AnaM

ponedjeljak, 11.12.2017.

Iz busa...


Mislila sam da me moda više ne interesira, više gledam da je praktično.
Žensko je žensko, odmah vidiš kad je nešto drugačije.
Sedim ja tako u gradskom prevozu,zamislila se duboko, onako do dna bunara. Ispod oka vidim neke ženske noge u tesnim trapericama, ali ono baš, baš. Preterala, kako je nije stid. I zaboravljam kako sam ja oblačila traperice ležeći na kauču, noge u pozi sveća, i tresem se da upadnem sva u njih.
Ona vrcka čas napred, čas otraga, kao nestabilna u vožnji.
Pored mene torba okrenuta od putnika da ne smetam.
Ženskica se sva umotala u šal, vitla oko mog nosa. Gledam da joj nije to onaj verski pa da još napravim neki medjunarodni incident ako je izgrdim.
Od tolikog sveta, nabila na moju torbu, prebacila šal preko drške i gleda kroz prozor.One rese me udaraju po glavi, čupaju kosu, a ja ćutim, dobrica sam, pa to ti je. Računam pomeriće se pa da se ne svadjam . Niko živ više ne nosi te poncho šalove, i baš joj i boja ne paše sa ostalom garderobom. Ma, šta me briga.
Autobus klacka dalje.


Sad je već skoro prazan, a ona sa šalom zajašila moju torbu. Ne zna ona ko je to pakovao. Ne mogu ni ja raspetljati pola sata kad dodjem kući.
Isprazni se autobus, ostade samo ona da stoji, nekoliko nas sedača i moja torba. Ona i dalje jaši sa šalom kao da je u preriji. Nagla se preko drške kao da je pastuva zagrlila i već se i ona nervira.
I meni nije svejedno, sram me, nema tamo dolarića ili evrića, nego samo jaja i ostala zdrava hrana… ruke mi otpadoše.
Pokuša naivka da otvori rajfešlus, kad ispod neki gajtan, pa traka sa gumbom, i na sve to još za svaki slučaj ziherrnadla. Pre bi provalio u Londonkoj banci sef nego u moju torbu.
Torba je delovala privlačno. Ne znam u kom pogledu, ali ona ne odustaje.
Taman narod počeo da ulazi i pravi gužvu, kad ti me ona besno pogleda i izadje na prvoj stanici.
Šta li joj bi??
Posle se setih, sigurno naišla na makaze za vrt, pa joj se nisu dopale kad su se otkopčale…
I tako se završi moje putovanje, ne baš oko sveta, ali 20 kilometra je 20 km...

- 23:19 - Komentari (40) - Isprintaj - #