… v novem letu ….dvehiladepetnajstem ………..

četvrtak, 01.01.2015.

Zbilam nikaj posebnog.. dan kak i vsaki drugi.. sivo nebo.. gore.. zamusani sneg dole.. tu i tam sunčeko hoče zmigoljit čez oblake..al kak zgledi..z tega ništ.. Oni Celzijusi su opali na jedanajst spodi štrafte.. baš gledim teg termometra na obloku.. A sused Špengler več z raneg jutra vergla svojeg starog dizelaša.. ha.. pak mu se je zmrzel.. pa ni čudo.. je taj avtomobil več odavno punoljetan.. To ti je nekakšni kombi kaj znjim sused posle obavla.. pa meni nikak ni bistro kak ta podrtina opče još stoji na kotačima.. No.. i vergla i vergla.. narafski..zpraznil je akomulatora.. Pa se zna kaj bu zdaj.. več on gledi prek puta na moje obloke i čeka da se ja pojavim.. A kaj buš neg mu se javil.. Sretno novo leto.. kričim ja z obloka onak v piđami.. A špengler onak saf našpičen zdrobi med zubima..Maa.. je pizdu materinu sretno.. viš da me of jebe kak kojna.. i opali z nogom po toj škatuli na kotačima.. Je..a kam peš tak rano.. kričim ja i saf se tresem od hladnoče na obloku.. Narafski.. pak je nekaj preklel...kakti mora svoju špenglericu pelati v cirkvu na Zornicu.. A.. ta nejgova vsaki dan pe rano vjutro v sedam vur na misu.. Skroz na skroz zmantana baba.. Al..kaj.. Pa nek pe cipelcugom.. kričim ja.. I evo ga na.. na obloku se pojavi sused Ivek.. saf je krmeljif.. i on kriči.. Kaj ste vas dva ponoreli.. pa malo prije sam se legnul v krevetlina.. kaj kog vraga galamite..



Se razme.. ljudi su celu noč slavili zdaj bi pa spali..a mi se spominamo na saf glas.. No.. evo mene na vulici.. več palim svojeg avta i štekam one kable na Špenglerof.. bormeš je mam prijel i zažgal se.. drnda i brunda taj kak tenk.. celu je vulici ziher zbudil.. baš tak.. Evo i suseda Cajgera na plotu.. vrabec ga dal.. vani vse škripi od zime a taj se je zvlekel van v potkošulji.. Maa.. kaj.. taj je mrga od stopedeset kil.. ima dost špeka kaj ga grije .. Kriči i on.. Ima gdo kaj za zube oprati.. narafski.. rakijicu bi si pošljuknul.. Al mu mam odgovara nejgova Cajgerica.. Imaš kalodonta v badecimeru.. Ha.. kriči Cajger onak napol goli.. Z kalodontom si ti rit operi .. I več su na vulici i sused Nino..zidar.. i sused Ivek.. čak se je Cajgerica dovlekla v šlafruku.. Špengler se vrnul.. ostavil je babu v cirkvi.. veli nek se ona vrati kak hoče..a nit ne mora ak baš neče.. No..dobro.. gundra sused Ivek.. kam na koncu pemo zube prati.. Kaj imaš ti još one Trave z Paga.. pita mene.. Pa kak ja nebi imel.. celu litru.. I kaj da vam velim.. napunila se pri meni hiža.. vsi si zube pereju v travi z Paga.. grlimo se kuševamo.. želimo jen drugem sretno novo leto.. Cajgerica je več tri štamprleka trave maznula i začela fufljati.. Špengler je jamral da nejga navek rit peče od teg žestokeg..al je svejeno več na četrtem krugu.. Ivekova žena se pojavila.. i na koncu se i moja zvlekla z šlafcimera.. Eee..zdaj buju kavice i tračevi na repertoaru.. srečom su babe prešle Ivekovi hiži..al su si ipak pri meni zgrabile pol flaše Orehofca kaj je još ostal od jeseni.. I tak.. gda se takšna pajdašija najde hitro se flaša prazni.. A pripovetke peju jena za drugom .. Narafski mam je politika na tapeti.. i evo.. več smo pofukali i Grabaričku i Holicu.. Pusička nam je vsima popušila.. a negdo je i naguzil apšisanog muzgafca.. .. Jee.. lepo je gda se ljudi najdeju i družiju..a okol mene je navek nekakšna pajdašija.. nekak im je pri meni kakti najbolše.. Ha.. Cajger več kopa po mojem baru v regalu i spregledava kaj još ima po tim flašama.. A ja navek imam pun ormar dobre domače kaplice.. Se razme.. flašu Travarice su zpraznili.. zdaj kušaju domaču Zagorsku tropicu.. Kak vse zgledi.. za kratko buju vsi prešli konačno spati……….
A ja se bum ipak zaputi z trajvanom v Zagreb..ha .. i bum odnesel velku rajnglu sarme kčerki na Zrinjevac.. Znaš.. tam su pri njoj sami maldi slavili novo leto.. a to ti podrazumjeva obilnu žderaču kak su Čipsi.. Bobi štapiči.. Smoki.. Kikiriki.. i još kojekašne bedarije ..narafski.. Tekila i Votka uz to … Zdaj bu im ta sarmica došla kak paket z neba …ha ………

Serbus…………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.