Jee.. ljeto ...................

srijeda, 30.07.2014.



Bormeš je praf tak.. toplina kak vsred leta..ha.. Dobro ja velim da treba sencu poiskat.. A veliju da i treba dost tekučine vlevati v sebe.. kažu da slučajno nebi človek.. se reče.. dehidriral.. No.. pa ja baš nigde nis pročital da ta tekučina baš mora biti voda.. Tekučina je tekučina.. a i Ožujska z citronom je taki tekučina.. Prema tomu ja spadam med one koji uzimleju dost tekučine protif dehidracije.. Jednak tak gledim kaj je moguče više držati se sence.. Pa je praf da najbolšu sencu delaju lisnata dreva.. a taki nigdo ni nigdar rekel nekaj protif oneh ogromnih ambrela spredi brtija i kafiča.. Senca je senca… taman da ti ženska razvleče kiklju znad tikve.. Viš.. ja se vsega dobrega.. kaj se dotikavle zdraveg živlenja.. držim .. Jee.. i veli mi moja suseda Metuzalemka.. ta ima okol sto let.. da ja njoj zgledim kakti kakšni dečec.. Ti vrapca.. pa ja se više opče ne sječam kak sam zgledel kak dečec.. a ona to v meni vidi.. Hmmm.. valjda joj bu pak nekaj trebalo naredit.. je . je.. i navek mene najde.. Dečec …Ha .. ti vrapca …..



…A nema ti bolšeg neg malo ranejše vjutro sesti si na klupu v kakšnem parku.. dok još sunčeko ne začne žgati.. taman da se lepo zagrijeju stare kosti.. I dok ti trpiš tu .. veliju.. sunčanu terapiju.. malo si zgruntaš.. narediš kakšni.. se reče.. raspored za današnji dan.. Usput zbrojiš vse cucke kaj su dopelali svoje gazde na scanje v park.. pa gazde scaju a cucki čike hičeju po travi .. Hmmm.. čekaj.. nekaj sam tu zmešal.. ha.. A kaj moreš.. još je rano.. zbilam si moram prejti nekam v sencu cajtunge spregledeti i spiti kakšnu Nesicu od vanilije..Kasnejše bum i te kak vodil brigu da slučajno nebi dehidriral .. tekučina.. me razmeš ……………




…Kaj veliš.. ha.. lepota za videt.. to lepo cvetje.. Ono proljetno se je več odavno sprešlo.. a ovo bu trajalo malo dulše.. Viš kak se naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. brine za lepotu našeg Grada.. A pogleč onu palaču tam kaj se odostrag vidi.. Ha.. gda god tu projdem ja se setim da sam tu fajn let delal svoj posel i staža služil.. .. Negdar je tu bil GZH.. se reklo Grafički Zavod Hrvatske… Narafski da je propalo.. kak i vse drugo.. No.. ja sam zbrisal na vreme.. Dok sam ja v tem GZH delal.. tam je teklo med i mleko.. prafzapraf .. je drek.. tekli su Badel.. piva i gemišti.. Eeee.. to su bila prava vremena.. Došel si na posel vjutro.. narafski da si zakasnil jer si moral z pajdašima malo duže ostati v brtiji.. Nakon tega si malo delal i več je bilo vreme za gablec.. I to vreme za gablec smo skoristili da si malo odigramo koju partiju Bele.. I gda je zvonilo da je vreme za gablec prešlo..ha.. prešli smo i mi velki radniki.. praf v Zagorec v Frankopansku.. Naravski.. na fileke z parmezanom.. mmmm.. kaj je to bilo fino.. Jeee.. posle filekof smo još koju rundu pive al gemištof odradlili pri Zagorcu.. a bormeš i z sebom odnesli v firmu litru i vodu.. I onda smo spet malo delali.. I tak.. dobro je bilo.. plača kak v Ameriki.. Stoga ja nit nis išel nikam z mojeg Zagreba van.. Tu sam ja imel svoju Ameriku kakšnu ni nigdar nit jen Amerikanec videl.. nit nebu …Jeee.. bilo pa se spominalo …..



Vrabec ga dal.. ja vse nekak v krug španciram.. i pak sam pri Trgaču.. Malo se bum naluknul jer tu se navek ima nekaj za videti.. .. Baš gledim tu tablu kaj veli da je tu Dubrovnik Kavana .. Znaš.. negda davno dok sam ja još bil fakin ta je Kavana bila fest zastuplena od Zagrepčancof.. navek je bila puna..od jutra do večeri.. A imela je i .. se reče.. svoju terasu na strani Trgača.. I to je bilo fort popunjeno.. I onda se negdo dosetil da to nebi trebalo tak bit..pa su prvo tu terasu maknuli.. a za kratko je i sama Dubrovnik Kavana bila zaprta.. I je bila fajn dugo zaprta.. Jedin je ostal jen mali del koji je delal kak obična brtija.. Pa se po tiho pripovedalo da su Kavanu dali zaprti oni črleni komesari jer su se tu okuplali kakti.. se reče antidržavni elementi.. A v prostoru Kavane su se spelavale svakakšne druge stvari..pa je čak jeno vreme to bilo nekakšno skladišče.. Gda je došla Nova Horvacka država.. su tu Kavanu obnovili i pak deli terasu na stranu Trgača.. No ni dugo trajala.. Negdo je prigovoril da ta terasa smeta ljudima.. prolaznikima.. pa su je maknuli i naredili ju tam z Gajeve vulice.. I moram ti kazat da nit ta terasa a nit nutra v Kavani ni nigdar puno ljudi.. Zapraf nutra još i najdeš kakšnog penzijonerca kaj tri vure dudla svoju kavicu i drži cajtunge spredi tikve da se ne vidi kak drema....al na terasi nigdar nikog nebuš videl da sedi.. Jeee.. sam pozabil.. ipak sedi .. konobar.. Tak ti je to gda jemput pehneš v nekaj staroga.. Projde vreme i ljudi zaboraviju stare stvari… Tak ti je i z Gradckom Kavanom.. par let su ju kakti obnavlali.. i zdaj gda je lepo vređena.. nigdo v nju ne zajde.. Al su stoga pune kak šipak one novejše kavane.. Mala Kavana i Viner Kavana na Trgaču…..



Jezušek kak mi je vreme hitro prešlo.. Spominam se sam z sebom i opče ne gledim na vuru.. A i sunčeko se zdiglo pa se več oseti kakšnu ima moč.. baš gledim kak se ljudi švicaju..vse im se po tikvi cjedi.. A ljudi skidaju.. pulovere vindjakne.. kabanice.. kaj su ih vjutro oblekli.. Su računali da bu dež curel.. al ni.. bu popoldan ziher.. zdaj im je pa vruče.. Ha.. a ja sam denes samo v rubači ..al imam onu malu cigajnsku ambrelu zataknutu v oni žep na trapericama .. Znaš.. ja ti nosim one Lee.. a te imaju sa strane posebni žep.. praf za ambrelu.. .. I zdaj si bum podfrknul rukave.. kak kauboj.. Moja baka.. plemenitašica.. navek je kritizirala mužkarce kaj imaju zafrknute rukave na rubači..a nikak ni mogla razmeti da mužki nosiju i rubače z kratkim rukavima.. Je rekla da je to odvratno gledeti te dlakave ruke.. Tak sam i ja fort moral imeti na sebi speglanu i poštirkanu belu rubaču kaj mi je kraglin vrat nažuljal.. Viš.. moj tatek ni nigdar imel zafrknute rukave nit je nosil kratke rukave.. Taj se držal navek kak pravi grofofsi fačuk.. fort je imel ajncug i kravatlin a na tikvi škrlak .. I do konca živlenja ni menjal tu navadu.. Je znal kazat da samo obični šljakeri imaju zafrknute rukave na rubači.. Tak je i mene štental da moram bit oblečen kak sin grofovskog fačuka.. TI vrapca.. pa ja sam navek imel speglane hlače.. belu rubaču.. zglancane cipeliše kak da se vsaki dan pem firmati.. No.. dobro.. kaj zdaj.. Bormeš.. tam od Medvedgrada su začeli prihajat nekakšni oblaki.. kak da se črni mački po nebu španciraju.. Dečki.. pem ja polahko domof …

….. Bok …

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.