... veseloooo..veselooo..Zaaaagorci ....................

petak, 18.09.2015.


Veseloooo..veseloooo...Zaaagorci .... ori se popefka od sred Trgača pa gor do Medvedgrada... Bormeš se pol Zagorja zpustilo v beli Zagreb Grad.. kak da je proščenje.. Prafzapraf.. kak su Zagorci navek veseli njim ti i je vsaki dan proščenje... No.. pa se tomu tu veli da su Dani Zagorja...


Vrabec ga dal.. kak da su se z cugom dopelali.. tolko su vsega prinesli.. zelenjave.. jabuka.. grojzdja.. kuruze one bele domače.. štruce kruheka i pune plehe štrukli.. plahte.. šlifere.. vajnkuše..tuhice.. tištuhe.. narafski.. vse lepo i čipkasto .. A i razni meštri su se tu našli.. tišleri.. kovači.. šnajderi.. lončari.. sitari.. i kaj ti ja vse znam... A pogleč.. gdo se sječa teh drvenih igrački.. Meni je.. davno je to bilo.. mamica kupila ono klepetalo kaj se rivle na štapu.. pa sam ja z tim celi dan bežal kak stekli po hiži.. Moj je tatek rekel mamici da bi bolše bilo da si je to vrit porinula neg meni dala.. Ha.. drugeg je jutra to klepetalo tajanstveno nestalo.. posle sam čul da ga je moj japa prek kolena ftrgel... A baku sam celu vuru na placu vlekel za ruku da mi kupi oneg drvenog kojneka na kotačima kaj si ga na špagi vlekel za sebom .. .. Narafski.. vse kaj bi si naslednik grofofskog fačuka poželel..to je i dobil.. No.. kojnek je kratko trajal.. čim sam došel domof.. ja sam se na njega sel ...Ha .....


Jezušek.. kak su te Zagorske puce lepe.. skorom kak i naše Zagrepčanke.. kajti da su z isteg gnjezda .. Mi je tak milo došlo.. skorom sam ju zaprosil da si malo zatancamo.. Nooo.. vrag jebal to moje koleno.. škoda.. paaaa. makar da mi kušlec da.. hmmm.. bedak jen.. se denes nis nit obrijal nit Pitralona del ... NIšt.. bum ju samo gledel zdalkog ...


Hojte gospon sim..bute malo vrteli.. kriči babica kaj žrvnja obrče i nudi mi teg štila vruku... Fala..fala.. babica.. velim ja njoj.. imam i ja štila za vruku deti.. hmmm... dobro kaj me ni iskala da joj ga pokažem ... hmmm.. neznam kaj mu je denes.. valjda sparina...ha ....


I tak... lepo sam si kak gušter sel na Cvjetnom trgu.. spil dve Nesice od vanilije.. užival na sunčeku koje je baš začelo malo jakše grijat.. Još bu denes lepi dan.. zutra bu.. veli oni očerupani prognostičar Brzoja.. z Nove televizije.. stigla ciklona z frontalnim poremečajem u visinskim slojevima s naznakama vlažnog oceanskog zraka..... jebal ga vrag .............. Serbus ...................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.