…dva Badela na brzaka ……………..

srijeda, 17.09.2014.


Tak ti meni zgori žarula v jeni mali lampici. A ta ti je ona kaj se lahko.. kak kvačica za veš.. zahaklja na nekaj pa ju moreš deti gde i gda ti hočeš.. Al ja nemam drugu rezervnu žarulu.. sam prekopal celi podrum i tavan .. al nema .. Bum iskreno rekel.. tu lampicu ja imam od gda sam još bil srednjoškolec.. Je dugo let stajala v nekakšni kištri na tavanu..pa sam ju pred par tedni nazaj vrnul kakti koristnu stvar.. I lepo mi je služila pokraj kompjutora.. sam ju zahakljal na stalažu za libre.. no.. pa si ju videl na oni jeni slikici kaj sam ju tu par put zalepil
..No kaj zdaj.. Pem v štacun kupit novu žarulu.. ..



Kam bum išel iskat neg po svoji Kustošiji gda več tu stanujem .. Ima tu par štacuna kaj držiju i onu električarsku robu.. a tu spadaju i žarule.. Dojdem v najvekši štacun.. tu je gazda nekakšni mali debeli Hercegovac.. narafski.. dotepenec..al dobri smo poznaniki.. A ja sam z sebom v žep zel tu pokvarenu žarulu kakti.. se reče.. uzorak .. I pokažem ja tem tu človeku v štacunu.. on gledi.. i jenostavno veli.. Nema.. takšne mi ne držimo.. Fala.. velim ja i prejdem v drugi štacun.. A tam ista popefka.. gledi mulac tu žarulu kak da ju sam Tesla drži v ruki .. Nema.. veli.. Eee.. zdaj ja pitam da kam bi takšnu stvar mogel iti iskati.. Mi veli taj trgovac da otidem v oni velki trgovinski centar.. Bauhaus .. Ti vraga.. pa to je deset kilometrof od Kustošije.. skroz dol v Jankomiru.. Tam su pred par let zgradili nekolko velkih trgovinskih centri .. a baš v tem Bauhausu držiju vse kaj bi človek poželel ak nekaj treba delati.. I tak.. ja nazaj domof.. sednem si v moju Mazdu.. i gas prema zapadu v Jankomir ..
I da skratim pripovest.. evo mene v tem ogromnem prostoru.. I praf na odjel za štrom i vse okol tega.. Pa imam velku sreču kaj sam naletel na slobodnog prodavača.. tam ti je to .. bi se reklo.. lutrija.. Pokažem ja njemu žarulu.. on gledi.. vrti je v ruki.. vrne mi ju nazaj.. Veli.. Mi ovde imamo sto fela žarulja al takšne ni .. nit sam takšnu igda videl .. I još mi veli.. Znate .. to je stari proizvod i to se više nigde ne dela.. takšnu žarulu nebute nigde našli..
I zdaj si ja razmišlam.. človek je morti v pravu .. pa gdo čuva stare lampe četrdeset i več leta.. Prejdem domof i velim samom sebi da bum na Internetu poiskal nekakšnu sličnu novu lampicu .. A ovu staru žarulu držim na stolu spredi sebe.. I nekak mi zapne za oko da na toj staroj žaruli nekaj piše.. je da se slabo vidi nekakšna mala slova.. Zemem ja lupu.. povečalo ..razmeš.. i pogledim .. Jedva se vidi..al se vidi.. piše.. Osram.. Eeeee.. zdaj se meni vužga v tikvi moja žarula.. pa to je marka fabrike koja dela žarule.. negde v belom svetu.. Pa kak se ja nis prije dosetil da to pogledim.. A kaj buš.. mulec jen.. nisu mi vse daske v tikvi navek poslagane kak treba .. Otprem ja Interneta i naškrabam.. Osram .. Mam se pokaže celo čudo tega..al ja zapazim da ti Osram ima štacuna v našem Zagrebu v Preradovičevi vulici… Aha ..





I drugo jutro ja sam več prije osme vure v Preradovičevi pri tem štacunu.. Osram ..al još je zaprto.. I sam se setil da ni baš dobro dojti taman na vreme..i trgofci su ljudi pa si morti voliju popiti kavicu prije posla.. Pa da ne stojim spredi vrat bum ja prešel v kafič na Nesicu od Vanilije.. pa posle nazaj … Kam drugam neg v brtiju.. Je.. of put pravu brtiju.. Tu na tri koraka od Osrama je med ostalim kafičima i jen mali pajzlin.. kmični.. ima vani na vulici one velke ambrele.. Sednem si ja na stolec i čekam da dojde konobar al morti konobarica.. Sedim.. sedim.. sedim.. nigde nikog.. Gledim.. vrata od brtije su otprta.. to znači da brtija dela.. al konobar ne dela.. I gda sam se štel dignut.. evo ide fakin.. podrapane traperice.. to je moderno.. neobrijan.. i to je moderno.. razkuštran kak da mu je granata eksplodirala na tikvi.. i to je taki moderno.. zamusana majica.. to baš i ni moderno .. Izvolte.. pita a nit me ni pogledel.. Nesicu od vanilije velim ja .. Nema.. odbrusi on.. Spet ja.. Onda od čokolade.. Nema.. .. Pitam ja .. A kaj ima.. Obična.. misli on na kavu.. I kaj još ima.. pitam ja.. zdaj sam se začel zafrkavat..al se držim ozbilno.. A on začne nabrajat .. se vidi da je to nekakšni žgoljavi kaj čačkalica žifčanjak.. pa mi je nabrojil onak ljutit vse pijače i kave i gemište kaj ima.. A ja se dalše zafrkavlem .. ionak nigdo ni v brtiji.. Mladi gospon dajte mi vse to ponovite.. nis vse zapamtil.. Gledi on mene.. ja ozbiljan kak vrganj kaj je zmaknul selaku spodi listja.. No.. zdaj mi ga je postalo žal.. Loša brtija.. nema posla.. valjda nit plača ni bogznakaj..ak ju opče i dobi.. Velim ja.. Dva Badela.. brez leda.. Šuti on i otide.. evo ga nazaj.. donese ta dva domača Zagrebačka konjaka.. dene na stol pred mene.. valjda mu je čudno zakaj sam naručil dva..al šuti.. Ja spet velim .. Of jen Badel je za vas.. Zdaj je skor opal na rit.. Kak za mene..pita on.. Tak.. velim ja.. Ne volim sam piti .. I kaj.. sel se je na pol minute i stresel konjak.. mora pazit da mu gazdarica ne dojde.... Veli on meni da po noči dela kak konobar v jenom nočnom baru do četiri vjutro.. a prije podneva tu.. Zdaj mi je jasno zakaj je raspoložen kak pes kojem su kost fkrali.. Spili smo si još po jenog vsaki.. Ja sam platil i prešel v oni Osram.. a taj tu si je bogtepitaj kaj mislil o meni……. Baš me briga ……

Evo mene v štacunu Osram.. Ti vrapca.. kaj tu vsega nema a največ žarula.. na stotine.. vse lepo poslagano na stalaže.. A za pultom jena stareša ženska.. valjda joj fali tri dana do penzije.. Dobar da.. dobar dan.. i zvlečem ja z žepa onu staru žarulu.. Zdaj si mislim kak bum i tu čul da sam zakasnil z kupovinom jeno dvajset let.. Ženska pogledi žarulu i pita.. Kolko komada trebate.. Aaaaaaaa .. ostal sam ja zevati kak som Jura na suhom .. Velim ja.. Pet komada prosim .. Evo.. odmah.. veli gospica i donese šest komada.. Veli ona.. Pet komada plačate šesta je gratis.. Aaaaaaaa… opet ja zevam of put kak magarac kaj je pozabil njakati..
I kaj više da vam velim.. lepo sam si z tom gospicom pripovedal jeno petnajst minut.. dok ni došla nova mušterija.. Narafski.. pripovedali smo o žarulama

……………… Bok ………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.