Guuuuuraj …………….

ponedjeljak, 19.01.2015.



Gruntam si ja kak ni dobro preveč hitat na trajvan.. bolše malo pričekat dok prejde ona gužvancija.. Jee..a kaj zdaj.. več sam vani na vulici.. taman je dež prestal kaj je celu noč pomalo sral.. Aaa.. ništ.. pem ja v lokal nacionalno zborište naroda Kustošijanskog.. ha.. a kam drugam neg Mađarici v brtiju.. Tu ti i je.. i ni dobro dojti.. Dobro je stoga kaj buš tu navek našel kakšnog pozntog domačeg človeka.. pa imaš z kim pripovedat dok ti kelnerica Štefica pijaču dene pred tebe.. No.. to fest kratko traje.. Štefica čim koga vidi da je zašel nutra..mam se lovi za flašu i naleva v štamprleka.. I dok si došel do šanka več te čeka pijača.. zapraf.. tri pijače najmanjše.. Kak ha.. Jeee. čim si z nogom nutra stupil i rekel..Dobro jutro dečki.. več negdo namigne Štefici da bu te on počastil.. Pa kak v isto vreme barem dvojica ..trojica namigneju Štefici.. evo.. več su pred menom na šanku tri žufka pelinkofca.. Haaa.. pa ni to brez razloga .. gdo god da te je of čas počastil.. za dva časeka ti njemu vrneš.. i tak se onda samo častimo na vse strane.. Kaj.. za menom su skup došli Cajger i Špengler.. Jura taksist .. pijani Antena i zlatar Vjeko su več nutra bili.. i to nas je več vse skup šest.. Narafski.. nakon par naših rundi i gazdarica Štefica počasti z jenom rundom.. nararafski.. flaša pelinkovca je zglihana do dna.. I tak.. dok se človek malo pričestil.. svetom Vinku v čast.. onda ti začne dnevno politički program.. I dok su pred par dni tu fest glasno navijali za onu Kolindu i spominali kak bi ju gdo nataknul..razmeš.. denes su fajn bolše pristojni.. Eee.. zdaj je Kolinda precjednica države.. pa da vidimo gdo bi ju nataknul.. Al navek se najde kakšna z politike kaj ima ovde interesente .. Denes je na redu Ruža.. to ti je ona velka političarka.. muškarača.. I več kriči Cajger kak bi ga on Ruži nabil.. a Jura taksist galami kak bi ju sfrkal na zajdnem zicu v nejgovem mercedesu… I vse samo stoga kaj je pred koji časak ta Ruža prešla pokraj izloga gde mi stojimo.. Najme..ta Ruža tu mam pozadi Mađarice stanuje.. a navek peške hodi naokol..ta se nikoga ne boji.. a kak i bi gda je ta bifša Kanadcka policajka.. ha ..
Razmeš.. tu v Mađaricu nigdar nit jena ženska ne zađe.. to ti je isklučivo mužka brtija.. tak.. zapraf.. starinski pajzlin.. nema stolof nit stolci..samo velki šank i pulti pokraj zidova.. I kak je to po starinski bila navada..posvud okol po zidima su velki špigli..tak dok pijaču zlevaš čez požirak.. moreš lepo gledeti kak ti skače ona Adamova jabuka.. Praf za praf.. jedina ženska je pipničarka i gazdarica Štefica.. a ona Mađarica kaj je bila tu negda gazdarica je prešla živeti na nebo.. al morti v podrum v oganj..gdo bi to znal.. No.. gda smo svu politiku rješili.. pofukali vse kaj se je gdo mogel sjetit.. .. i sim tam z rundami pijače počastili..začeli su ozbiljni razgovori.. Zvadi Cajger z žepa vuru dene ju na šanka.. Mam začne kleti.. A kaj je tak hudog..pitam ga ja.. A Cajger začne da kak mu je pred sedam dni sim človek donesel pokvarenu vuru ..pa ju je on popravil.. tri kotača zmenil nutra podmazal i još mu štifta na remenu zmenil.. a zdaj teg človeka ni od kud ni po vuru.. A pita ga Antena da kolko ta vura opče vredi.. Aaaa..malo veli Cajger ..sto kuna.. A kolko košta popravak.. pita taksist Jura.. Paaa.. pedeset kuna .. veli Cajger.. Ha.. vsi se smiju.. pa koji bedak bu dal za vuru od sto kuna..pedeset za popravak.. I tak se lepo smijemo.. Cajger kune.. a Antena se od smeha poscal v hlače.. Najme..taj Antena ti je navek pijani i v podne i v polnočki.. Nigdo ne pamti gda ga je treznog videl.. A dobil je špicname Antena ne stoga kaj se ziba kak antena na krovu.. neg stoga kaj je opal z krova dok je išel rihtati susedi antenu…ha .. Narafski.. si je polomil nogu i ruku..pa od onda i šepa.. A pit more kak suha morska spužva.. Siromak.. mu je mjehur nekak fest spohaban.. pa se vsaki čas posce v gače.. Je.. zdaj se i Špengler javi.. i on se žali kak je prošli teden nekakšnoj ženskoj v kuhinji pipu porihtal..pa mu ni ništ platila.. kakti bu drugi put.. Ha.. zafrkava i nejga Antena.. veli.. Pa gde si čul da ženske mužkima plačaju za usluge na pipi.. Svi se smiju i Cajgeru i Špengleru..a ova dvojica lepo pošilaju Antenu u pizdu materinu pijanu i prejdu van z brtije.. Tak sam i ja skoristil gužvanciju i zbrisal na trajvan…………..



I dok ja štraftam spram jedanajstice.. negdo mi se odostrag zapikne v leđa.. vse me po nogama pogazi.. Obrnem se i spazim sitnu starešu gospicu.. tak se zabila v mene da je skorom na rit opala.. Oprostite..oprostite.. nisam vas vidjela.. veli ona.. Pa kak me niste vidjeli .. nisam tak mali.. velim ja .. Jako se žurim .. veli stara i vleti v trajvan.. narafski mam se v stolec sedne kak da je z Medvedgrada peške došla do trajvana.. A kaj zdaj.. vidim ja da mi je vse hlače odostrag pogazila z nogom.. a kaj bum.. ništ.. malo si to z rukom popravlam.. A stara z stolca kriči.. Nemojte se ljutiti.. žuri mi se jako.. No.. dobro ..sam to več čul.. velim ja i ljepo joj se osmjehnem.. Stara se razcvala kak drek na kiši.. Al trajvan još stoji.. pa kaj joj vredi se žureti.. No..i tak.. trajvan lepo pela.. gužvancije ni.. al kak lepo pela..tak je lepo i stal tam prije Slovenske i.. stoji.. stoji.. kaj zdaj.. Otpre vozač sva vrata..a nekakšni tramvajac kriči na vulici.. Zastoj zbog kvara.. Eee.. vrabec ga dal.. ona stara dojde do vrata i veli ovem na vulici.. Znate gospon..al meni se jako žuri.. Ha.. of joj odbrusi.. Pa trčite kad vam se tak jako žuri.. Smiju se ljudi..pa negdo kune.. negdo i dalše flegma sedi v trajvanu i čeka… Gledim ja.. još je trajvanof spredi oveg i vsi stojiju.. pa kaj.. pemo dalše cipelcugom………



I Zbilam.. na Avstrijski stoji trajvan..prvi po redu.. taj je v kvaru.. Zapraf i ni trajvanu ništ..al je nekaj zglajzala skretnica.. Več su tu trajvanski mehaničari.. a i cela regimenta ljudi naokol čeka da bu se nekaj desilo pa da se pelaju dalše .. Pojašnjava tramvajac.. taj je nekakšni šef ..da je trajvan pregazil skretnicu.. je trebal trajvan ravno..al je skretnica spodi kotačof pobegla i su se kotači pričepili med železom.. Veli glavni mehaničar.. treba trajvan al zdignut z prednjeg kraja..al ga odpelat nazaj dva metra da se skretnica izravna.. Čudiju se ljudi.. Pa kaj trajvan nemre natraški pelat.. More..more.. pojašnjava mehaničar..samo of put nemre jer je blokiran električni motor.. Veli da čim nekaj z kotačima ni vredu.. na trajvanu se zapre štrom i trajvan nemre nikam.. To je za slučaj ak bi gdo opal po trajvan…. Jee.. a kaj sada pitaju ljudi.. Bumo ga odvlekli natraške čim dođe naš kamijon.. veli tramvajac ljudima..
Na to skoči jen onak korpulentni človek..ima valjda fajn prek sto kil.. A zašto da čekamo taj kamijon..nebu za pol vure došel.. veli on.. Mam sam skužil da je to naš Zagorec..tak je lepo po kajkafski kričal .. sam ocjenil da je odnekud okol Bedekofčine.. Bumo mi sami zgurali trajvan.. I upre človek gurati tu plavu plehnatu grdosiju.. Guraaaaaaj.. kriči Zagorec.. Vidli ljudi kak je človek dobre volje..pa se vsi tiskaju na trajvan da ga poguraju.. I ona stara babica kaj joj se fest žuri.. gura se do trajvana i pomaže.. Nebuš veroval.. ne dva metra.. neg skorom deset metri su zgurali trajvan.. Čim je trajvan prešel dalše od skretnice.. nekaj je šklocnulo .. i vse je spet bilo vredu.. Idemo dalje.. kriči oni tramvajac na vulici.. Pak ljudi bežiju na trajvan.. kak da ih ni još barem deset pozadi na štreki… Narafski ja sam prek puta vse to lepo stručno gledel i evo.. pem i ja dalše na trajvan.. A ona sitna stara gospica spet sedi na stolcu i .. ni za verovat.. popeva na glas.. Kad se male ruke slože.. sve se moše..sve se može.. Aha.. vrabec te dal.. i ti si Lovraka imela za lektiru.. gruntam si ja…. I..evo..vse skup je trajalo jenu vuru.. . Pemo dalše …..

Serbus ……………



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.