AnaM

ponedjeljak, 06.02.2017.

Led krenuo Dunavom ...

Led krenuo Dunavom ...



Ura, najzad ta šetnja. Imam već dva i pol mjeseca i dosta mi je zatvora.
Skoro sam ostao kod kuće jer sam se popiškio na neku haljinicu koju su mi htjeli obući. Hej, ja sam muško, toplo mi je.

Na obali ima puno dvonožaca, ali i nas četveronožaca. Mi smo ljepši i pametniji. Odmah sam dresirao dvonošce. Kad u mene upere neki aparatić,kao fotografišu me, moraju dati briket. Tata i njegov prijatelj se šlepaju uz mene.

Bio je jedan mali dvonožac koji mi je iz svojih usta dao dudu, ali su mi je odmah oduzeli i vikali fuj to. Ne zovem se Fujto, nego Fred. Zovem li se Fujto kad njuškam interesantne stvari??
Dvonošci se dive ledu koji je na Dunavu i odlazi,negde. Slikaju nebo i pokazuju zube jedan drugome. Kad je jedan veliki četveronožac, veći čak i od tate, pokazao zube, dvonošci su panično pobjegli.
Malo sam se umorio, pa će me moja dvonoška uzeti u zagrlja i odnijeti kući ...
Av, av blogeri ...

- 08:54 - Komentari (27) - Isprintaj - #