AnaM

subota, 24.03.2018.

DNEVNIK JEDNOG BOSANCA - KANADA...

Navodno se je neka voditeljka morala prekinuti emisiju jer su joj suze razmazale šminku. Čula je ovu pričicu koja je zapalila internet pre dosta godina.
Možda je neko nije čuo, pa je ponavljam. Meni se dopala…

DNEVNIK JEDNOG BOSANCA - KANADA



12. 08.- Uselili smo se u nasu novu kucu u Kanadi. Tako samuzbudjen. Ovdje je tako lijepo. Planine su prekrasne. Jedva cekam da ih vidim prekrivene snijegom.
14. 10.- Kanada. To je najljepsa zemlja na svijetu. Lisce je poprimilo sve one divne nijanse zute i narandjaste boje. Vozio sam kroz prirodu i vidio par jelena. Tako su gracionzni. To su najljepse zivotinje na svijetu. Ovo mora da je Raj. Volim Kanadu.
11. 11.- Dan sjecanja (Kanadski drzavni praznik). Lov na jelene ce uskoro poceti. Ne mogu da zamislim da netko moze ubiti tako divnu zivotinju. Nadam se da ce uskoro snijeg. Tako je divno.
02. 12.- Nocas je pao prvi snijeg. Ustao sam u jutro i vidio sve prekriveno bijelim pokrivacem. Izgleda kao najljepsa razglednica. Neopisivo lijepo. Izasli smo napolje, ocistili stepeniste i prilazni put a onda se grudvali (ja pobijedio). Kad je prosla ralica morali smo ponovo da ocistimo prilazni put. Koja divna zemlja. Volim Kanadu.
12. 12.- Nocas opet pao snijeg. Opet prosla ralica i zatrpalaprilazni put. Ovdje je prekrasno.
19. 12.- Nocas opet snijeg. Nisam mogao izvesti auto da idem na posao. Ovdje je zaista divno, samo sam malo umoran od lopatanja. Opet jebena ralica.
22. 12.- Ovo bijelo govno opet padalo cijelu noc. Dobio zuljev od lopatanja a bole me i ledja. Onaj majmun sa ralicom kao da sekrije iza ugla i samo ceka da ja ocistim snijeg ispred prilaznog puta. Supak.
25. 12.- Sretan jebeni i usrani Bozic. Jos malo usranog snijega. Ako mi ikad padne saka onaj peder sto vozi ralicu, ubiti cu ga. Jebem im mater sto ne posipaju vise soli po cesti pa da se snijeg brze otopi.
27. 12.- Nocas opet snijeg. Vec tri dana ne izlazim iz kuce osim da ocistim snijeg ispred prilaza kada prodje ralica. Ne mogu nigdje otici jer se auto zaglavio u brdu snijega ispred ulaza a i hladno je. Meteorolozi najavljuju da ce pasti novih 30 cm. tog bijelog sranja.
28. 12.- Prognoza je bila losa. Palo pola metra. Ako ovako nastavi nece se otopiti do ljeta. Ralica se zaglavila pred mojom kucom I taj supak dosao kod mene da mu posudim lopatu jer se njegova slomila.Rekao sam mu da sam vec sest lopata polomio cisteci ta govna sa mog ulaza koja mi ona stalno nabacuje i malo je falilo da sam isedmu slomio na njegovoj glavi.
04. 01.- Najzad sam izasao iz kuce. Otisao sam do prodavaonice da kupim nesto hrane jer smo ostali bez zaliha. Na povratku sam kolimaudario jelena. 3000 $ stete na kolima a moram i na sud radi mrtvog jelena. Te jebene nemani treba sve pobiti. Svugdje ih ima. Steta sto ih lovci jesenas nisu sve potamanili.
03. 05.- Odvezao se kolima do mehanicara. Nevjerojatno koliko su zahrdjala od jebene soli sto ju posipaju posvuda.
10. 05.- Selim na Floridu.Jebo Kanadu. Ne mogu ni zamisliti kako netko normalan moze zivjeti u toj jebenoj Kanadi.

Oznake: internet, Kanada, sneg

- 09:38 - Komentari (25) - Isprintaj - #