Bok puce i dečki ………

ponedjeljak, 10.11.2014.



Nekak mi vreme tak hitro leti da ga nit črni vrag nebi zabremzal.. leto je prešlo..kak zgledi nit ova jesen nebu do vjeka trajala..Al još oveh par dni treba skoristit kak se spada a to bi se reklo ..špancirati se naokol.. Makar oni prognostičari lažeju da se vse praši gda pripovedaju kakšna bu bila zima.. jeni veliju da bu snega do kolena.. drugi da bu bormeš ljudima do vuha.. treti trdiju da se buju za koji dan beli medvedi začeli tu pri nami sprešetavat.. A oni malo pametnejši kažeju da bu zima postala ljeto i da buju palme začele rasti na sred Trgača… Ja bi vse te prognostičare strpal v jen podrum i nebi ih zpustil vse dok se ne dogovoriju kaj je zapraf prava prognoza.. Baš neki dan gledim .. na Horvackoj televiziji trdi ona Picekica da bu lepo i stabilno vreme.. se veli.. anticiklona.. pa onda okrenem na Novu TV.. tam oni žgoljavi zalizani prognostičar trdi kak dolazi evropska anticiklona i da bu kakti dež curel.. Pa okrenem na oni Alđazera.. a oni teroristi veliju da bu vsega pomalo.. i oblakof.. i sunca.. i kiše.. I na koncu si ja zgruntam da ti prognozeri samo peneze pobiraju a nami prodajeju maglu …
Najbolše ja pitam vjutro svoju punicu kakšno bu vreme.. a ta ti je zmislila kalendar i prognozu još prije oneh Maja.. I veli ona meni.. Brez brige peš van samo v rubači.. oblaki su visoko.. vjetra ni.. znočka je bila mesečina.. vreme bu za poželet.. No.. na koncu konca moraš nekomu i poverovat.. I tak ti se ja lepo sprešetavam po našemu lepom Gradu Zagrebu.. pa ti se tak najdem posvud.. gde me treba i gde me ne treba.. malo sam se došel pospominat z starim Gustafom tu v Staru Vlašku..



Cveteki se još dobro držiju po kandelaberima.. to bi se reklo da naš Zagreb mraz još ni opral.. Sprehodavam se naokol.. kak da sam našvasan.. Bi ga vrag znal kaj to človeku dojde.. Peš.. ideš.. hodiš.. baš te briga za celi svet.. Nekak v zajdne vreme nigde nikoga poznatog nemreš susresti.. kam su se vsi deli.. Hmmm.. sediju po brtijama.. zdaj su im pristigle penzije pa imaju peneze.. a gda dojde mjesec kraju.. eee.. onda se vsi pomalo samo španciraju.. A tak ti je to ..Nikaj veselog nit za videt nit za čut.. Bil sam malo pri pajdašima dole v Safski.. oni tam čubiju i fort nekaj iščeju.. bi ja rekel da nit sami neznaju kaj.. Gradonačelnik naš.. oni dotepenec z bregof.. je zbrisal na odmor.. pa se ništ po Gradu zanimlivog ne zbiva.. Maaa.. vse je to politika.. fučkaš to … Na.. tu v Preradovičevi je nekakšni bedak začel z pištole streljati naokol pa su vse panduri zabremzali.. nit nemrem projti kam ja hočem… Zgledi da je celi svet ponorel ………………



Na zajdne bum si ipak malo sel na to blago jesensko sunčeko.. tu na Malom Placu.. Milina.. tu ni prvelka galama.. na placu skorom ništ denes.. a i kafiči su napol prazni.. To baš človeku treba.. Hmmm… nebi škodilo da je tu i kakšna prijatelica.. al bi ga vrag znal kam su vse zginule.. Nit jene jedine nigde ni.. Tu i tam se javiju na telefona.. nekaj na oni SMS.. i to ti je to.. Kog vraga fort imaju za delat.. Z tim ženskami nigdar nisi na čisto.. Zove me.. narafski.. onda ja pol vure slušam ..zapraf.. kulturno mučim a ona pripoveda i pripoveda.. moreš ostavit telefona na stolu i prejti si cajtunge prolistat..pa za pol vure nazaj na vuho deti telefona.. ta još dalše vergla.. Al ja sam z fine hiže zišel pa ja vsako malo promumlam.. Daa… Jeee… aha.. i tak tolko da zna da ju ja slušam.. pa to nju nit ni briga.. važno da pripoveda.. I zmed ostaleg me pita da gda bu me vidla.. Eeee… vrabec ga dal.. mene to pita a ja sam vsaki dan v špancirungu po celomu Gradu.. al pak domof sedim i zjake prodajem .. a ona mene pita gda bu me vidla.. A da joj veliš.. zutra se najdemo…aha.. baš zutra nemre..a prekzutra ima nekaj drugeg.. a morti bu drugi teden bila fraj pol vure… i tak dalše i tak dalše … na koncu vse bude onak kak se bu slučajno potrefilo …I dok si tak pomalo gruntam.. i nekakšni oblaki prihajaju.. a čim sunčeko zajde za oblak.. mam je drugač.. pa bum se ja polahko zaputil domof.. Nafčer pem v moje Kazalište Komedija.. špilaju.. Spi'ski akvarel.. Baš bu to zabavno.. sam ja to gledel več par put v svojem živlenju.. zajdni put je još bil žif oni naš glumac Boris Dvornik.. eee.. kak ljudi zgibaju..pa ih nigdar više ni ………

Maaa.. kaj… Serbus ……………..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.