AnaM

nedjelja, 12.02.2017.

Perpetum mobile...POŠTA

Faza 7

Zvrrrrrrrrrr, zvoni netko, zalijepio prst na zvonce.
Kao u američkim filmovima, pod tušem s mokrom kosom, osluškujem. Samo ti zvoni ...
Ne odustaje. Ma da nije nešto ozbiljno. Obmotavaju kosu ručnikom, i kao zavodnica (bar se nadam) gvirkam na špijunku. Poštar nije gluh, pozna me, pa se razdra
-Pošta!
Otvaram ja vrata, turi on meni gomilu knjiga za potpis ...
Gledam nepovjerljivo ...
Tko to meni šalje čestitke ??
Za za nepun tjedan stiglo papirče,i to oko blagdana, ljubim mu svaki red, meca je ipak rodjena na ovoj planeti, nije Marsijanac ni Jupiterijanac...
Sjedim, gledam onaj papir, milujem ga ... došao si mi ... došao ...


Slika je sa neta, ja sam ipak plavuša rolleyes

Faza8

Nju ću preskočiti jer je jako, jako, neugodna.
Samo ću reći dok sam čučala na šalteru, došao neki izbezumljeni muškarac kome je pao sustav pa ne može rodjenu bebu iz rodilišta izvesti. Pravno dijete nema, a što se dere i hoće kući, to administraciju nije briga.
Komjuteru što nam radiš. Nezgodan taj sustav u papirologiji, imam dojam da je šaljivđija i umire od smjeha tresući se elektronima.
Papir na šalteru, zovimo ga A, dobit ću za dva tjedna, a papir na šalteru B dobivam odmah. Uraaaaaaaa, još jedan papir je u mapi.
Nastavak slijedi…

- 08:50 - Komentari (26) - Isprintaj - #