AnaM

petak, 27.04.2018.

Istanbul...


Post je nastao kao ideja na komentar shadow-of-soul kod mene.
Ne očekujte slike orginal, nisam imala fotoaparat. Na netu možete sami pogledati.

Davno je to bilo kad sam umesto na prvomajski uranak krenula sa društvom, autobusom na trodnevni izlet u Istanbul. Nekad je to bilo malo drugačije, klaj klaj busom celu noć, i još malo duže, pa dve granice, išlo se preko Bugarske. Spavam snom pravednika, i drmnu me neko iz sna
-Koliko para nosiš??
Kao svaka poštena ženska odgovorim u paru. Ijaaaooo, nije trebalo, to je bio carinarnik koji mi je oduzeo pare, ali pošto sam prijavila, vratiće mi na povratku. Vratili, ali pola uzeli što su čuvali. Mora da su ih čuvali na Mesecu, a do tamo skup prevoz. Elem, u inostranstvu bez prebijene pare, o devizama i da ne pričam. To se pokazalo kao odlično, jer su me svi hranili, kupovali mi darove da se ne vratim bez ičega i izvodili navečer.
Zov prirode ili da napudram nos, kako filmske dive pristojno to kažu, natera me odmah po dolasku u Tursku u restoran. Izadjem i čudim se.
-Jedva sam oprala ruke, česma (pipa) je skroz dole na podu
Svi mi se smiju. Vidim nešto sam zabrljala, ali što?? Kasnije u hotelu u svakom kupatilu ima ta česmica dole 30 cm od poda…
Sudar istoka i zapada me je impresionirao, naročito što sam pored onih Turkinja koje su za razliku od ovih u serijama, crnke, male, debeliškaste, pa sam se osećala kao super zgodna cura, mršavica plava pa dugačka. Sudar starog i novog. Po mom ukusu bi bilo bolje da se manje sudaraju, ali, dobro…
Vode za piti je na moje zaprepaštenje bilo samo u bocama koje moraš kupovati. Do tada sam znala da se kupuju sokovi, vina, piva, ali voda… No, sad je tako i kod nas, dobro da sam uvežbala na vreme.
Ženskicama se najviše dopala kapali čaršija, meni radnje sa kožom. Dobro da nisam imala novaca. Dobre domaćice su otišle na pijacu začina, kupovale do iznemoglosti, i naravno to sve začinile muževima na povratku.
Jači pol je izjavio, manje više, da su sve znamenitosti videli. Dremali u hotelskim sobama, a navečer se razbudili…
Pogadjate kako.

Šta je to tako naročito kad ja pogledam ženska hoda tamo vamo. Pa što??
Istanbul je grad koji bih volela opet posetiti, a ko ne bi.

Tandrmoljka mu koliko je 12 kuna manje 6??

- 13:30 - Komentari (36) - Isprintaj - #