Nikak …….

četvrtak, 04.12.2014.



Ak me baš pitaš kak sam.. lepo ti tu gore piše kak sam… Nikak.. Pa opče neznam zakaj bi bil nekak.. Doduše vjutro se nekak začudo zgodilo suho.. valjda se onom gore špengleru v raju zaštopal bide.. pa je malo zastala ta voda.. pa ni za verovat da bu to dugo potrajalo….
I još ktomu..najdeš se vjutro na kraju sveta.. Istini za volju pela do tud trajvan.. al z nejga zideju samo oni kaj kasniju v fabriku..



A to je ona naša najslajša fabrika.. Čuj.. tak mi je zadišalo z raufunga po Bronhijima da sam skoro prešel portira žicat da mi nekaj malo da.. Pa gda sam videl da je to zapraf portirka.. i još ima pištolu za pojasom.. fala lepa.. produžil sam dalše i šnjofal po luftu…



Pa ti malo razgledavam.. nis tu bil valjda pet let..pa pokaj bi človek išel na kraj sveta.. A tu ti je v negdarnjoj žabariji negda davno sirotinja kaj se dotepla do našeg Zagreba delala sebi hižice i vrteke.. srali su i scali v potok koji je denes zaprt z asfaltom.. I kak su leta išla.. hižice su postale hiže.. tak da na jeni strani imaš lepo novo naselje..a z druge strane je još ono staro i još stareše … Baš se tud sprešetava jena ženska i pela cucka.. Narafski se je posral nasred trotoara al to kakti nigdo ni primetil.. Pardoniram ja nju i pitam da gde je tu potok tekel.. Gledi ona mene kak da sam z Marsa opal.. pita.. Kakvi potok.. Aaa.. ništ.. ništ.. gospica.. oprostite.. sam nekaj fulal.. Bedača.. a potok joj spodi nogu teče…



Hmmm.. zapraf su to vse krletke za spanje.. drugo nemaju kaj tu ljudi delati.. Je da se ima kud sprešetavat.. cucke pelat na scanje.. ima i nekaj dreva i travnika.. čak se i kakšna brtija najde.. A po vse drugo ..em se zna.. pemo v Zagreb.. Sedneš si na trajvan i pelaš..pelaš.. vrabec ga dal.. sam gruntal da se pelam na oni transibirski železnici.. kolko je to trajalo do sim …….



I onda zajdeš med te vulice i vuličice.. staze i pute.. maaa.. ništ za pofalit.. i spameten bi se zgubil.. Narafski.. ja iščem brtiju.. a kaj misliš kaj bi drugo.. Tu imam zestanek s jenim poznatim.. nekaj človek prodaje pa mu treba mojeg savjeta.. Aaa.. je.. baš bu si pomogel kaj bu mu stari mulec savjetoval.. Al moraš dojti da ne ispadnem..kurvin sin… Ak ništ drugo bumo si nekaj pošteno spili nakon par let kaj se nismo vidli.. Jezušek..sam zašel v tu vulicu.. a z vsakeg dvorišča laje kak stekli po jen cucak.. vse skačeju po plotima.. Si gruntam kak bu to zgledelo ak koji preskoči plota.. Ništ.. bum se spentral na krof kakšneg aftomobila.. Ti.. nemrem verovat kak si je oni tam onu hižu ofarbal.. črleno da bolše ni mogel.. Velim ti ja .. ni tu nekaj z ljudimi vse vredu.. nit z cuckimi ….
Al znaš kaj.. zajdeš v vulicu.. piše na tabli da su do ..10 Ravnice… onda si najemput mam v vulici.. 7. Ravnice.. pa z te zavrneš v vulicu.. 5. Ravnice.. I onda su ti tri vulice kaj ništ ne piše.. i konačno najdeš.. 2. Ravnice kaj i iščem.. A vulice trete .. četrte i osme Ravnice nis nigde zapazil…. No gda si v topli brtiji.. celi taj konac svjeta još i dobro zgledi… Bežim nazaj v Zagreb …..

Serbus ………………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.