Špancirancije ..............

srijeda, 15.04.2015.



Jutro baši ni zgledelo bogznakak..al su prognostičari rekli da bu lepo.. kaj im človek nebi poveroval..ne.. I tak sam ja krenul od stareg Safskog Mosta..



Hmmm.. baš i ne zgledi preveč kratka ta štrafta spram Grada.. al veliju spametni da se je dobro prešpancirat i zluftat. No..pa se ja rad luftam..a za preveč štrapaciranja navek ima ljeka.. narafski.. brtija...Ha ....



Znaš.. vjutro je navek po Safski cesti velka gužvancija.. Jee.. gda je to .. bumo rekli.. glavnu ulaz v naš Grad z južne strane.. Ti vrapca.. stari su Gradcki glavonje negda bili bolše spametni.. lepo su naplačivali maltarinu dole pri mostu..se nisi mogel zabadaf šmucati po Zagrebu Gradu.. A denes vsaki brabonjek prejde mosta i dela kaj hoče.. Lepo ja velim.. bolše da je Zagreb ostal samo Zagreb..a ne Metropola...



Vreme je vse lepše.. sunčeko bu razteralo te pišlive oblake.. a naš Zagreb je vse lepši i lepši.. daj samo pogleč..



Milina.. pa nemreš pogleda ftrgnuti proč od te lepote.. pa ni ništ čudo kaj se namerniki v naš Zagreb neznaju vrnuti od kam su došli.. Gdo tu nebi ostal zanavek..Ha .. A sretan i ponosan oni kaj se tu rodil..
Eeeej..Haaaaj.. Zagrepčanci smo mi... tralalalala.........



Još do ščera se nekak to proletje preveč polahko šuljalo v naš lepi Zagreb..al denes.. kak da je eksplodiralo.. Sunčeko je namignulo.. cvetje je otprlo svoje latice..a listje kak da na očigled raste.. Moram malo tu postajati i vse na kipeca deti.. Nigdar nemreš znati kak bu drugeg leta..



Maaa..kaj ti ja fort pripovedam.. klupa v parku je zakon.. narafski.. za zalublene.. NIgdar mi ni nigde bilo lepše neg z pucicom na klupi.. po mogučnosti po kmici..al nit po danu nemreš fulat.. Pogleč samo.. več mu je objahala jenu nogu.. za čas bu se smestila v sredinu.. pa gda ju začne žuljati.. bu se lepo zmeškoljila..Ha.. A ruke.. eee.. to ni tak kak of čas zgledi.. navek se začne od ramena..pa prek cicekof.. hmmm. a kaj bumo stvari skrivali.. praf med noge.. Eeeeeh.. klupa... a denes mi nit Dormeo ne pomaže...Ha ....... Opče si gruntam dal to dvoje taubeka vidiju to lepo cvetje okol sebe .... Težko...... aaaah ....



Evo ga na.. spet v gužvanciji.. med trajvanima.. avtomobilima.. ljudima.. Baš gledim ženskice..a kaj bi drugo.. još su onak ziheraški v balonerima..vindjaknama.. kaputekima.. Aaa.. je.. jutra su friška.. al bu za koji dan ona lampa z neba zagrijala.. mam buju komadi v bluzicama.. majicama.. gole ručice.. ciceki se buju libero zibali.. guze gibale gor dol..levo desno.. pa onda one tanke tajice.. minice.. hmmm.. jedva čekam..
Je..je.. fest sam sretan kaj sam Zagrepćanec.. lepšeg grada i lepših ženski ni na ovem svetu.......

Serbus .................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.