Navek je bilo bedakof ……………….

ponedjeljak, 29.12.2014.



Ščera se oni beli prhlivec tak bahatil čez naš lepi Zagreb kak da mu je sami vrag ausvajs dal .. A veter ga je nosil na vse strane kak da coprnice z kikljama mašeju.. I sam kaj je malo stal.. ..maaa.. koji bedak bu van zišel ak to nebum ja …ha … Narafski.. oblekel sam debelu bundu .. obul gojzerice i nabil kožnatu šiltericu na tikvu.. I lepo ti ja prtim puta čez vulice i trge.. Nigde žive duše.. kak da si na Sjeverni pol došel za vreme ferija …..



Pa je da one ralice brundaju vsaki čas po vulici..pa i trotoare tu i tam negdo malo postruže.. al baš ni bogznakaj sprešetavat se.. Veliju.. malo promjene ništ ne škodi… jeee.. gda su ženske v pitanju.. to je vredu.. Al za promjenu po mečavi hoditi… takšnu mrzlu žensku nemreš nigde najti ….



Daj pogleč.. pa to je pol metra teg belog opalo.. ni normalno..razmeš.. Jen dan ti lepo sunčeko sija.. drugi dan kak da si v Aljaski … zutra pa bu struganja i lopatanja po tem belom … Nema druge neg zbrisat domof.. Morem i čez oblok gledeti kak prhaju te pahulje.. zapraf.. nekakšni sitni leti naokol i vsaku luknju na tebi bu zašel … Fučkaš snjeg.. kakšna korist od tega …..



Denes pak vjutro velim ja da bum pametnejši neg ščera.. mam sam se hitil v trajvan.. oneg starog Čeha.. vrabec ga dal.. tak je toplo v njemu da su sva stekla zmrznuta.. A kaj.. taj je baš došel pa kaj bi drugog čekal.. I evo vraga.. nis se pelal neg samo jenu stanicu.. i trajvan je stal.. Kriči vozač trajvana.. Neidemo dalje.. pruga se popravlja.. I kaj.. nemaš se komu žalit neg lepo dole i dalše kak znaš … Gledim malo.. nemreš verovat.. pukla je trajvanska štreka i je nastal razmak od jenog kraja do drugeg petnajst centimetri.. Veliju ovi vredni radniki da buju to morali štuklati.. Bormeš ni njima lahko.. of čas je vani sedam Celzijuza spodi štrafte .. I tak jen med njima dela.. tri druga glediju i treseju se od zime …



Ha.. da si videl kak se je to cipelcugiralo.. kak po jajcima hodiš.. a pod nogami zmrznuti snjeg.. tak je sklisko ..ha.. baš kak na ledu.. Vrabec ga dal.. tam prek puta je nekakšna ženska opala kak je dugačka i široka.. i još se odšlajfala barem pet metri dalše.. Mam joj je priskočil jen stareši človek…al je i on opal praf na leđa.. Pa su ljudi stali dizat jenog i drugog..al je ženska fest jafkala.. sirota.. ziher si je tašku zgulila na trdem ledu..ha … Jee.. a kaj.. veliju da su to zimske radosti.. Pa nek se onda ljudi veseliju…….



Bum ti rekel da te noge zaboliju dok hodiš po tem skliskem kvrgavem ledu.. tak mi je došlo da si malo odpočinem na klupi.. ha.. kak bi to lepo bilo sesti si na ovi beli vajnkuš … Viš.. denes pa sunčeko sija.. je zubato.. ništ baš ne grije.. Zbilam.. kakšni sam ja bedak.. pa kaj ja opče delam vani.. i ščera i denes.. Moram hitro najti nekakšnu brtiju.. pa nis ja pingvin da po ledu i snjegu hodim…..

Serbus …………………..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.