AnaM

nedjelja, 04.09.2016.

Prevariću te...

Probudio me jutros smijeh.
Sanjala nešto šaškasto ... Zadovoljno sam se protegla, kavica mi zamirisala i dnevne novine ... Prvo čitam vrijeme da vidim što obući, pa horoskop videti što me čeka.
Vrijeme neobično za ovo doba godine, vruće, usred ljeta. Tu su i savjeti liječnika da se te vrućine lakše podnesu. Treba se lagano obući, ja baš mislila uzeti bundu. Uzimati tekućine. Odlično su mi to rekli, nikad ne bih znala. Ako netko dobije sunčanicu što je na +40 s puloverom i gojzericama i jeo kao za Božić, to nije katastrofa, više mu dođe kao prirodna selekcija.
Horoskop me zabrinuo. Vodenjak neka se danas pazi, prevarit će ga. Tu sam te čekala, upozoren, spašen. Tako ja u mislima, zvoni fiksni. Na fiksni još zovu samo oni s kojima sam išla u pučku školu, ili preprodavači.
-Čestitam, Besplatno ćemo vam mjeriti šećer.
-Što da mi vi mjerite, sad sam ga vidjela i na vrećici lijepo piše 1kg.
Spusti mi slušalicu, ali sad neko na interfon, pokušava prodrijeti do stanara zavodljivim glasom nudeći
-Besplatno ćemo vam očistiti pola tepiha.
Što da radim s onom drugom polovicom, nije rekao.
Još me nisu prevarili.


Krećem u najveći izazov, kupnju. Čeznutljivo gledam u šešir, ali mi nekako ne paše. Sjetih se onog šeširđije što je u svoje vrijeme nudio milijun dolara onom tko skine šešir Hruščovu, a stavi ga na glavu Kenedija ...
U radnji me dočekuje AKCIJA ... U prijevodu, spasavaj se tko može, naročito oni koji nemaju računalo u glavi ... Roba je ili s kratkim rokom, ili je skuplja nego u svakoj drugoj trgovini. Vješto zaobilazim zamke, kupujem planirano, i ono malo manje planirano i pobjedonosno izlazim kupiti od proizvodjača prave domaće rajčice.
Nitko me neće danas prevariti, opomenule me zvijezde.
Dočeka me ljubazan prodavatelj, objašnjava iz kojeg je sela i kako je ove godine dobro rodio ... Skuplje skoro duplo nego u radnji, ali vrijedi za zdravlje. Trpam ja i više u vrećicu,nego sam mislila uzeti, jer domaće je najbolje. Osmehnemo se jedan drugom i setih se da nisam uzela mlijeko, a kravu nitko ne drži pred samoposlugom, pa da je pomuzeš i dobiješ svježe mlijeko. Znači mora neko pregledano ... Vrtim se ja po radnji, širok izbor mlijeka, te ovoliko, te onoliko postotka masti, te sterilisano, te pasterizirano, te uvozno, te domaće. Moraš znati i geografiju da bi kupio pravo mlijeko.
Kad, u zlo doba, onaj moj čikica od koga sam kupila "domaće" rajčice, na kasi, plaća rajčice, i stavlja ih u onu istu košaru iz koga je meni prodao ...
Lijepo mi rekoše zvijezde ...

- 09:01 - Komentari (29) - Isprintaj - #