Kak mu se hoče ……………

nedjelja, 13.07.2014.



Maaa.. to ovo vreme .. malo dež curi ..pa onda sunčeko zasija.. Nigdar nemreš bit ziher jel ti treba ambrela al buš se saf zalepil od švica gda te sunce opali.. A kaj.. veliju da je to dobro za poljoprivredu.. hmmmm.. to ti meni nikaj ne predctavla.. ta kmetcka rabota .. ja bum ionak skupo platil svu tu zelenjavu dal dež curi al ne.. Jedin me malo veseli kaj ni tak vruče.. Znaš.. ja ti nikak nemam rad to ljeto.. ha.. jedin morti radi pive.. Ožujska z citronom je meni jako fina pijača.. pa mi se rugaju moji pajdaši da pijem Ožujsku limunadu.. pa kaj ak mi paše..
Pogleč samo teg Vinceka v Ilici.. Jeee.. zdaj mu je sekira opala v med.. Znaš ti kolko naši Zagrepčanci teg sladoleda poližeju..ha.. tu je vsaki takšni sparni dan celi red za tu ledenu kuglu.. Bi me vrag zel da stojim v redu..pa još da platim i na koncu da si jezika brusim po tem.. Ovak pivu samo zliješ čez požirak i ..šlus .. Baš si gruntam kam bi se smestil v kakšnu sencu .. Denes je nedjelja pa su Zagrepčanci malo zakasnili na jutarnju kavicu.. lepo se domof zležavaju na krevetlinu.. ženice al mamice su prešle v cirkvu na mešu.. gda se vrneju buju z placa donesle piceka i dele ga v lonac.. Jeee.. tak je negda bilo.. nisi si mogel zgruntat nedelu brez kokošje juhice z mrkvicom.. pohanog piceka.. restaneg krumpira.. zelena šalata.. I narafski ak ništ drugeg onda barem palačinke z domačim pekmezom.. ha .. Pa se takšne tradicije vse bolše moreju samo prepričavat kak je negda bilo.. A bilo je .. bilo.. gda se samo sjetim.. Narafski ja sam v svemu tomu sudjeloval kakti.. se reče.. konzument.. ha kakšna komplicirana rječ.. a moja je baka.. fina dama.. plemenitašica.. navek za mene i mog tateka rekla da smo požderuhi.. Znaš.. pri meni je v hiži moja baka..inače negdarnja hoh dama.. barunica.. vodila to kučanstvo.. mamica tu ni smela nit prismrdet jer joj je moja baka kazala da nema pojma o kuhanju.. Pa to moju mamici ni ništ štentalo.. ionak je fort jela z najmanjšeg tanjura kaj bi ga našla v kredencu.. je jako pazila na svoj struk.. Pa bi joj baka znala podmetnut da to dela namerno kaj je znala da moj tatek voli onak malo bolše popunjene ženske.. Pa je ispalo da se moja mamica rihta za svojeg šoca kak manekenka… No.. nedeljni je obed bil na vlas točno v jenu vuru posle podneva.. Narafski.. moj japa i ja smo več pol vure prije sedeli za stolom i nervozno gledeli gda se buju z kuhinje začele rajngle nosit v špajzcimer.. I tak.. kak sam rekel.. pohani picek pod nus..a polak svakak i kakšna fina svinjska pečenka jer je moj japa navek rekel da prizna samo juhu od piceka.. Tatek si je mam odrezal najbolši komad pečenke..ja sam zmazal obadva bataka od piceka..baka je glodala krilca..a mamica je pomalo guštirala belo meseko od piceka.. Rekla je da je svinjetina fuj i da je to samo za muškarce.. Tak smo moj japa i ja trpali v želudac vse kaj smo uspeli dograbit.. baka se je smijala i bila fest zadovolna kaj ja i japa skup jedemo kak dva vuka..a mamica je komentirala.. Jeee.. samo nek ždereju skup.. još malo i skup se buju naokol išli kurvati.. A je.. imala je praf.. moj je tatek naganjal vse kaj je nosilo kiklju.. a i mene je podučaval.. Sinek.. nema loše ženske.. vse su dobre i još bolše.. nigdar nemoj propustit priliku.. Narafski da sam si ja to dobro zapamtil.. No.. nakon kaj bi se natrpali do vuha i pojeli obavezni melšpajz.. baka je ozbiljno postavila pitanje.. A gdo bu zdaj kšir opral… narafski.. prva je z špajzcimera zbrisala moja mamica.. je rekla da ima rendes z prijatelicama.. a se dobro znalo da ju negde čeka oni nekakšni študent kaj joj je bil šoc.. Tatek se povlekel v drugu sobu na kauč i mam zahrkal.. a ja sam zbrisal van z hiže tak da me nigdo ni čul ni videl.. A baka je samo uzdahnula .. Vse su to ništkoristi.. i prešla oprati kšir… Maaa..kaj.. tak sam se malo setil .. Jezušek.. pa ja sam skorom pozabil da mi je moja najdraža naredila da z Dolca donesem velku glavicu šalate.. Bežim nazaj na Dolac.. Sreča kaj je Ilica skorom prazna pa morem bežati.. Ha.. moreš si zgruntat.. ha.. kak sto kil beži po Ilici..ha ………



..................... Lepo se imajte........ Bok ......................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.