........žge... za krepat ................

utorak, 07.07.2015.


Več dva dni sunce pada kak da je ponorelo.. More bit onaj bradati gor na nebu fest kuri.. hmmm..kaj ni čul da se nesme zdaj korova kurit..bum mu Kanadera poslal ... Jezušek.. bum se raztopil ...


Istini za volju.. dobro se smjestit v debelu sencu na Zrinjefcu.. Fala zdravoj pameti.. one gradonačelnikove bedarije su razmontirali.. al su dobra zagrebačka dječica bormeš vse do jene hortenzije polomili.. I kaj zdaj.. najbolše cvetaju.. a vse skup zgledi kak da je kombajn prek njih prešel.. eee.. to ti je gda se Zagrepčance hoče hitit v kulturni trend.. vrag ga jebal..


Pogleč kak žari i pali ta lampa z nebesa.. Jenostavno se na Trgaču nemaš kam skriti.. Tam spodi oneh tendi pri kavanama je još gorša sparina.. kak vse zgledi jedino mesto v senci je pri bivši Gradcki Kavani..maaa.. zdaj je to nekakšni Johan Frank.. eee.. baš nejdem židovu prometa delat ...ha ...


Ha.. vse je dobro kaj tikvu čuva.. pa i taj suncobran kaj se natakne na tikvu.. Znaš.. jemput sam si ja to kupil i del na tikvu.. pa me je moja najdraža stala cimat za ruku... Daj skini to.. nas ljudi glediju kak da smo z Vrapča pobegli.. ha..No.. dobro je za dječicu.. sam neznam koji bu pajnkrt to štel držati na tikvici ...


Nit je Ljuba denes ikaj cajtugof prodala.. nedaju ljudi peneze da si ženska nekaj zaradi.. A dobi pola od cjene za vse kaj proda .. A proda samo par komadof.. morti si zasluži za kruheka.. Fort nekaj mumla.. sama z sebom se razgovara.. Aaa.. kaj moreš..


Aha.. i stari KokoBil je na Trgač zalutal.. pogleč.. gdo bi rekel da još negdo na ovem svetu zna na prste računat.. jeee.. stara generacija.. Pa su nejga kak i druge bezkučnike zlifrali dol prek Save v Kosnicu.. Al dojde on vsaki dan v Grad.. pa ni mu zima kaj ima tu kožnatu jaknu.. al če ju ostavi dol v Kosnici ..more na nju pozabit.. mam bu prešla za litru i vodu ...


A pri Jehofki je denes fajn prometno.. kakti da imaju konferenciju o tom dal je Bog imel bradu..al ju je brijal ..Vrag ih dal.. vsaki dan tu stojiju .. al sunce žga..al dež curi..al pa je pol metra snjega.. Hmmm.. ti vrapca.. morti su si te bezecirale kartu za raj nebeski.. Koji put se tu znjima zafrkavlem.. a one me na vsaki način pokušaju uvjerit da su v pravu a ja da nis.. Maa.. da su barem malo mlajše.......


Ha.. si videl staru damu.. z stilom i na plac i z placa ceker vleče.. Tak treba.. a ne na sebe nabacat vsega i svačega kak da si z Karitasa zišel.. No.. teh z stilom je vse manjše v našemu Gradu.. Eeeeh.. kak je negda bilo.. i po velkoj vručini sam nosil belu rubaču i kravatlin ...


Pogleč samo.. stojim tu na trajvanski stanici.. si gruntam.. kaj bum cipelcugom išel.. vručina je.. koleno me boli.. pa kaj se nebi lepo v trajvanu popelal.. nutra fino ona klima dela.. a na zvučnik ti vsaki čas pripoveda nekakšni robot.. Registrirajte se pri svakom ulasku u vozilo.. Vrag ga jebal.. pa nis ja avtomobil da se bum registriral.. drek.. ja se stanem v vugel i baš me briga..karta mi je v žepu ..
No.. i tak stojim ..stojim.. kak Kit Karson v Đeksonvilu kaj je čekal poslednji vlak za Jumu.. ljudi okol mene prigovaraju.. narafski.. nekakšni penzijonorec spomina mamicu gradonačelniku.. i onda spazim na oni tabli da vsi trajvani kasniju.... Kaj zdaj....


Vlečem se polahko čez Ilicu..na levoj strani je puno kak v mravinjaku.. z druge strane je sunčano pa je prazno.. Znaš.. zdaj se pri meni opasno začela pregrijavat mašinerija.. vreme je .. zapraf zajdni čas da se v moj kiler zlije jena mrzla Ožujska z citronom.. hmmm.. morti i dve.. Lepo bum se smestil v kafič v Tuškanac prolazu.. tam fino durhcug vleče skroz gor z Medvednice.. prek Kobile.. čez Prekrižje i Cmroka .. i ravno prek mojeg stolca dalše v.. maaa.. vražju mater.. kaj me briga.. Halooo.. konobar.. daj mi još jenu z citronom.. pa gdo žif..gdo mrtaf ...

Serbus ........

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.