AnaM

utorak, 22.11.2016.

Budžet ...



Ne znam kako tko, ali kad sam popunjavala neki upitnik ne bi li se opredijelila za školu koja mi najbolje paše, ispade da sam odličan ekonomista. Kako mi to nije bilo simpatiično, odoh gdje odoh.
U zadnje vrijeme, nikako da se izborim sa svojim financijama. Negdje griješim, ali gdje, pitam se sad ??
Što ne odoh na tu ekonomiju, pa da nakrivim kapu i uživam.
Ček '... ček' ... da vidim kako se izvući iz te neugodno-finansiske situacije. Meni uspjelo, pa možda i nekom drugom pomogne. Tko voli, nek ' izvoli.
Stabilnost finasija je lakše postići nego što to na prvi pogled izgleda.


Prvo uzeti kredit kod dvije tri banke na duži i kraći period. Dok stignu rate na onaj duži, uživati s onim kraćim.
Sad kad se ima parica, napravila sam prekrasnu fontanu u vrtu i obasjala je reflektorima. Nitko u bližoj i daljoj okolici nije imao nešto tako lijepo. Čelnik sam u regiji! Trajala je samo jednu sezonu, ali nije mi žao. Kad je bal, nek 'je s' glazbom.
Dok sam se odmarala na moru, a izabrala sam udaljene, popularne, destinacije, koje su me uvijek privlačile, oni krediti se istopili, pa sam preuzela energične mjere. Od susjede sam posudila neku siću, tek dok ne stigne pravi kredit kojim ću čak i vratititi kamate od onog prethodnog sa kraćim rokom ... pa ... Nije bitno, tu su pare biće investicija.
Nevjerojatno, pare stižu sa svih strana, ali uvijek ih nedostaje. Ja sam kriva, hoću da jedem svaki dan, i to tri puta ... Raspikuća.
Ima rješenja.
Okretoh se po stanu. Stanu je pripadao vrt u kome umjesto cvijeća, sadila sam krumpir, kupus, i sve neke neatraktivne biljke. Glupo, sve se to može kupiti u radnji. Prodala sam i sretno odahnula.
Iznajmila sam povoljno i kuhinju, šta će mi, toliko restorana na sve krajeve. Tu sam postupila genijalno, mogu i ja kuhati u tri mjeseca jednom i za to ću platiti tek onako, malo,održavanje, struju, plin, i donijeti namirnice ukućanima, novim vlasnicima, za tri mjeseca.
Kupaonica ?? Gledam kritički. U nju se stalno mora ulagati. Iz bojlera nešto kaplje, ali nafta nije, voda ... I to pirkanju i tuširanje svaki dan, pa pranje rublja, sve same nepotrebnosti. Tko zna je li to uopće zdravo?? Majka priroda dobro zna zašto nam masti kosu, i pušta nokte rasti. Pedikura, manikura, šlus ... nema više. Kupaonicu sam dala bud zašto, čovjek mi učinio uslugu što me riješio te bijede.
Odahnula sam. Krenulo mi, baš, baš. Ne mogu vjerovati koliko mi je dobro. Kad bih imala neku starinu, naslijeđe od dedovine koje generacijama samo kupi prašinu, pa da se rastosiljam i toga, kud bi mi kraj bio ??
Misli, misli, tjeram sebe, mora da imaš još nešto dati, prodaš, investiraš, ili kraće rečeno, izgubiš. Setila sam se, ali…neka to pričeka sledeću otplatu kredita…
Ja riješila finansiske probleme, krv nije voda ...
Ako netko treba savjet, rado ću mu ga dati.
Čudi me da se do sada nitko nije sjetio da tako radi, ali nas genijalaca je malo ...
Meca Genijalac

- 09:50 - Komentari (18) - Isprintaj - #