Bu nekaj …..

srijeda, 05.11.2014.



Znad Zagreba su začeli prihajat črni oblaki kak črni mački.. sam se valjaju i vse nekam na moju stran .. Pa je.. narafski.. ja sam tam spodi Medvedgrada ..taman na štrafti spram coprnjačkog ceha .. I dok se ja tu šmucam okol Kazališča.. javlaju mi od zdoma da je začel i nekakšni veter puhat kak nori.. Jeee.. a kaj.. odgovaram ja.. vrag jebal te mobitele.. zovite me gda mi veter krova odnese … Hmmm.. valjda nebu takšneg vetra.. a osim tega.. ja sam pred tri leta celoga krova zmenil i naredil znova po Švabskim regulama.. Bi se sam vrag moral doč kopitat po mojem krovu kaj bi ga zrušil.. A z druge strane.. ja i taj gospon Vrag smo v jako dobrim.. se reče.. odnosima.. pa ja baš ne kunem preveč..al znam kazat.. Jebal ti vrag mater.. Pa to znači da sam ja lepo vragu ponudil nečiju mamicu.. kaj ne.. Paa.. vidi to vrag …ha …



Ha.. pa kaj gruntaš kaj ja tu spodi Kazališča delam.. Bi lagal kak mi je baš tu tak lepo stajati.. Maaa.. čekam deset vur da mulec otpre blagajnu.. javila mi je moja najdraža da nek se navrnem v Kazališče i na blagajni iščem več rezervirane ulaznice.. Za koga.. pitam ja nju.. Veli ona.. Za Anu Karenjinu.. . Pa vidim ja da je tu predctava Ana Karenjina..al pitam za koga su ulaznice.. Za mene.. veli moja i kesi se kak nora.. Jeee.. čekaj malo.. pa ne misliš valjda da bum ja išel z tebom to gledeti.. Pa gledali smo to pred par let i još me rebro boli kak si me podboltala kaj sam začel hrkati.. Neee.. veli moja najdraža.. nejdeš ti..
Uhuuh.. več sam se zašvical kak sam se sprestrašil da bum moral spet gledeti tu Anu.. No.. dobro je.. pe moja z prijatelicom.. narafski.. a ja bum zdaj ulaznice platil.. Makar i to samo da me to zaobide.. Znaš.. imam ja domof tu libru na stalaži.. davno sam ja to pročital.. pa sam i z mojom pred par let to gledel baš tu v Kazališču.. Hmmm.. dobro je videti te balerine kak se vrtiju.. glediš.. glediš.. glediš.. … i onda najemput.. više ne glediš.. dok ti ne doleti lakat pod rebra..
Aha.. evo starog lakeja v livreji.. otpire vrata dve minute posle deset vur.. I makar sam ja tu prvi pri vratima stal.. dve sredovečne larfe su tak na brzinu zmigoljile spredi mene da sam ostal v čudu.. Smije se jedna i veli meni.. A ko vam je ..gospon.. krif kaj ste tak polahki.. Nikaj nikaj.. velim ja samo vi dajte.. i još sam jenu fest mladu zpustil spredi mene.. A ta je imela dobro našpanate hlače na riti.. baš onak kak treba.. i visina.. i širina.. vse paše.. Za težinu ni važno.. još ni jen miš ni spodi velkog kupića stradal …ha ….
Zdaj pem domof.. sam pustil obloke odprte.. pa da zbilam taj veter nebi kakšneg srajna naredil… Zutra bu veliju dež curel.. fala Bogeku.. pa sedam dni je bilo mira od te vode z neba.. Znači.. pak buju ambrele na kipecu …



…….. Serbus ………………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.