Tajne Megalesije

petak, 02.06.2006.

14. Nova prijateljstva

„Stani kako jesi i ne okreći se!„ Iz misli me prenuo mladi muški glas. Smrznula sam se na mjestu i jedva sam se usudila disati. Prva pomisao mi je bila zlosutni Blacking.
„Jesi li ti jedna od Njegovih pristaša?„
„Pristaša koga? Blackinga? „ odgovorila sam malo hrabrije.
„A nego čija? Mirno stoji, ne okreći se„
„A ako se ne okrenem, kako ću znati da Ti nisi jedan od njegovih pristaša?„ odbrsuila sam jer me počela hvatati ljutnja.
„Jednostavno, ja radim na strani dobra. A tko si ti zapravo? „
„Zovem se Aurora. Lycan.„
„Pa šro nisi odmah rekla. Već sam se zabrinuo. Što tako stojiš ukoeno. Možeš se sad micati.„
Laknulo mi je. Polako sam se okrenula. Iza mene je stajao najljepši dečko kojeg sam ikada vidjela. U tom trenutku sam raskolačila oči i otvorila usta tako da mi je jezik ispao. Bože kako je zgodan!!!
„Inače ja sam Menya.„ rekao je smiješeći se.
„Samo Menya ili?„ podrugljivo sam upitala.
„Eloin„
„Drago mi je.„ ostala sam malo zbunjena. Nisam imala nikad problema u komunikaciji. Sve do sada.
„E, pa. Oprosti ali moram ići. Vidjet ćemo se mi i prije no što misliš.„ namješio se i namignuo mi. U slijedećoj sekundi više ga nije bilo.
Polako sam se zaputila putem kojim sam i došla prema kući. Već je padao mrak. Sunce je bilo na obzoru i ja sam htjela kuć i stići prije mraka.
Hodala sam nekih sat vremena kad sam iza sebe čula topot i vrisku. Nije to bio vrisak kao da je netko u nevolji nego kao da se netko odlično zabavlja.
Ipak sam odlučila biti na oprezu i sakrila sam se iza nekoliko stabala koja su mi bila najbliža.
Ubrzo su došle dvije cure. Jedna je jahala na jednorogu, a druga je... čekaj učinilo mi se da je ona konj. Pa i je. Tj. Kentaur. Pola čovjek-pola konj. Samo što je ova cura bila najljepša kentaurica koju sam ikad vidjela. (ok vidjela sam ih samo u knjigama u LA-u, ali svejedno).
Jednorog je bio tako prelijep. Oko njega, nekoliko metara, okruživala ga je neka bjelkasto-zlatkasta aura, simbol čistoće.
„Izađi iz tih stabala. Znam da se tamo skrivaš„ iznenada je rekla kentaurica. Nisam znala što uiniti.
Dali da ostanem skrivena iz astabala ili da izađem. Nisam poznavala narav kentaura ali sam u sebi držala fige da sve bude ok.
Izašla sam pred njih. „Nisi se trebala skrivati, nećemo ti nauditi“ rekla je djevojka na jednorogu.
„Ja sam inače Keera, a ova luckasta cura do mene je Vivian“ rekla je kentaurica.
„Drago mi je. Ja sam Aurora. Aurora Lycan. A ovo predivno stvorenje?“ pogledala sam na jedoroga.
„Ah, ova ljepotica je Mimy. Ona je samo moja. Probaj joj se približiti. Ako u tebi vidi nečeg dobrog, dopiustit će da je dotakneš. U privnom odmakni se par metara do se ne smiri, samo molim te daj Keeri zmiju da ti je pričuva jer se bojim Mimyne reakcije“.
I tako sam Keeri u ruke dala Lumicu na koju sam posve zaboravila i koja je zadrijemala napola omotana oko mog vrata.
Polako sam se približila Mimy. Čekala sam njenu reakciju. Naposlijetku je ipak dopustila da je pogladit.
„Rijetkima to dopušta, znaš. Čini se da stvarno u tebi ima nečega...“ Vivian je prekinula Ivy koja se napokon istrčala po poljima i odlučila se vratiti kući zajedno samnom i Lumicom.
„Hoćeš da te otpratimo do kuće? Ionako idemo u tom smjeru.“ Upitala je Vivian.
Kimnula sam glavom.
Čavrljale smo čitavim putem kući.
Saznala sam vivianinu nesretnu sudbinu (čovjeće u toj Megalesiji svi imaju nesretne sudbine) i to da živi u kući kraljevog „konjušara“ (grubo rečeno, bolje bi pristajalo predradnika s obzirom da je čovjek poštovan od kralja i da je dosta imučan).
Polako smo došle do teme kralja. Htjela sam saznati o botanima u Megalesiji, ali one su nekako uspješno zaobišle tu temu i nisam se niti okrenula već sam se našla ispred kuće.
Pozdravila sam se sa curama i s Ivy ušla u kuću.
Na vratima me dočekala mama vidljivo uzbuđena.
„Molim te, gdje si ti cijeli dan? Izgubila si toliko vremena koje sei mogla iskoristit za spremanje“
Spremanje???
„Pozvani smo na bal pod maskama u kraljevu palaču sutra na večer. Veoma je važno jer te tamo očekuje veliko iznenađenje. A sad se molim te odvuci do Verene jer mora s tobom razgovarati o nečemu važnom“.
Polako sam se odgegala do Verenine kuće usput jedući neke odlične kolače koje nam je spremila naša domaćica.
Verena je sjedila u radnoj sobi-knjžnici i nešto važno pisala na papire. Rukopis je bio krasnopis i čini mi se da je bilo na vilenjačkom, što je kasnije i potvrdila obećajući da će me naučiti.
Rekla mi je da sjednem jer mi mora reći nešto važno....

02.06.2006. u 19:49 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovem se Aurora Lycan. Točnije Aurora Saphira Lucretia Lycan. Komplicirano, ne? Nedavno sam napunila 16 godina i do nedavno sam živjela sa roditeljima i bratom u bogatoj četvrti u Los Angelesu. Od glazbe slušam gothic, dead te power metal i pjevala sam u jednom takvom bendu - Bloodwynu. Još sviram klavir i harfu. Išla u privatnu srednju školu "Within room" u koju idu djeca poznatih zvijezda. Moji su također slavni. Mama je glumica, a tata bubnjar. Imam 2 kućna ljubimca: zmiju Lumicu idalmatinku (psa) Ivy.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Caroline Lycan – mama je rođena Londonjanka. Radi kao filmska glumica. Glumila je u dosta poznatih filmova i surađivala s najvećim zvijezdama. Bila je dvaput nominirana za Oscara ali do sada nije niti jedan osvojila. Kad nije po snimanjima onda se brine o našem ranču blizu Pasadene.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ireth Lycan – tata je iz Osla (iz Norveške). Ima skoro bijelu kosu i jako svijetlu put. Kratko vrijeme je bio bubnjar u Rolling stonesima, a sada svira u manje poznatom bendu Ugly Duckling. Voli lude tulume nakon koncerata kad se nalije kao blesav (i ja i braco skupa s njim) pa radi gluposti. Inače je profesor povijesti ali nikad nije radio u struci.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hartmut Lycan – najdraži braco. Stariji je od mene dvije godine ali se ponaša kao da je puno mlađi. Upisao je pravo na Harvardu, ali ga zanima sve ostalo samo ne to. Hoda s mojom frendicom Celleste. Super su par. U slobodno vrijeme svira gitaru u našem bendu. Inače je lud za kompjuterskim igricama pogotovo za Wow- om.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aylwyn Driel – moja najfrendica. Mlađa je godinu dana od mene. Ide u prvi razdred moje škole i živi nekoliko kuža dalje od mene. Ona je, kao i Hartmut, luda za kompjuterskim igricama samo što ona obožava Laru Croft. Ima masu kućnih ljubimamaca, nekoliko pasa i mačaka i jednu papigu. Bavi se plesom i već je osvojila dosta prvih nagrada.

MEGALESIA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
VERENA MATTHEWS
Moja je vilinska kuma. Ima kćer Andromedu kojoj je 52 godine (13 po našim godinama)
Verena je nekad bila pripadnica nižeg sloja vilenjaka, ali udajom za (nestalog) Atoriusa Matthewsa preselila se u njegov dvorac i dobila veće moći i ovlasti. Kad joj je muž nestao u borbi protiv Blackinga, ona se povukla iz rata i ostala je Andormedom. Verena je jako lijepa. Mudra, lukava i nesebična. A što je najvažnije spremna pomoći. Pod svoje je uzela i Aleeru kojoj je godinama pomagala nakon što su ovoj poginuli roditelji.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tajanstveni MENYA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kraljica MORGAN DEATHSTAR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kralj AMZER DEATHSTAR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ATORIUS VERUS
Pomalo zbunjen, ali veoma hrabar i odan čovjek. Kraljevski je savjetnik i kraljev najbliži suradnik.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
GROF QUINTUS MAGISTUS
Grof je Thornesie (pokrajine u Megalesiji). On je pomogao kralju u borbi protiv Blackinga (iz šuma Ferije). Za tu je zaslugu napravio pakt s kraljem da se njihova djeca ožene te da grof time postane botan. Pomalo je zao i spreman je sve napraviti zbog koristoljublja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ISHTAR MAGISTUS
Grofica. Najbolja prijateljica joj je zla čarobnica Laleiha. Kao i njezin muž jako je koristoljubiva.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MORGAN MAGISTUS
Predviđena kao prinčeva „buduća“. Ona je jako zaljubljena u princa i napravit će sve da joj se nešto ne ispriječi na putu do statusa kraljice. Čaksprema ljubavne napitke s Laleihom koji očito ne djeluju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
VANESSA ORANSKI
Povučena je, ali kad joj je netko simpatičan odmah se otvori. Voli pomagati ljudima, ali je ponekad previše sebična. Često joj ide na živce jer njezini roditelji pretjeruju s djetinjastim ponašanjem. Ima brata Iliu i sestru Ljubanku. Podrijetlom je Rumunjka ali je par godina živjela u Londonu stoga savršeno govori engleski. Najteže joj je bilo ostaviti hrpu prijatelja s kojima se godinama družila. Ima pepeljasto plavu poludugu kosu i svijetlo zelene oči.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ALEERA INGLORION
Ona je vilenjakinja. Dobronamjerna, pouzdana, iskrena i hrabra. Najviše ju je strah gubitka onoga koga volim najviše. Dok je bila dijete proročica joj je prorekla nešto (nije mi rekla još što). Otkako je izgubila oca i majku koji su se hrabro borili protiv Blackinga, naslijedila je dvorac (jer su njezini po zasluzi dobili odlikovanje vilenjačke kaste višeg reda) i postala mnogo snažnija što se tiče mojih sposobnosti (izlječenja i predviđanja). Najviše voli jednoroge, zna se služiti lukom, strijelom i mačem. Često ima čudne vizije koje još uvijek nije uspjela definirati što znače. Vrlo je ambiciozna. Jedna od najboljih prijateljica joj je Athena. Ima 64 godine (to je u našim godinama oko 16). Ima svijetlo smeđu dugu kosu i prelijepe oči. Godinama se za nju brinula Athenina obitelj, ali kad je napunila 50 godina mogla je živjeti samostalno. Često joj je pomagala i Verena, moja kuma.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ATHENA WENDELIN DANES
Ona je po godinama kao i Aleera. One su najbolje prijateljice. Athenina obitelj je također dobila počast za ratovanje protiv Blackinga stoga žive u jednom dvorcu blizu vilenjačkog sela. Ima lijepu dugu plavu kosu i neuobičajeno zelene oči. Inače je jako nježna i voli se družiti s vilenjacima iz sela i kentaurima. Radi prelijepe vijence od cvijeća. Ona je dobila zadatak pobrinuti se za dobrodošlicu mom bratu, a njena mama je vilinska kuma Vanessi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NAYANA
Proročica je koja nikad ne grješi u proročanstvima. Roditelji su joj svećenici, ali ona se uzdigla iznad njih po važnosti jer ima neobične sposobnosti. Ima 18 godina. Visoka je, vrlo vitka, tamnoputa s tamnim očima i tamno smeđom kosom.
Ima dečka koji je popuno drugačiji od nje, nemirne je naravi, zvrkast dok je ona staložena i više duhovna osoba koja traga za unutarnjim mirom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
VIVIAN BELL
Radi na kraljevskom imanju konja i jednoroga te time dobiva dovoljno novaca da se može prehraniti. Voli sve životinje, a pogotovo konje i jednoroge. Odlična je jahačica. Ima osobitu povezanost sa svim životinjama i stručnjak je u njihovu lječenju. Siroče je i rano je ostala bez roditelja te je stoga odrasla radeći u konjušarnici. Ima vatreno crvenu kosu, zelenkaste oči i čudan stil oblačenja. Dečko joj je sin ljudi koji se brinu za konjušnice i kod kojih živi i radi od malena. ona ima 16 godina,a on 20.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KEERA
Ona je kentaurica. Inače, po onom što sam ja čitala u knjigama u stvarnom svijetu, kentauri se ne vole približavati ljudima, isto kao niti jednorozi. U Megalesiji je to drukčije. Keera je jako druželjubiva i spremna pomoći. Ponudila se da mi pokaže neke nepristupačne dijelove Megalesije. Inače je jako lijepa (za jednu kentauricu). Ima dugu pepeljastoplavu kosu i plave oči, a konjski dio joj je crni. Vješta je u baratanju s lukom i strijelom i time se može mjeriti s vilenjacima. Izuzetno je pametna i mudra (premda je još takoreći ždrijebe-mladunče).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ASJA GREENLEAF
Polu vilenjakinja je iz Primessie. Najviše voli ratovati i mačevati se. Ima dugu srebrnu kosu , duboke oči. Mama joj je prorčica stoga i ona ima katkad nekakve čudne snove- vizije i budi se na mjestima na kojima nije zaspala. Brata joj je najveća podrška u životu. Upoznale smo se kad sam tek došla u Megalesiu jer ju je moja kuma Verena zamolila da mi pomogne da se snađem.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LORIEN
Njezina je obitelj u Vilenjačkom vijeću. Zaljubljena je u smrtnika ali se nihove obitleji protive njihovoj vezi. Veoma je močna i mudra, ali i osjećajna. otac joj je jedan od najmočnijih vilenjaka u megalesiji.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANARYA MENELYA
Vilenjakinja koja vidi buducnost. Izvrsna je s macem i lukom i strijelom. Hrabra i odana prijateljima.Iz plemičke je obitelji. Ima dugu crveno-smedu kosu i tamno-smede oci. Ima brata blizanca Eldalija koji je isto tako odlican s macem i lukom i strijelom. Lako plane i ne podnosi nepravdu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DANA LAIHIALA
Vila je. Zanimljiva osoba u svakom pogledu. Ima malo čudne ideje i poglede na život ali je svejedno ok. Najveća mana joj je zaljubljivost, i kad se zaljubi onda danima skuplja biljke i radi herbarije od njih (to joj je hobi). Napola je azijatkinja jer je netko od njene obitelji iz stvarnog svijeta (iz Azije) došao u Megalesiju. Ona je inače vilinska kuma.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MIRIAMELE
Miriamele je smatrana mrtva od svojih roditelja i općenito populacije Megalesie i Apotice. Botanka je iz Apotice ali se otuđila od kraljevske obitelji kralj htio da ode na Zemlju kao i njen brat Ona i njena prijateljica Yves suinače smatrane otpadnicama trećeg stupnja tinjana. Sitne lopovice jer su premlade za posao, a moraju se prehraniti. Ima 17 godina. Inače je prirodna plavuša s plavim očima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NADIYA KESUHOW
Ima 60 god (15 u našim). Ima kratku smeđu kosu i smeđe oči, vilenjakinja je. Bavi se mačevanjem i jahanjem jednoroga. ima svog bijelog jednoroga imenom Wind i potpuno bijelog orla Caspera. Ima dečka vilenjaka koji se zove Zacky Kindrowy. Voli pomagati običnim ljudima, može postati nevidljiva i zna pričati sa svim životinjama i magičnim stvorenjima. Vrlo je hrabra i odana stoga mislim da će nam puno pomoći.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANIRA ELENIEL DAVIS
Ima plavo-zeleno-sive oci(zavisi od svijetla), tamno smeđu kosu. Može letjeti ali samo pod punim mjesecom. Pomalo je teška osoba, živčana. Velik je emotivac i najgluplja stvar je može razbjesniti. Većina njih misli da je umišljena, mada je zapravo usamljenik i jako dobra osoba. Obožava svoje mjesto kraj Izvoraa gdje na miru može čitati,razmišljati ili jednostavnouživati. Uvijek će prije poslušati srce nego razum.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ILLYANA LYSANDRA SOPHORGE
Mojih je godina. zivi u velikoj kuci blizu kraljevske palače. carobnica je i potječe iz drevne čarobnjačke obitelji. Mama joj je Megaležanka ali pristigla sa Zemlje. Ima smede oci i kosu.