Mili Zagreb imam rad ……………..

srijeda, 13.08.2014.

najlepši je .. najlepši ................




Tak ti se vrtim naokol kolko je više moguče po senci.. A fala Bogu.. sence v našemu Gradu ima kolko hočeš.. Pa se za to fest pobrinul i naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. pa je posvud gde se to može posadil mlada dreva.. A dreva rasteju i hitrejše neg se nadaš.. i senca je tu.. I tak sam ti ja malo zaštekal tu v Jurišičevi mam pri Kurelčevoj vulici.. Jee.. i tu su vulicu lepo obnovili nakon kaj su skončali z onom staklenom kištrom v Cesarčevi prek puta Stare Vlaške.. A znaš.. kolko si ja put tu stanem i gruntam o tem tu umjetničkom ..bi ga vrag znal kak bi to nazval.. Aha.. setil sam se.. Skulptura je to.. Hmmm.. da mi moj jen pajdaš ni pred neki dan rekel.. ja bi čist posumnjal o čemu je rječ.. Veli on da je to skulptura žene.. Eeee.. vrabec ga dal.. ak je to ženska.. onda nek si takšnu najde taj umjetnik i dene si ju na svoj štrozak.. Hmmm.. ni nit čudo kaj se nigde ni potpisal… Ženska.. ha.. zbilam svakaj.. Taj kak da ne živi v našem lepom Zagrebu .. Valjda bedak ni čul nit videl da su naše Zagrepčanke najlepše ženske na svetu… Jezušek.. kak bi ga fdrapil prek vuha ……



Vrag ga skelil.. kak je of dohajbal po trajvanski štreki.. i tak je potrubil da su mi skoro hoze opale kak sam se štrecnul.. No.. pa je to naš Zagrebački cug .. se reče.. turistički.. A največ se v njemu pelaju dječica.. Znaš.. z dječicom moraju i odrasli.. tateki i mamice.. pa gdo bu pazil na te ljudcke ficleke.. Al je velki problem tatekima.. mamice još i moreju nutra zajti.. Ti vrapca.. ja sam lani za Božič svoje vnuke utrpal nutra..pa sam i ja za njima ušel..hmmm. nekak.. Al je velki problem bil tak.. nekak.. ziti van gda je runda bila zgotovlena.. Je znutra nekakšni gelender.. veliju stručno.. rukohvat.. pa nikak projti pokraj nejga.. na koncu sam moral svleči i ajncug i pulover da sam uspel zkliznut .. Vsi su se naokol smijali.. No.. pa je to vse bilo fest zabavno.. Ideeee.. cug..pela.. a znutra popevle Zdenka Vučković.. tralalala.. Zagreb..Zagreb.. tralalala..



I oni plavi Zagrebački cug je prešel dol čez Jurišičevu..a ja najemput čujem pak nekakšno muziciranje.. Samo se obrneš.. i imaš kaj videti.. Daj si samo pogleč.. pa tak nekaj moreš jedin v našem dragom Zagrebu videti.. To je da ti srčeko hoče zleteti z tebe i začne skup znjimi popevati… posluhni ..pšššš….. Serbus dragi Zagreb moj…. A tamburica sitno zvoni..a stari bajs brunda ….. A ja sam kak kakšni dripec bežal za njima.. pokraj njih.. pred njih da ih na kipec denem… No.. pa bum bil sasvim iskren.. zapraf sam v korak išel pokraj ove male plave z tamburicom.. . Jezušek.. Jezušek.. kak da ju je onaj da Vinči naslikal.. A ja šklocam ..šklocam z aparatlinom.. .. ni me nit primetila.. ha .. I bolše da ni.. bi joj mam žica pukla na tem štrumentu…. Eeee.. kaj ti je živlenje.. Al mi je mam laganejše gda se zmislim da ja živim v najlepšem gradu na svetu………



A onaj od zgor samo žge i žge.. Al ja se nebum pomaknul dok i zajdnu ne odigraju.. A vse odreda su igrali naše.. moje domače..Zagrebačke.. I več sam začel cupkati pa mi je palo na pamet da jenu malo starešu milostivicu pokraj sebe zaprosim za jen tanc.. I ona je cupkala sva oduševlena.. No..sam se suzdržal.. kaj znaš.. morti joj se i dopadnem..ha … a kaj onda ..ha .. A bormeš kak da su znali kaj si ja gruntam ovi tamburaši z Prepuštofca su zaigrali našu Zagrebačku popefku za fakine…. Dečki zagrebečki.. lepo popevaju.. pa se djevojčice zanjim ogledaju…. Dečki.. Dečki……. I kaj.. prešli su dalše po Dugi vulici…. Al ja bum ipak ostal tu dole.. pa si čak i spremišlam da prejdem prek puta v Kavalir na jenu Ožujsku z citronom.. dehidracija.. me razmeš ……….

Bok.... bum se javil čim stignem ............

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.