megastaar.blog.hr

nedjelja, 11.11.2007.

Zahvalite Bogu Što ste mu tako Blizu

Bila je subota ujutro oko devet sati kad sam u tišini i osami molio u kapelici našeg Pazinskog kolegija. Sasvim nečujno prišla mi je s leđa časna Paulina i na uho rekla:

"Zahvalite Bogu što ste mu tako blizu."

Odmah su mi oči prosuzile, a ostatak taštine u meni odmah se zabrinuo: neće valjda baš sad još netko ući i vidjeti me tako ganutog.

Vi biste možda rekli: "Pa što je tu ganutljivo?" - Pa, eto, ni sam ne znam kako bih vam objasnio što me j e u tom trenutku taknulo... Kao da sam u jednom trenutku uhvatio cjelokupni smisao čovjekova života.

Časna Paulina ima osamdesetsedam godina. Ona je topla duša naše kuće.

I tako sad mislim da nema bolje pobožnosti od ove:

Zahvaljivati Bogu što nam je tako blizu. Zahvaljivati Bogu što smo mu tako blizu.


Dario Miletić

11.11.2007. u 17:55 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ljubav je velikodušna, dobrostiva je ljubav, ne zavidi, ljubav se ne hvasta, ne nadima se; nije nepristojna, ne traži svoje, nije razdražljiva, ne pamti zlo; ne raduje se nepravdi, a raduje se istini; sve pokriva, sve vjeruje, svemu se nada, sve podnosi.

Ljubav nikad ne prestaje.

MSN : bejbi_panda@hotmail.com