špancirancije .....

subota, 18.07.2015.


Viš.. gda je rano vjutro ovak nekakšna kakti maglica..to veli da bu dan fajn topli.. Maaa..kaj topli.. Sahara se sim preselila.. vse se bolše osječam kak oni Tuareg.. jedin si moram devu nabavit ...


Ti vrapca.. gda odzgor zažge.. i kače buju zevale od vručine .. Ni baš preveč spametno čekat da oni bradati odzgor ogenj hiti.. Vrabec ga dal.. mene su na vjeronauku navek vučili da je pakal dole v zemli..a gore da je raj.. pa kak to onda .. Gdo je tu zbunjen..a gdo lud .. gdo kirega...ha .....


Sva je sreča kaj tu vsred Sahare ima i oaza.. Pogleč.. lepo se zeleni.. Narafski.. Ožujska se tu toči.. sam da mi fest mrzlu prinese.. tak da mi se zmrzneju papki na nogama.. maaa.. znutra.. ziher si nebum noge namakal v pivi


Mam mi je lakše.. zdaj sasvim polahko čez Staru Vlašku..spodi Zida na Dolac.. malo paradajzeka i breskvi..velku glavicu šalate.. malo rikule za pomešat.. hmmm.. mi se vidi da sam pozabil kaj još.. Jeee.. vručina je kriva.. moram si pak nekam prejti tikvu razhladit.. morti mi se daske bolše pošlihtaju ....ha ...
Preporučam.. domof sedeti sasvim mirno.. nikaj ne delati..bogsačuvaj.. se razme.. v blizini frižidera ....

Imajte se dobro .....................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.