AnaM

subota, 25.02.2017.

PLAVUŠA ILI CRNKA ????


Muškići volite li više plavuše ili crnke ??
Nemoj slučajno da je netko rekao crnke, jer ...
Kako me svi napadaju da nisam romantična ovo jedne pjesme napisane u trenutku kad su mi brodovi tonuli... skoro da potonu, ali gdje može plavuša izgubiti bitku...

Jutros sam se tužna probudila
Nebo je sivo
Srce mi je hladno
On me ne voli
Da li muškarci više vole plavuše ili crnke
Za njega ofarbaću se i zeleno



Ne gledaj tu blondinu ako ti je život mio...

Uzeo si boju morskih dubina, za moje oči
Uzeo si boju žitnih polja, za moju kosu
Uzeo si tananost vite jele, za moj stas
Uzeo si jutarnje rumenilo, za moje usne

Govorio si mi
Budi moja usna haromonika
Prisloniću usne i
Čuće se muzika

Jednog dana si zastao i pomislio
Mogao sam uzeti krilo gavrana za njenu kosu
Mogao sam uzeti mrak noći za njene oči
Mogao sam uzeti miris čempresa za njen dah
Mogao sam uzeti mekoću ruže za njene usne
Mogla je biti drugacija

Ja sam samo stajala
Gledala sam kako nestajem u tvojim snovima
Kako se gubi sjaj u mojim očima
Kosa prestaje da viori na vetru
Usne postaju sve tiše
Nestajala sam
A ni suzama te nisam ispratila...

- 08:39 - Komentari (42) - Isprintaj - #