Špancirancije ...............

utorak, 05.05.2015.


Viš.. bi se reklo da su to još jena vrata za na Trešnjefku dojti.. Doduše ja sam vušel na jena druga na drugem kraju.. a zdaj bum tu zišel van.. Znaš.. sprešel sam pol Tratinske vulice dok sam našel štacuna kaj sam ga iskal.. Zgodna črna ženskica nutar.. Lepo joj velim po kaj sam došel.. a ona meni.. Nema.. Pa kak nema.. čudim se ja.. Ona spet zlegne z ramenima..Nema.. No.. dobro.. pitam ja.. a gda bu bilo.. Neznam.. pak ona zdigava ramena.. Hmmm... velim ja .. A kaj onda ima i kaj znate.. Zdaj se ona kakti naljuti i veli.. Ništ nema.. firma propada.. .. I kaj da vam velim.. Moj naklon.. i prešel sam ...


A.. ništ.. bum se malo utješil tu na Kazališču.. med ovim lepim cvetekima.. Narafski .. nekaj malo i na kipeca deti.. Makar kolko put tu šklocal z aparatlinom.. navek ima nekaj drugač za videti.. Ljepota.. Milina .. Haaa.. gda se sjetim kak smo mi fakini tu znali lepe pušleke cvetja nabrati za svoje pucice.. Je a kaj.. gdo je bil tak bedast da bi cvetje kupoval gda ga imaš posvud naokol.. I tak.. lepo bi nabral barem pet najlepših cveteka.. odnesel to svoji curički na rendes.. ona bi to pomirišala..malo z ruke vruku premetala i hitila iza kakšne klupe.. Ha.. a kaj bi to držala gda je bilo i kaj drugeg za držati..ha ...... Aaa.. je..je.. bili smo fest sentimentalni ...ha ....


Pogleč.. kam se obrneš.. vse jeno lepšeg od drugeg.. bi se najrajši kak oni bik z pripovetke.. tu sel i šnjofal rojžice.. Baš gledim tam malo dalše.. dobra stara Kazalištna Kavana je i dalše zaprta.. se čuje da gazda ni plačal režije.. pa drugi veliju da ni poreza platil.. treti veliju da je nekam zbrisl.. I tak.. A i poznati Hemingvej ne dela.. nekaj radniki fest nutra štemaju.. Fort se nekaj preštimava..


A tu su najlepši kostajni v našemu Gradu.. Još pred deset let ih je tu posadil naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. Al je prije posjekel stare kostajne.. pa su dobri Zagrepčanci zdigli velku hajku.. A pogleč denes to.. Znaš.. gda stareši človek vidi kak se rušiju stara dreva.. ni mu lahko.. pogotovo gda znaš da nebuš dočekal da ona nova zrasteju i delaju sencu.. Aaa.. tak ti je to.. vse v svoje vreme.. nekaj raste,.. nekaj opada.. zapraf.. največ ..opada ...Ha .....


Pa sam si malo sel tu na kameni plot od fakulteta.. gdo tu nebi barem malo užival.. Al.. drek.. ljudi samo prolaziju.. nit ne vidiju tu ljepotu znad tikve.. A tak ti je to.. nema se više cajta za lepe stvari.. samo delat.. pa spet delat.. pa nekaj malo pojesti.. pa malo gledeti televiziju.. malo prčkati po kompjutoru.. a gda treba fukat.. narafski onda ti se več fest spi... Ha ....


Serbus ........................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.