<body> opet nešto alajk.:) - Mei Mou ^^ - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
On/Off

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

moda,krpice i sl.:)) :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr

fashion blogs:
toonkich
mini146
little miss

stranice koje redovito posjecujem:
net-a-porter
d&g
miu miu
nike
h&m
-->na h&m stranici mozes kreirati svoj model,lice liniju i vidjeti kako ti sto stoji (odjeca,obuca,asesoar al nema bas ponude).izaberes tezinu,visinu,boju kose,frizuru,oci,sve..svidja mi se.cini mi se da sam vidjela i da se moze dodati vlastita slika.po dosad vidjenom jako zanimljivo

About me

fashionista teškicerekvolim modu,a neki od hobija su mi fotografiranje,šopingiranje i crtanje..ostalo je nebitno.smijeh
Image and video hosting by TinyPic

Wish lista

prve su na listi majice zara (i think so)..krasne su..cerekjel ih mozda ima kod nas?cry
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
prekrasna haljinica od jill fehrenbacher (tako mi rekoše)cerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
predivna topshop marama..finocerek
Image and video hosting by TinyPic
prada fairy torba..cerekfinoili bilo koja iz iste kolekcijecry
Image and video hosting by TinyPic
geek naocalecerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
krasni cardigancerekcerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
zivenci heels,ma krasne sucerekfino
Image and video hosting by TinyPic
karidgan maharishi (£131.91) prekjut jecerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
jos jedan kardigan - vince (£140.43), kasmir cerekfino
Image and video hosting by TinyPic
kjut haljinice finocerek
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

credits


subota, 06.12.2008.
opet nešto alajk.:)
našla sam prsn za naškljocavanje ali,zaista čudno,neda mi se..hladno je vani,a kod kuće mi je sve nezanimljivo..jedva se odlučim što ću obući kad idem u trgovinu ili po novine i kruh,a kamoli za nešto važnije..tako da će to još [nažalost] pričekati.a mogao bi se dogoditi i koji apdejt sa slikama.we will see.;)

1. Dvije, tri riječi o tvom stilu.
pa..nemam svoj stil,nosim što mi se svidi i tako..mogu to biti poderane traperice,girly suknjice..ma sve pomalo..:)

2. Najdraži odjevni predmet?
tunike.cerek

3. Najdraži modni dizajner/i?
hmmm..svi pomalo.;)

4. Top 3 najbolje odjevena celebretyja!
katie holmes,kate moss,sienna miller.

5. Najdraži grad za shoping?
gdje god ima svega i svačegafino

6. Za ovu sezonu si najviše želim kupiti...
uggsice,neke dobre gležnjače,dobru zimsku jaknu,kaputić,hrpu scarfova,širokih remenova itd.,itd.,itd..cerek

7. Uzorci koje obožavam?
karirano na maramamacerek

8. Za mene će uvijek bit u trendu?
ono što mi se sviđa:)

9. U ormaru imam najviše...
ako se ne računa hrpa asesorajza (marame,remenovi,neznam ni ja kolko pari sunčanih naočala,rajfova,ukosnica i sl.),onda imam najviše uskih majica kratkih rukava sa kjut printovima i lepršavih proljetnih tunika.cerek

10. Mislim da mi najbolje stoji (koja?) boja.
neutralne boje,crna,siva,bijela,bež..a od ostalih ljubičasta,zelena..zubo

11. Draži mi je minimalizam ili miksanje boja, uzoraka i tekstura?volim oboje ali mi bolje stoji minimalizam.:(

12. Ne bih dala više od (kolko?) za neki odjevni predmet
ovisi kakvog sam financijskog stanja..da sam mala hiltonova sigurno nebi štedjela na krpicama.zubo

13. Ali da mi je trenutno suluda hrpa para, prvo bih si priuštila...?weeeeee..cerekvjerujem da bih si prvo nakupovala tvoje troje uggsice..yes

14. Usklađivanje cipela i torbe je...
kako kad.ne pazim previše na to.

15. Modni fetiš su mi?
marame,rajfovi,ukosnice.

16. Mislim da mi najbolje stoji (što od odjeće?)
tunike,tajice.

17. Svi misle da se dobro oblači, al ja je/ga ne mogu prožvakati (kojeg celebretyja?
nemam nikoga za izdvojiti.

18. Moj stil najbliži je onom od (kojeg celebretija?)
hmmm..mix sienne,mossice i holmesice.cerek

19. Najbolja modna stranica?
www.net-a-porter.com

20. Nikad ne bih stavila na se...?
onaj 'dođi na sex' korzet..nono

21. Najdraže modno desetljeće?
devedesete zbog rejbanki i starka,naše zbog svega ostalog.

22. Najradije bi imala 70% popusta u kojem dućanu?
h&m,topshop,zara,miss sixty i ove u koje zalazim najčešće..

23. Mislim da je ovaj leksikon...
zanimljiv.wink



18:09 - Komentari ( 3 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.