Hojlarija..hojlaro ..............

srijeda, 13.05.2015.


Vrabec ga dal.. još se dol pri Frankopanski čulo kak negdo fest špila na Trgaču.. Bormeš je.. Prihajali su v naš lepi Zagreb Grad.. Slovenci.. pa se tak razpištolili kak da su Triglaf preskočili.. Vse jena za drugom polke.. Je.. dobri su ti Krajnci.. Koroški..Štajerci..Tirolci.. vse mi noge same začneju sim tam.. bežati.. I gda su zaigrali valčeka.. gledim ja naokol.. nobene Mojce nit Pehte.. kar bi človek mal zatancal.. Lanjskeg leta su takaj bili tu Slovenci v to doba..al su znjimi došle punčke pa se naokol tancalo da se Trgač tresel ...................


Pa su Slovenci z seboj prinesli vsega i svačega..narafski za peneze..al se ima.. i sira..klobase.. salame.. vina..meda.. pa vse druge domače zdelafke.. Narafski.. na Trgaču je pak sajmište.. Nikak da se Trgač gene od negdarnje Harmice ... I vse se čudim.. kak pura dreku.. jer ni oneh Sulejmanovih šatora.. Valjda ih je naš gradonačelnik..oni dotepenec z bregof..pozabil metnut ..ha .....


I gda sam se naslušal i nagledel teh kaj hojlaju i jodlaju.. a nis našel nikakšnu frajlicu v tirolski klajdici.. lepo sam prešel na malo mirnejše mesto..Narafski..of put na Cvetnjak.. Nesica od vanilije.. potem i Ožujska z citronom.. spružiš noge.. ti vrapca.. skor sam zaspal na sunčeku.. Aaaah.. lepi ti je Zagreb Grad ................

Serbus ..................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.