Pripovetke z moje stare škrinje …..

srijeda, 06.08.2014.

… i nikom nije lepše neg je nam ……………………




I tak smo se moj sused Cajger i ja vtrpali na Trgaču v trajvan i pelamo se prema Črnomercu.. A to je oni moj sused Cajger.. vurmaher.. Smo se sreli v gradu pa smo se prvo sprešli po Dolcu.. kak pravi domaći papki pokupovali kaj su nam naše ženice naredile.. Malo smo obišli i brtije.. dve na Dolcu.. i jenu friško odprtu Pod Zidom.. To nam nigdo ni naredil..al se to podrazumeva.. I zdaj pemo domof.. Tak zajdemo v šesticu.. narafski v oni novi trajvan..v tem ti lepo ona ..se reče..klima..puše.. pa ni vruče.. .. Si je moj sused mam sel na stolec.. pa on onakšni glomazni zavzme preveč prostora ak stoji.. a ja stojim pokraj nejga i mi dalše žlabramo.. A na Frankopanski dojde v trajvan kontrola.. zapraf su to tri kontrolora.. dva mužka i jena ženska. Kakšna je to kombinacija to znaju samo oni kaj to spelavaju.. I jen mužki i ženska ostaneju na kraju trajvana a of jen ide od človeka do človeka i lepo i pristojno išče karte za pregled.. I dojde do nas dva.. a moj sused Cajger se dela kak da ništ ni videl nit primetil.. I zdaj nejga kontrolor sasvim zbliza ponuka da mu da kartu na pregled.. A moj se sused fest čudi kaj se to zdaj događa.. Pa ja znam da Cajger ima kartu.. a i taki znam da se bu zdaj malo zafrkaval z kontrolorom.. I meni je taj čas takaj palo na pamet da i ja malo razvlečem situaciju.. Veli Cajger kontroloru da mu je karta v taški kaj ju ima okol ramena obešenu..a puna je vsega kaj je nakupoval na Dolcu.. I još veli da je skroz na dnu torbe.. Veli njemu kontrolor nek zvadi kartu i prejde on dalše druge putnike kontrolirati… Al evo ga mam nazaj kaj je mene zaboravil….

Fin človek taj kontrolor.. lepo zamoli kartu na pregled.. A ja mu velim onak po domaći.. narafski na kajkafskom kojeg nigdo ne rezme.. da mi je karta v žepu.. I meni veli kontrolor da poiščem kartu v žepu.. I tak ti nas dva.. Cajger i ja iščemo karte.. Cajger je vse naokol stolca na kojem je sedel.. razvlekel one stvari z placa.. su se ljudi morali pomicati kaj bi mu mesta naredili.. i glasno brunda i čudi se gde mu je ta karta.. A je taj moj sused Cajger velki cirkusant.. i gda mu krene ….. A ja mesto da iščem svoju kartu .. ja pomažem Cajgeru te stvari držati.. i preokretati.. A se ljudi v trajvanu začneju podsmjehivati.. ali se ne usudiju glasno.. je Cajger človek nekaj malo manjše od dva metra i ima najmanjše stotrideset kila.. velka ljudina s bradom i brkima.. zgledi kak stric Bedanec z Kekeca.. Gdo bi rekel da je takšna gromada od človeka… vurmaher..



A za to vreme je oni kontrolor obišel vse putnike.. ni našel nit jenog brez karte.. i zdaj sva tri kontrolora dojdu do Cajgera i mene.. Pa je i trajvan za to vreme stigel do Avstrijske.. A moj Cajger i dalše prevrče po cekeru..a ja držim vrečice z krumpirom ..lukom.. grincajgom. a drugo je okol po podu trajvana.. Pita kontrolor mene da kaj sam našel svoju kartu.. Velim ja da nisam gda moram Cajgeru pomagat torbu pretraživat.. I onda se javi ona ženska . kontrolorka.. Aaa.. je.. sam skoro zaboravil povedat kakšni su to kontrolori.. Pa nisu bili v civilu neg su imali rubače .. one plave od ZETa.. i su pokazivali svoje službene iskaznice.. Jen od kontrolora je bil malo vekši človek.. skoro kak ja težak i zbit.. z žutim brkima.. Drugi je dost nizki i onak nekak mršavo zgledi.. pa mu je ta rubača na njemu prevelka.. bi još jen nutra stal.. A ona kontrolorka je ženska okol trideset let.. pa je črna kak ciganka.. mršava.. bi rekel da i brke ima… skoro pa mustače….

I ta brkata veli meni da nek ne zadržavam i nek pokažem kartu.. Bum mam.. velim ja pa zpustim vse one vrečice Cajgeru v krilo.. I zdaj ja začnem prevrtati po žepima i iskati kartu.. Pa otprem geltašna i kopam nutar..pa se čudim kak karta ni tam gde je inače navek.. onda začnem kopati po žepima..a fala bogu imam ih na obleki kolko hočeš.. šest..al osam na lajbeku.. dva na rubači spodi lajbeka.. četri na hlačama.. I več je trajvan prešel Mandaličinu.. a mi dva i dalše kopamo i iščemo karte.. Of velki kontrolor stoji sa strane i gledi i se podsmešlivo drži.. valjda se nekaj hrusti.. ali ovi drugi mršavi i baba z mustačima se začneju žifcirati.. Veli spet ta kontrolorka.. Ja mislim da vi karte nemate i zamolit ću vas da na Selskoj siđete da obavimo formalnosti .. To je štela reč da nam buju napisali kazne radi švercanja v trajvanu.. A moj sused Cajger začne glasno protestirat.. a ima glasinu kak pokojni Ružđak.. da on kaznu nebu platil.. da on ima kartu.. samo je nemre najti.. A ona črna kontrolorka je ponorela.. začne ona glasno da ju pol trajvana čuje.... Znamo mi takve.. svaki dan ih srečemo.. dosta je bilo.. imate karte ili nemate.. Evo …. Selska siđite z trajvana dol.. Bormeš je zdaj ljudima v trajvanu postalo zanimlivo i vsi glediju prema nama.. Stane trajvan na Selskoj..a moj sused Cajger zvleče z žepa kartu i pokaže kontrolorki.. ona sva dešperantna zgrabi kartu i provjeri ju.. Vse je v redu.. A taj čas krene trajvan prema Kustošiji.. pa i ja zvlečem kartu i pokažem onem drugem kontroloru.. I tu je vse v redu.. I kontrolori sva tri se brez rječi okreneju od nas i prejdeju prema napred.. jedin se meni pričinilo da je ona brkata najemput sva pozelenila.. Jena ženska.. fina gospođa.. malo stareša.. komentira celu situaciju.. .. Veli ona na saf glas.. Je meni bilo odmah jasno da se vas dvojica samo zajebavate z tim kontrolorima ..imate praf.. tko ih jebe.. A ljudi okol se začneju smijati. Tak fina stareša dama..a takvi rječnik upotreblava.. .A oni kontrolori se nisu nit okrenuli.. Pa ljudi baš ne voliju te kontrolore v trajvanima.. Se večina njih nezna tak fino i pristojno ponašat prema putnikima.. Se delaju važni kak da kontroliraju v Orjent Ekspresu..



I tak smo Cajger i ja zišli na zajdni štaciji i narafski.. mam smo prešli v brtiju pri Škorpijonu… Pa smo se v brtiji dosetili da smo baš mogli i te kontrolore pozvati na pijaču.. da im se odužimo za .. zajebanciju …… Vu to ime sam si ja spil dva Ožujska z citronom.. a moj sused Cajger tri velka gemišta ….. A do naše vulice ima još par brtija.. a velki odmor si bumo naredili pri Mađarici.. ha.. valjda tu nebu kontrole…Ha ….


………….. Serbus ……………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.