……….. Bok ……………..

nedjelja, 27.07.2014.



Nedelja vjutro.. naš lepi Zagreb prazan.. jeee.. Zagrepčanci se domof zležavaju na krevetlinima.. Zagrepčanke se šmajhlaju okol Zgarepčancof.. Ha.. Jeee.. nedjelja je navek posebna.. I ja sam se zbudil rano kak da pem v fabriku delat..al kaj moreš.. navada je navada.. I kaj misliš da se morem zležavat.. Brus.. taman gda sam se začel raztezat kak stari ofucani mačak.. deletel mi v rebra lakat od moje najdraže…. Kaj.. buš se zdigel.. znaš da moraš na Dolac po šalatu prejti… Maaa.. znam.. znam.. več idem.. letim čak.. I ja kak zajdni papak mam skačem v obleku…
Ha.. i evo me na Trgaču.. Ti vrapca.. posluhni.. ha .. tišina.. tu i tam kakšni človek al ženska kaj su vranili na plac.. A Trgač .. denes zgledi kak mlada curička.. daj si zgruntaj gda si zajdni put videl Trgač brez štandof.. brez oneg ogromneg šatora.. brez železnih pozornica.. Maaa.. velim ti.. milina… I mam sam se dva put sprešetal po celom Trgaču kak to inače delaju penzijonerci.. Krasno.. čak se čuje kak ona voda na Mandušefcu skače i žubori.. Prafzapraf.. čekam da se otpre oni zgodni kafič na broju petnajst v dvorišču.. To ti je poznati Kavalir.. Tu ti ja rad v miru Božjem sednem i spijem si dve Nesice z vanilijom.. onak polahko.. A i jen moj pajdaš kaj tu stanuje zna da bu me tu v Nedelju našel pa i on dojde .. I dok razrešimo vse političke špelancije..zkritiziramo vse politikante.. spomenemo vse kaj se v športu zbiva.. vreme projde kak da bi rekel… Kruhipekmez… Naravski .. o ženskama se nigdar ne stignemo pospominat.. A o tem se navek ima kaj za kazat… ne…
I kaj da ti velim.. zbaviš na Dolcu kaj imaš.. narafski.. pospominam se i z tom kumicom kaj šalatu prodaje.. Jeee.. to je jena zgodna mlada.. nosi očale..al joj fest pašeju.. a črna je .. ti vrapca.. ja si navek o tem gruntam dok ju gledim.. me razmeš… Ona rad pripoveda.. ja ju rad posluhnem.. zapraf..ja ti njoj postavim nekakšno komplicirano pitanje..pa onda ona nadugačko odgovara..a ja ju čez to vreme lepo gledim …ha … No.. pemo dalše.. Denes knam domof dolazi na obed sva dečurlija.. vnuki.. pa se tu onda najdu zetovi i kakšna punica.. Daj si samo zgruntaj.. ja ti još imam punicu.. živu žifčanu.. Nemreš verovat.. Više nis nit ja ziher jel ona stareša al sam ja.. Ha.. No.. dobro.. nek se i ona denes malo razveseli.. I tak.. denes prijepodneva moja najdraža i ja uživamo v kuhinji.. Vrabec ga dal.. treba priredit žderila .. vse nekaj posebnoga i to kak v hotelu.. alakart.. za vsakega kaj njemu paše i kaj gdo ima rad.. Jezušek.. zdaj moram jajca trajbati.. no.. no.. kokošja jajca za pohanje piceka.. velki komad svinjarije je več od ščera v pacu.. to bu pečenka.. Pa zdaj moja nadraža guli mrkvice i korabice za juhicu.. jeee.. mora bit prava domača z domačim rezancima.. Vrag ga dal.. kaj se vse tim pajnkrtima pod rit mora mazati z peruškom.. A kaj moreš.. tak ih nafčiš..pa onda si oni to zapamtiju.. i nemreš im te navade zbiti van z tikve.. A kaj.. lepo je.. vnuki buju se po lustrerima vešali.. babe buju v jeni sobi klafrale kak da se nisu vidle bogtepitaj kolko dugo…. Moji zetovi i ja bumo v drugoj sobi žlopali pivu.. punica bu posle debelog obeda samo zdihavala i štucala v tretoj sobi spredi televizije .. Da barem ostane tak lepo vreme.. ščera je dež curel kak stekli skorom do jutra.. pa ak je lepo onda vsi sedimo na velkoj terasi.. A gda bu vsemu došel konec.. več bu trda kmica.. znaš.. ta moja familja gda dojde nezna nikak prejti.. Narafski.. čekaju i večeru da im se posluži… i na koncu ak je kaj slučajno ostalo da im se zapakira.. veliju..lančpaket..ha .. ha .. Jeee.. spametni su ti mladi… Još sam štel kazat…maaa.. Evoooo.. mam stižeeem… Čujte.. moram v kuhinju.. A kaj buš… Ništ ……………….



............. se vidimo...............


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.