<body> Mei Mou ^^ <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
On/Off

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

moda,krpice i sl.:)) :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr

fashion blogs:
toonkich
mini146
little miss

stranice koje redovito posjecujem:
net-a-porter
d&g
miu miu
nike
h&m
-->na h&m stranici mozes kreirati svoj model,lice liniju i vidjeti kako ti sto stoji (odjeca,obuca,asesoar al nema bas ponude).izaberes tezinu,visinu,boju kose,frizuru,oci,sve..svidja mi se.cini mi se da sam vidjela i da se moze dodati vlastita slika.po dosad vidjenom jako zanimljivo

About me

fashionista teškicerekvolim modu,a neki od hobija su mi fotografiranje,šopingiranje i crtanje..ostalo je nebitno.smijeh
Image and video hosting by TinyPic

Wish lista

prve su na listi majice zara (i think so)..krasne su..cerekjel ih mozda ima kod nas?cry
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
prekrasna haljinica od jill fehrenbacher (tako mi rekoše)cerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
predivna topshop marama..finocerek
Image and video hosting by TinyPic
prada fairy torba..cerekfinoili bilo koja iz iste kolekcijecry
Image and video hosting by TinyPic
geek naocalecerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
krasni cardigancerekcerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
zivenci heels,ma krasne sucerekfino
Image and video hosting by TinyPic
karidgan maharishi (£131.91) prekjut jecerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
jos jedan kardigan - vince (£140.43), kasmir cerekfino
Image and video hosting by TinyPic
kjut haljinice finocerek
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

credits


subota, 22.11.2008.
..patetik..
11:57

ovo je pateticno..svi imaju nekog da ih stroka,samo ja nemam..ljuta samnamcorbaterija na foticu mi se prazni svakih pol satapuknucubeznadno buljim u ekraneekposizit cubangda razbijem sivilo,nadjoh nadopunjaljku.reko idem se zabavit.ludpa sta bude..yes

uljepsavajuci se dnevno provodim...
sve skupa oko 1hyes

u mojoj kozmetickoj torbici nalaze se…
olovka,tus,sjenilo,maskara,ruz,korektor,vlazne maramice i jos par sitnica..

kozmeticki preparati bez kojih ne mogu…
kreme..

najvise muke stvara mi…
nista posebno.

omiljeni sport mi je…
nisam bas ljubitelj sportarofl

pazim na prehranu…
kako kad..*šejm*zubo

beauty tretman koji najvise mrzim...
susenje kose poslije pranjabang

moj stil moze se nazvati…
nekad sminkerski,nekad boemski,nekad streetstyle,nekad rokerski..ovisi o raspolozenju,no uglavnom mjesavina ta cetiri..yes

omiljeni komad odjece…
tunike koje cesto nosim kao kratke haljinice.

na odjecu mjesecno trosim…
nikad ne idem u shopping s vec smisljenim komadom kojeg cu kupiti..odem,razgledam,uzmem sto mi se svidi i tako..ne brojim kolko potrosim ali ne prelazim granice..yes

najdrazi modni dodatak...
satovi i narukvice,imam ih stvarno cijelu hrpu..

omiljena odjevna kombinacija za izlazak…
na popodnevnu kavu idem najcesce u trapericama,majici,kardiganu,a otkad je zahladilo nosim i cizmeyeskombinacije upotpunim velikim remenom oko strukacerekfino

nije mi bolje.crynema veze.do sljedeceg puta..mah

APDEJT:
lagala bih kad bih rekla da sam jedva nasla par minuta da apdejtiram post i da od njega napravim nesto zanimljivo.kao prvo,cijeli dan mi je slobodan tako da mogu pisati koliko hocu,a kao drugo,danas mi nista ne ide za rukom tako da se ne treba previse nadati.zvucim malo glupavo s obzirom da je ovo samo jedan usljivi post.al dobro,u ovim trenutcima mi se samo to da i radit-pisat post.na tv-u jos nema nista sto bi mi zaokupilo paznju,ja sama u stanu,van mi se neda nikud ic.nigdje nikog.ja zapravo opisujem svoj dan i to,iako bih trebala sad pisat nesto o modi ili tako nesto..al mi se neda.moda i to.prvi put.vise mi je dosta svega.-.-nazivcirala sam se ovaj tjedan skroz.u srijedu sam setala malo gradom i naisla na jedne krasne traperice al kad ono nema broja.i ajd idem sva tmurna kuci i naletim na jos divniju majcu,koja bi savrseno upotpunila moj ormar,u kojem u zadnje vrijeme ima previse slobodnog mjesta(valjda sam jedino ja 'stegnula remen').udjem u trgovinu kad ono prodavacica skida s lutke majcu i nosi ju naplatit nekoj tipici.pitam jel ima jos takvih,kaze ona meni skroz drsko;nema,trebali ste se prije sjetit doc.ma glupaca..al dobro,ne bih ju trebala bas previse osudjivati s obzirom na to da sam joj prije 2 tj.usla u trgovinu,isprobala sve moguce stvari i izasla bez icega.rofli da,opet pisem o modi,iako sam rekla da mi se neda.^^jos uvijek trazim nekog da me stroka.svi bjeze od mene.nodanas sam skoro cijeli dan na kompjutoru,tipkam svugdje pomalo..yesjoj,da,zaboravih spomenuti jos jedan peh.od petka.isto vezano za roburinu.rolleyesprije nesto vise od tjedan dana frendica mi otisla u pariz sa muzem,imaju tamo neke rodjake i to,pa joj ja rekla da mi kupi jednu haljinicu(cerek),nije sad vazno koju i to,al dosta je skupa haljina i mislim da je to prva stvar za koju sam bila spremna dat tolko love.i dam ti ja njoj pare i ona ode.i ajd ona mene zove u petak popodne da je setala i vidjela tu haljinu al da se zurila i nije stigla uzet ju i da ce kasnije ic po nju.niko sretniji od mene tad.njamija sva nestrpljiva da ona zovne da ju je pokupila i to.i zove ona oko pola cetri i kaze da je isla i da ih nemaju vise.for gad sejk.bangstojim onako i jedva uspijevam da se ne izderem na nju,mada ona nije kriva.eekkazem ja njoj ok,nema veze,ak ju vidis opet kupi ju,ako ne,nista,nije smak svijeta. namcorzove ona mene opet oko 7 navecer i kaze nezna di su joj moje pare,izgubila ih.eeki kaze ona vratit ce mi ih,i sve al da odustaje od potrage za onom haljinom jer joj je vise muke zadala.i eto,sta cu sad,valjda mi nije bila sudjena.smijehe da i danas sam u staroj kuci malo cistila i to i nasla svoj stari album.yeszuboonako,kad sam imala 15,16 godina..zujokad vidje na jednoj slici prekrasna suknjica sa cvjetnim uzorkom.cereknisam ni pomisljala da sam bila tako kul tad.deadlolcinazuboi jos neke dosta ofucane starke koje su se tad jos vise nosile.sretanjedino sto me je razocaralo je frizura.roflono jos niste vidjeli.nutpreludo.smokinpregrozno.namcorbolje da ne opisujem..hm,raspisala sam se malo previse.a sta cu kad neznam sta od sebe.u ponedjeljak cu se nakupovat do besvijesti.zapravo,dok ne nestane para.cuda ne postoje.mah

11:57 - Komentari ( 4 ) On/Off

četvrtak, 20.11.2008.
..kolekšn..
hm,hm.. ovo mi je prvi post na ovom kakti fešn blogu..partypošto zasad nemam nikog ko bi me šlikao i trčkarao za mnom(cry),sad stavljam samo slikice nekih svojih lovli cerek stvarčica..enivej ima toga još puuno,al ove ću stavit jer ih je bilo najlakše štroknut.sretan

parfumčići (bang) od zadnja 2 mj.. pravi sam parfumoholičar jer,kao što vidite,kajli bočica je skoro pa potrošena,a kupih ju prije 2 tj.yes
dakle..na slici su imagine(emerald),đenifer lopez(glow after dark)/*privjeskić sam otkinulazubo),kajli-sweet darling) i puma(flowing).
Image and video hosting by TinyPic

roza majica s rukavima do lakta..fransa(pavone)..čini mi se 200 ili 220kn..:)
Image and video hosting by TinyPic

tamno-siva dukserica original marines(pavone)..300kn..slika nije najbolja al šta je tu je..+slika gumbića/oko njih je crni pliš/..cerek
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

terranova suknja (crna stega i crno-sive pruge)..neznam kolko je koštala,davno sam ju kupila..sretan
Image and video hosting by TinyPic

privjesak iz importannea zg,dobila sam ga na poklon..(i slovo)cerek
Image and video hosting by TinyPic

starke,neznam točno iz kojeg sportskog dućana..oko 400kn.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

mobitel nokia N95-8GB..poklon,neznam kolko točno košta..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

iPod nano..isto poklon,neznam koliko je plaćen..wink
Image and video hosting by TinyPic

e,da,mislim da ću naručiti nešto slično ovoj boji leća..još nisam sigurna..dosta mi više smeđe boje..think,think,think..fino
Image and video hosting by TinyPic

to bi bilo to ovog puta..mah,mahwavewavecerek

11:16 - Komentari ( 11 ) On/Off