele vure skužil da gumba ni neg je to druker.. pa gda smo si tu prvi put jezike ribali po zubima tak da smo drugi dan obadva fuflali kaj su nam jeziki natekli kak krastafci.. pa gda sam z prstom kopal po...mmmm.. tak da je jadni prst posle zgledel kak da bi ga z lukšije zvlekel.. pa.. eeeeh.. kaj bi se vsega dalo redati ... Jeee.. negda sam ja sasvim drugač na tu jesen gledel ...........


Ipak bu bolše da se ja zpustim z Griča brda dole v žabariju i vse pozabim pokraj vruče Nesice z vanilijom.. kaj ti vredi pregruntavat stare špelancije.. i tak se nikaj od teg nebu spet vrnulo.. tak je kak je.. zdaj si stari kojn.. pa se lepo prepusti jesenskom sunčeku .. Veliju spametno da je to vreme kak zmišleno za poeziju škrabat.. Hmmm.. jesam ja negda davno.. još kak fakin.. jeee.. onda je bilo inšpiracije za lubavnu poeziju.. A kaj bi denes mogel.. nikaj mi ne opadne na pamet.. hmmm.. ipak.. ipak... ipak.. pem si pojesti komad pice tam v PimPek ........

Serbus ..................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.