Pripovetke z moje stare škrinje ....

petak, 05.09.2014.


Mokro fuliranje …….




Viš.. tu na Maruličevom trgu je bil od navek đački dom.. denes veliju učenički.. I dok sam ja z mojim fakinima plandral po našem Zagrebu i lovil vse kaj se moglo vlovit.. maaa.. narafski da nis lovil leptire nit muhe.. neg lepe curičke.. A gde si mogel najti tolko pucica neg v kakšnem ženskom đačkom domu.. A falabogu.. teh je bilo po celom našem Gradu.. Tak je i taj tu bil ženski da bolši ni mogel biti.. zakaj..ha.. Pa stoga kaj je oni plesnjak Tucman bil na jedva sto metri od teg doma.. Pa ak si tu uspel kaj vloviti .. me razmeš …
Tak smo jenom prigodom na čagi v Tucmanu upoznali par lepih curica.. ja i moji dečki ih nismo zpuštali celo vreme čage z ruku .. I tak.. mic po mic..do konca čage je pala i kakšna pusica.. pa bormeš i duboko guranje jezika.. I teg smo ih puta posle čage odpratili do teg doma jer su morale v deset vur biti nutra na prozifki .. Al smo se spredi dogovorili da v sledeču subotu nafčer dojdemo po njih.. I tak smo ti mi.. moji pajdaši.. Pacof.. Ico.. Glavonja i Ja .. lepo bezbrižno celi teden izčekivali subotu..kakti imamo bezecirane ženske za čagu.. Narafski.. več smo debelo pripremili ..se reče.. strategiju.. kak bumo tu večer vse posložili.. Pa smo rekli.. od sedam vur do devet bumo na čagi v Tucmanu.. a onda ženske pelamo v Botanički vrti mam prek puta Maruličevog trga.. V to vreme z početka šezdesetih taj Botanički vrt je bil prilično zapušten.. navek odprt i po danu i po kmici.. .. I svakak da v celoj toj šikari ni bilo nit jene jedine lampe kaj bi svetlela.. Ono malo svetla kaj bi doprlo z Maruliča jedva da je bilo dovoljno da moreš najti kakšnu praznu klupu .. U ono vreme se v Botanički vrt malo gdo usudil po kmici zajti.. Jedin oni frajeri z curičkami koji su bili spremni se potuči bilo z kim v vsako vreme.. No.. je v ono vreme bilo nekakšno .. bi se reklo.. viteško.. pravilo da se zalubleni parovi nigdar ne diraju… No.. pemo dalše…




Došla je i ta subota.. Pacof.. Ico.. Glavonja i Ja.. smo se zrihtali kak da pemo v Montekarlo na čagu.. Znaš.. morali smo ostavit dobar dojam na te pucice.. za koje smo več znali da su v Zagreb došle z provincije na školanje..Al smo takaj of put šteli i nekaj malo više neg prošli put.. me razmeš.. A v to malo više.. kakti za početak .. se računalo da buš svoji izabranici gural jezik do mandula.. da buš joj meril ciceke z obadve ruke..a svakak da buš i raztezal gumu na gačama.. Za haltere se ni trebalo preveč brinut..ak bi ih i bilo.. to smo več odavno skužili kak ide..
I evo nas četvorice..kak četiri Daltona stojimo spredi teg đačkog doma na Maruliču.. I gledimo se kak četri bedaka kaj su ih pred pol vure zpustili z ludijane.. Vrabec ga dal.. pa prošli put nismo nit jenu tu pucicu pitali za ime.. I tak zdaj stojimo i zapraf neznamo koga iščemo.. Pas mater meni.. pas mater Pacovu.. i tak se mi kunemo i krivimo jen drugeg.. Znaš.. v to vreme i ni bilo prevelkog prometa po Maruliču..a nit ni bilo naparkiranih avtomobila kak je to denes. Tu i tam bi koji prošel i drugač je vulica prazna.. V tem delu Grada ni nit pješakof jer tu nemaju kaj iskati.. nema štacuna.. nema brtija.. samo hiže z stanarima.. I ženski đački dom baš na pravom mestu..
Dakle stojimo nasred vulice.. dimimo kak Arapi i več nas vrat boli kolko gledimo gor na obloke.. Nadamo se da se bu kakšna pojavila.. I je.. pojavi se jena.. pa druga.. pa treta na oblokima.. je za jen čas bilo dvajset curički.. Ti vrapca.. i vse na saf glas kokodačeju.. pokazivleju na nas dole i smiju se.. Ha.. evo konačno i one neše četri na najgornjem katu se pokažu na oblokima .. Aha.. zdaj nas četri dole sretni kak majmuni kaj su vidli bananu.. mašemo i pokazivlemo da dojdu jer je vreme za krenut na čagu.. A ove se gore prave mutave.. kakti ne razmeju kaj mi hočemo… I kaj zdaj ..ha …..

Prešli bi mi rad nutra v dom i spentrali se gor..al . brus.. haustor je zaprt.. Pozvoni Glavonja na zvonce i tekar nakon tretog zvonca pojavi se nekakšna stara z zamusanim širclom i z nekakšnom krpom na razčupanoj tikvi.. Pita nas da kaj hočemo.. A mi joj lepo velimo da pemo gor po pucice i da ih pelamo na čagu v Tucman.. A ta coprnica samo odbrusi.. Gubite se.. i zalupi z vratima .. Ha.. tak znači.. Još se mi nedamo samo tak odpravit praznih ruku.. Malo smo si nekaj zgruntali da su nas te curičke zapraf preveslale.. Onak kak smo mi planirali kak ih bumo z čage snubili v Botanički vrt na šlatanje i morti kaj bolšeg..tak su i one zplanirale kak nas buju prepelale žejne prek vode … Stojimo mi dalše dole.. a na vsim oblokima se natiskale te male lepe vražice.. pa se smijeju i pokazivleju nam onak.. dugi nos.. a bilo je i nekolko srednjeg prsta..
Pacof se tak razljutil da je ovim gor na obloku kričal da bu im vse dlake z pizde počupal gda ih vlovi.. To je pak te curičke još bolše nasmijalo.. Glavonja je tam pre vulice z travnjaka zčupal celi busen trave i zemle i hitil to skroz gor na oblok gde su se te naše cerile kak stekle.. Narafski da je fulal pa je pogodil oblok spodi teg i jena je curička dobila posred lica tu travu.. Eeee.. zdaj su ove od zgor začele nas gađat z zgušvanim papirima.. bombonima i koječim.. čak je i jen mokri ručnik doletel i skoro Glavonju potrefil.. Zapraf je to bila mokra krpa za pod prati .. Se razme da je Glavonja to nazaj zavitlal gor i spet fulal.. Ja sam stajal malo po strani.. meni je to bilo tak smješno gledeti.. Velim ja dečkima.. hajde idemo na čagu.. fučkaš ove tu.. I mi kakti bumo prešli i vsi skup zdignemo srednji prst na obadve ruke.. Aaaa.. na to jena curička z gornjeg kata zdigne kiklju.. zpusti gače i pokaže nam golu guzicu… Eee.. to je zdaj za dost mirnog Icu bilo preveč.. Stal se je Ico nasred vulice.. razkopčal hlače.. i zvlekel svojeg mačka na friški zrak.. A je bilo poznato med nama fakinima da Ico ima taj verkcajg dugački kak žnoru od pegle..




I začel je Ico z tim svojim pimpekom vrteti i mlatiti po luftu kak da drži v ruki štrik za veš a ne svojeg personalnog pimpeka.. Na oblokima je nastal urnebes.. Več je zgledelo da buju te curičke opale čez obloke kak su se naginjale.. I tak je Ico lamatal z tom žnorom..a jena mu curička dovikne da nek dojde malo bliže pri hiži da bolše vidi.. Ha.. ne trebaš Icu fest nagovarat.. dovlekel se je skroz spodi oblokof i još zvlekel i jajca van z gača.. A puce od zgor vičeju da kaj i mi drugi čekamo.. I zbilam.. Pacof se dal zprovocirat pa je i on začel svojeg kožnatog crva zvlačit z gač.. Glavonja i ja stojimo i dimimo cigaretline gda ja spazim da se na najgornjem katu na jenom obloku nekaj spelava.. I taman gda sam zgruntal kaj bi to moglo bit i štel pozvati Icu i Pacova da se makneju.. odzgor jena cura zlije čez oblok pun lavor vode… Jebal ga vrag.. da je ciljala nebi bolše pogodila.. Ico je dobil svu vodu praf na tikvu i celog ga okupalo.. Bil je mokar od glave do teg svojeg pimpeka..
Pacof je samo malo dobil od oneg kaj se je odbilo od Ice.. pa da stvar bude još lepša..toj curički kaj je zvrnula lavor.. je taj skliznul z ruke i opal nasred trotoara.. Dobro kaj Ico i Pacof nisu lavor dobili posred tikve.. opal je jedva pol metra od njih … A v to doba ni bilo plastičnih lavora kak su denes.. Bil je to oni skoro triftal metra velki okrugli.. plehnati i emajlirani.. Pa kak je opal tak je zaružilo kak da je celi plehnati škaf opal z neba.. Saf mokar Ico je z nogom opalil po lavoru da je of uz velku halabuku odletel pet metri dalše..

Pa sva ta galama ni mogla prejti da i susjedi z hiže polak Doma nisu na obloke zišli.. A takaj je z Doma zletela i ona stara alapača i začela kričat da nek se gubimo jer da bu zvala Miliciju.. Na to se je Pacof popel na lavor zvadil svojeg pimpača i pokazal ga staroj.. lepo joj je rekel.. Hodi stara.. pofafaj mi ga .. Nigdo nebi očekival da takšna jena stara ženska more tak hitro bežati.. al je ona bežala na Pacova.. zapraf je jurišala kak poslednji Mohikanac.. i gda je došla pred njega izula je nekakšnu staru šlapu z noge i hitila je na Pacova.. Of se ni tomu nadal pa je skorom opal kak letva.. kak se je zmaknul tak je i lavor pak odsklizal dalše.. Baba se smirila i štela pokupit taj lavor al je Pacof bil brži .. skočil je na taj lavor i od teg je ostala samo zgužvana hrpa pleha.. V tem času je jena ženska z susedne hiže zakričala.. Ide Milicija.. Narafski da mi nismo šteli proveravat dal je to istina.. lepo smo sva četvorica zgibali prek Maruliča na drugu stran gor na Mažuranac.. Te subote ni bilo nikaj od čage v Tucmanu.. Ico je još par dni nakon te avanture predlagal da negde dočekamo te puce i pokažemo im kak se treba ponašat v Zagrebu.. No.. smo ga odgovorili … jer mi smo kakti pravi kavaliri a one su obične seljače… Gda smo treti dan to zpripovedali ostalim fakinima z naše bande ovi su šteli umreti od smjeha.. Ico samo ni mogel prežalit cigaretline kaj su se zmočile.. kupil je za tu priliku one Camel da se pokaže važan ……..

Bilo je to 1966.leta na jesen …. Ico je vmrl pred deset let od ciroze jetre.. cugal je kak smuk... Glavonja je doživel infarkt pred sedam let i vmrl nakon par dni ….Pacof i ja se najdemo koji put na Zrinjefcu …

… Bok ……………


PS. ima još jena slična avantura i pri ženskom đačkom domu v Opatički vulici na Griču brdu ... Drugi put ....

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.